Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aviopuolisosta pääsee eroon?

Vierailija
21.12.2022 |

Mä en siedä puolisoani. Olemme olleet yhdessä parikymmentä vuotta, ja viimeiset 5 vuotta ovat olleet täyttä tuskaa. Lapset ovat kasvaneet ja olen nähnyt millainen ihminen tuo toinen. on. En rakasta häntä, en millään tasolla. Maailma ympärillä kertoo, että erota ei saa, lapsilla pitää olla turvallinen koti. Vaan nyt muuttaa ensimmäinen lapsi omilleen, ja siitä se sitten alkaa. Toivon että tuo ihminen löytää jonkun toisen, jonka mukaan lähtee. Tai sitten jotain muuta, mutta mä en häntä enää siedä. Kuvottaa koko ihminen.
Voin pahoin joka päivä kun tuon ihmisen näen. Ei tämä ole oikein. Esitän normaalia, puhun ja keitän kahvia, vaan kun sydän ja aivot kehottaa hankkiutumaan tuosta ihmisestä eroon.

Kommentit (25)

21/25 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä sitä kahvia keität.

Vierailija
22/25 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on jo hyvä että tunnistat ja myönnät nuo tunteet. Tietäähän myös puolisosi ne? Ennen kuin eroat, niin suosittelen että kokeilet yksin olemista esimerkiksi asumusero

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ullanlinnan psykiatri tappoi vaimonsa kun päätti päästä eroon siitä. Psykiatri typeryyksissään yritti hävittää ruumiin jätesäkissä keskellä päivää, kun naapuri soitti skoudet paikalle. Mies jäi rysänpäältä kiinni ja se oli sitten siinä eikun lusimaan elinkautista. Psykiatrille voi huoletta antaa vuoden typeryys palkinnon.😂😂😂

Vierailija
24/25 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ajattelet, että ihminen joka on vierelläsi ollut 20 vuotta älyää ottaa ja lähteä toisen matkaan, jos näin salaa toivot? Ehkä kannattaa avata suu ja sanoa miltä tuntuu. Jos tuntuu noin pahalle ja toisen naama ällöttää niin luulenpa, ettei teillä ole kovinkaan kummoinen liitto muutoinkaan.

Se on oltava rohkea ja tehtävä elämästään sellaista, että se tuntuu hyvälle ja mukavalle. Ei sitä kukaan muu sinulle järjestä eikä kulissien ylläpidosta saa mitään kunnianmainintaa tai palkintoa.

Vierailija
25/25 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvää Alibi-kamaa