26-v neitsyt nainen
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin laihduttamaan.
Painan 52kg
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin laihduttamaan.
Meinaatko vakavissasi, että neitsyys poistuu laihduttamalla? :D Käypä kertaamassa vähän peruskoulun biologian opintoja.
Miksi arvokkaasta asiasta pitäisi päästä eroon ikään kuin se olisi joku tauti?
Mitä arvoa neitsyydellä on? Ei ainakaan minulle ole tuottanut senttiäkään rahaa tai muutakaan pääomaa. Ei edes henkistä.
Vierailija kirjoitti:
Mies29v+9v kirjoitti:
En. Voin viedä neitsyytesi.
Minulla ei ole lasta vaan 9v hampsteri. Olen myös neitsyt, tai en ole sekstaillut ikinä ihmisen kanssa."ihmisen kanssa"
sääliks käy hamsteria
Voi apua. 😂🙈
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisitä on neitsyitä hautaan saakka. Ei mitään ihmeellistä. Ei seksin harrastaminen ole mitenkään välttämätöntä ellei lapsia halua.
Jos haluaa lapsia niin sitäkin tärkeämpää on pidättäytyminen.
Niin että pidämekö mitä asioita outona sinussa? Onko sulla jotain hullunkurisia elintapoja, kuten alasimilla jonglööraus suihkussa? Mistä tekemisistäsi tahdot raatimme arvion?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osa ihmisitä on neitsyitä hautaan saakka. Ei mitään ihmeellistä. Ei seksin harrastaminen ole mitenkään välttämätöntä ellei lapsia halua.
Jos haluaa lapsia niin sitäkin tärkeämpää on pidättäytyminen.
Lapsipieni, oikeassa elämässä lapset ei sikiä pyhästä hengestä.
Saatan pystyä auttamaan.
Nimim. 4 neitsyttä korkannut
Outous on hyvin neutraali ominaisuus. Monesti se tarkoittaa samaa kuin harvainaisuus. Sanoisin täsä tapauksessa kuitenkin että että meillyttävällä, terveellä ja suotavalla tavalla outoa.
Ei mua ainakaan kinosta kenenkään neitsyisyyden tai panneisuuden syitä arvailla, jollen tiedä hänestä mitään muuta kuin sukupuolen ja iän
Mies46 kirjoitti:
Joo hei tapasin joskus baarissa 32 v neitsyt naisen. Se vonkasi melko suoraan seksiä minulta ja pyysi mukaan. Pari tuntia siinä baarissa juteltiin ja tajusin että se tosiaan on neitsyt ja se siitä halusi eroon. Kyllä minä sitten sen mukaan lähdin. Taisin olla 37 vuotias silloin.
Panit hyvän kiertämään.
gyuigyu kirjoitti:
Outous on hyvin neutraali ominaisuus. Monesti se tarkoittaa samaa kuin harvainaisuus. Sanoisin täsä tapauksessa kuitenkin että että meillyttävällä, terveellä ja suotavalla tavalla outoa.
Tuo on vain sinun fantasiaasi. Jos 26-vuotias on neitsyt, hän saattaa olla seksuaalisesti epämiellyttävä. En tarkoita että ap olisi, mutta kannattaa teidän neitsyistä fantasioivien ottaa tuo tosiseikka huomioon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin laihduttamaan.
Meinaatko vakavissasi, että neitsyys poistuu laihduttamalla? :D Käypä kertaamassa vähän peruskoulun biologian opintoja.
Takaa ei yllä, päältä ei pysty ja alle ei uskalla mennä
Mies46 kirjoitti:
Joo hei tapasin joskus baarissa 32 v neitsyt naisen. Se vonkasi melko suoraan seksiä minulta ja pyysi mukaan. Pari tuntia siinä baarissa juteltiin ja tajusin että se tosiaan on neitsyt ja se siitä halusi eroon. Kyllä minä sitten sen mukaan lähdin. Taisin olla 37 vuotias silloin.
Sittemmin onkin sinun saamapuolesi ollut heikompaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin laihduttamaan.
Painan 52kg
- Ap
Pituus 152cm
Vyötärö 152cm
Paino 152kg
on lähempänä totuutta.
Ei ole outoa. Tiedän erään 42 vuotiaan, joka ei ole ikinä ollut edes parisuhteessa. Vanhempiensa helmoissa elelee.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole outoa. Tiedän erään 42 vuotiaan, joka ei ole ikinä ollut edes parisuhteessa. Vanhempiensa helmoissa elelee.
"edes parisuhteessa"
kumpikohan on lopulta harvinaisempaa?
Ei ole outoa. Mä olin neitsyt 26v. asti.
Miksi arvokkaasta asiasta pitäisi päästä eroon ikään kuin se olisi joku tauti?