Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on mieluummin töissä juhlapyhät kuin perheen kanssa?

Vierailija
21.12.2022 |

ev

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista milloin olisin joulun ja juhannuksen ollut vapaalla. Silloin parhaat seisokki huolto keikat.

Vierailija
22/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä sairaanhoitaja tänä vuonna, viime joulun olin vapaalla ja nyt on minun vuoroni olla töissä ja jonkun toisen viettää joulua kotona perheen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, jolla on tilaisuus olla perheen kanssa myös arjessa, eli muulloin kuin juuri silloin juhlapyhänä.

Sellainen, jonka perheen kanssa juhlapyhät ei syystä tai toisesta ole kivoja.

Sellainen , joka tarvitsee palkan juhlapyhän töistä.

Vierailija
24/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen, kuten palomies, poliisi ja ambulanssi henkilökunta ja talohuolto.

Kuten viime jouluna, kun naapuri krs-talossa paistettiin kinkkua ja grillattiin lohta parvekkeella ja pian huoneisto oli savussa ja kinkku paloi uunissa.

Hetkessä krs-talo oli paloautojen ympäröimä,

sekä ambulansseja ja poliiseja vilisi joka paikassa, kun eivät millään viitsineet olla kotona viettämässä joulua, vaan änkesivät töihin. Saivat varmaan jonkun ylimääräisen korvauksen.

Vierailija
25/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka auraa lumet ja hiekoittaa, että muut pääsee turvallisesti jouluna sukuloimaan.

Vierailija
26/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toivo itsellesi aivoja joululahjaksi. Vai onko hapenpuute synnytyksessä syynä tyhmyyteesi?

Vierailija
27/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti? Miten joku voi avata noin moittivasti, ja joku vielä komppaa???

Vuorotyöläiset teollisuudessa, sairaaloissa, poliisi/pelastusala, puolustusvoimat, kiinteistöuollon päivystys, kaikki muut päivystykset?

Kauppa on kiinni vain aattoiltana.

Kaikki ovat vain ahneita ja jouluhysteriaa pakenevia "ässhouleja"?

Miettikääpäs pikkaisen noita juttujanne. Sormet näppiksellä toimii nopeammin kuin järki?

Vierailija
28/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka sellainen, joka on ihan itse valinnut vuorotyön! Ei se niin mene, että sieltä voi napsia vaan niitä parhaita paloja. Vuorot kiertää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä