26-v neitsyt nainen
Kommentit (39)
Outoa on, että kyselet asiaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Missä muualla?
Miksi pitäsin? - Msitä edes oletat ja uskot minun tai kenenkään muun erottavan, että kuka tai ketkä ovat neitsyitä ja ketä ei? - - - Tai mitä tuolla teidolla edes olisi yleisemmin vaikutusta mihinkään?
Sinkkumies
Mies29v+9v kirjoitti:
En. Voin viedä neitsyytesi.
Minulla ei ole lasta vaan 9v hampsteri. Olen myös neitsyt, tai en ole sekstaillut ikinä ihmisen kanssa.
"ihmisen kanssa"
sääliks käy hamsteria
En pidä outona. Etsi vain se sopiva puoliso rauhassa äläkä välitä palstan länkyttäjistä.
Riippuu tietenki siitä onko hän naimisissa vai ei
Voin viedä neitsyyteesi
T Setämies
Mitäs outoa siinä? Outoa on sen sijaan 26-vuotias, jolla on ollut 200 seksikumppania. Mutta se onkin nykyaikana normaalia.
En mä nyt tuon kirjoituksen perusteella pidä outona. Ehkä sitten kun oltaisiin tavattu muutaman kerran saattaisin pitää outona. Se voisi olla hyvä tai huono asia riippuen miten pitäisin sinua outona.
Vierailija kirjoitti:
Neuvoisin laihduttamaan.
Meinaatko vakavissasi, että neitsyys poistuu laihduttamalla? :D Käypä kertaamassa vähän peruskoulun biologian opintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä muualla?
seksipirkot.net
Joo hei tapasin joskus baarissa 32 v neitsyt naisen. Se vonkasi melko suoraan seksiä minulta ja pyysi mukaan. Pari tuntia siinä baarissa juteltiin ja tajusin että se tosiaan on neitsyt ja se siitä halusi eroon. Kyllä minä sitten sen mukaan lähdin. Taisin olla 37 vuotias silloin.
Osa ihmisitä on neitsyitä hautaan saakka. Ei mitään ihmeellistä. Ei seksin harrastaminen ole mitenkään välttämätöntä ellei lapsia halua.
Neitsyt ei sovi kaikille, mutta et nyt sen oudompi ole kuin esim. skorpioni.
Vaimo oli vielä 30-vuotiaanakin, mutta hyvin se halutessaan oppi senkin asian elämässään.