Mitä mieltä ihmisistä jotka pitää itseään muita parempana?
Kommentit (67)
Ei tuu maan pinnalle, omissa paremmuusharhoissaan pörräävät ja niille sitten kaupan kahvihuoneessa naureskellaan muiden alhaisten duunareitten kanssa. Jännä että ne jaksaa kun ikinä eivät saavuta mitään vaikka heillä tuntuu olevan jos jonkinmoista agendaa meneillään.
Miksei ihminen saa olla ylpeä lahjoistaan ja teoistaan?
Vierailija kirjoitti:
Eli miten reagoitte itse? Olette reagoimatta mitenkään vai?
Lähdette pois tilanteesta?
Ap
Se riippuu tilanteessa.
Tällaiset anonyymien keskustelupalstat on täynnä ihmisiä, jotka pitävät itseään muita parempana. Kaikesta ja kaikista on mielipide tarjolla ja se on yleensä negatiivinen.
Kaikki te olette korvattavissa, duunarista johtajaan , mutta missä ovat uudet nerot, singulaarit tapaukset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ootte kaikki tälläisen kuittailijan puolella? Se on ok käytöstä? Ei ihme että täällä voidaan huonosti ja lapset kiusaa toisiaan.
Ap
Tässä on nyt tarina esitettynä yhden osapuolen lasien läpi katsottuna ja nyt pitäisi paheksua sitä? Aika loukkaavaa. Mieti vähän, jos joku tulisi sinulle sanomaan, että minä tiedän sinusta kaiken.
Ei ole mitään tarinaa. Eihän ap anna tälle keskustelulle mitään. Hän hokee oman pään pyhää totuutta, kuin jotain evankeliumia antamatta esim yhtään esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Reagoin kuten nyt. Pistän koko jutun leikiksi ja mulkvisti saa kyrypän ottaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitan sellaista joka ns piilovittuilee sinulle. Eli pitää itseään parempana toisia alentamalla
Ap
Vittuilu ja piilovittuilu piristävät päivää 👍
Niin, jotkut on liian tosikoita eivätkä osaa ottaa huumorilla ja vastata huumorilla.
Oletko sinä lapsi parka nyt jäänyt jonkun jalkoihin kun ei ole äiti katsomassa perään?
Onhan niitäkin, jotka luulevat itsestään liikoja, mutta kyllä mä olen ollut tilanteissa, joissa pidän sitä toista tyhmempänä kun mua. Perustuu ihan siihen mitä olen jutellut sen kanssa. Esim. Jos joku toistuvasti tuo ilmi, että ei tiedä jotain asioita, mitä nyt normaalisti tiedetään voi pitää tyhmänä. Se että ei tee jotain asioita, ei todista niin paljon, mitä tietää ja mitä ei. Ja yhden keskustelun jälkeen tai yhden tietämättömyyden takia, ei voi julistaa ketään tyhmäksi tai välttämättä tyhjemmäksi.
Jätetään nyt pois ne erikoistilanteet, jossa joku esittää tyhmempiä mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApSe riippuu tilanteessa.
Niin, puntaroidaan onko jonkun käytöksestä jotain konkreettista haittaa. Äärestä harvoin on.
Miksi ajattelet, että he pitävät itseään parempina? Ehkä sulla on vaan tavallista huonompi itsetunto ja he ovat normaaleja iloisia itsejään?
Vierailija kirjoitti:
Tällaiset anonyymien keskustelupalstat on täynnä ihmisiä, jotka pitävät itseään muita parempana. Kaikesta ja kaikista on mielipide tarjolla ja se on yleensä negatiivinen.
Kaikkein huonoin on se, että ei ole mielipiteitä ollenkaan ja mielipiteitä ei voi sanoa.Eikä oikein jonkun toisen mielipiteitä voi niin tarkkaan tietää, ellei ole oikeasti keskustellut jonkun kanssa useammann kerran monesta eri aiheesta. Joku saattaa esim. tällaisille palstoille tuoda lähinnä niitä negatiivisia mietteitä, vaikka olisi olemassa myös positiivisiakin mielipiteitä.
Uhriutumisenkulttuuri. Jokainen kokee olevansa jollakin tapaa uhri ja liioittelee niitä itseensä kohdistuvia negatiivisia asioita. Pitäisikö opetella välttämään tätä?
Jahas.
On nimittäin ihmisiä joilla on tasainen kykyprofiili ja se taso on korkealla. Tästä seuraa että kun tuollainen ihminen kohtaa satunnaisen keskustelukumppanin, hän tietää etukäteen että on todennäköisesti kohtaamaansa henkilöä parempi kaikessa.
Nyt tulee se pointti : pitääkö hänen piilottaa keskustelusta tuo olettama/tieto ?
Tätä kuviota sotkevat aspergerit. Saattaa tapahtua että sosiaalisesti kömpelö ihminen vie tätä yleisneroa 100-0 jollakin tietyllä alueella. Ja siitä syntyy mentaalinen raivo "ei ole mahdollista". Ja tämä yleisnero ei toivu siitä koskaan.
Pidän sellaisia naurettavina, paitsi tietenkin itseäni. Minun kohdallani kyseessä on silkka realismi.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Tuon puetun seksinuken paikalle. Saa tuurata mua.
Ota huomioon, että näkemyksesi siitä, että kyseinen ihminen pitäisi itseään muita parempana, on täysin oma tulkintasi. Antaako hän ymmärtää olevansa sinua parempi jossakin vai koetko hänen antavan ymmärtää? Mahdollisesti hän ei edes arvota puhumaansa paremmaksi tai huonommaksi tai keskustele rakentaakseen arvoasteikkoja.
Tunnen monta sellaista jotka tulkitsevat kaiken mahdollisen PIILOvittuiluksi, kun eivät ymmärrä että oikean vittuilun kyllä erottaa.
Huono itsetunto tekee monet sairaaksi ja epäluuloiseksi.
Tässä on nyt tarina esitettynä yhden osapuolen lasien läpi katsottuna ja nyt pitäisi paheksua sitä? Aika loukkaavaa. Mieti vähän, jos joku tulisi sinulle sanomaan, että minä tiedän sinusta kaiken.