Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Outoa...(pohdintaa)

Vierailija
12.11.2006 |

Miehen veli on seurustellut uuden tyttöystävänsä kanssa vuoden ja minä ja tämä tyttö emme ole vielä tavanneet ja meitä ei ole millään tavalla esitelty!

Minusta on TOSI outoa ja jotenkin epäkohteliasta! Olen ihan normaali ja kiva tyyppi. Jotenkin loukkaavaa kun kaikki muutkin sukulaiset tuntuu tämän tietävän.

Jos anoppi kyselee jotain joulusta ja lahjoista (niinkuin varmaan pian tekee) niin sanonko jotain tästä että outoa kun emme ole tavanneet? Minusta hieman kornia alkaa laittamaan mitään lahjoja tyyliin Santtu ja Jenni jos en ole koko tyyppiä edes tavannut. Miten sinä tekisit?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikein osaa sanoa mitään...

ap

Vierailija
2/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kerran tänne aloituksen aiheesta ja oikein säikähdin kun avasin tän sun viestin, että onko tää mun kirjoittamaa =oO

Tosiaankin, tismalleen sama tilanne ja olen aika loukkaantunut jo kun minulle ei uutta tyttökaveria esitellä lainkaan ja muu suku on hänet nähnyt jo monta kertaa =o(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei ole vastaus sun kysymykseen, mutta pääsisit näkemään ihmisen.

Kyllä minustaki tuntus varmaan vähän pahalta, jos kaikki muut ois jo tavannu mut mä en..

Vierailija
4/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on oikeesti niin kornia kun anoppi soittaa ja kertoo ihan mielissään, että Santtu ja Jenni sitä ja tätä... Tekis mieli sanoa, että enpä tunne koko ihmistä...Tämä on niin pitkä aikakin jo...

ap

Vierailija
5/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa jo itseä kiukuttaa, et mikä on homman nimi. Me kun miehen kanssa ollaan naimisissa ja nämä muuttivat jo yhteen, että ilmeisen vakavasti tässä ollaan yksissä kumpikin pari, joten minua kyllä kaivelee tämmöinen asia....

Tuntuu niin oudolta kuunnella anopin vuodatuksia, kun en tiedä tosiaankaan kenestä puhuu. Miten sanoisin anopille siitä? Joulukortin voin laittaa, mutta en lahjaa..

ap

Vierailija
6/6 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelleni olen sanonut ja kummastellut asiaa... eipä hän oikein ottanut kantaa eikä sanonut juuta eikä jaata asiaan oikeastaan. Muille en ole sen kummemmin puhunut. Töykeää kylläkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi