Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on mieluummin töissä juhlapyhät kuin perheen kanssa?

Vierailija
21.12.2022 |

ev

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen, joka tarvitsee enemmän rahaa.

Vierailija
2/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka säästää rahaa jotakin varten. Joka osaa hyvillä mielin viettää juhlaa perheensä kanssa jonain muuna kuin almanakkaan merkittynä päivänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmoinen, jolle joulun vuorot tänä vuonna osuivat kohdalle. 

Vierailija
4/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ihan mielelläni töissä aattona. Lapset on jo isoja. Aaton vietto on erilaista. Suon aattovapaan työkavereille, joilla pienet lapset tai matkustajat kotiseudulle. Jouluna työssä myös oma fiiliksensä. Saan olla perheen kanssa muulloinkin, esim uusi vuosi kokonaan vapaa.

Vierailija
5/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulunpyhistä saa hyvät lisät ja on usein rauhallisempaa aikaa olla töissä. Lapsettomana näitä vuoroja tekee ainakin mielellään.

Vierailija
6/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhä

Vierailija
7/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Perhekeskeinen Antti Rintanen.

Tuli heti mieleen tästä aloituksesta :D

Vierailija
8/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen, joka tarvitsee enemmän rahaa.

Miten luulisit yhteiskunnan pyörivän, jos kaikki olisivat joulua viettämässä kotona, ihmiset saavat sydäreitä myös jouluna, samoin sattuu liikenneonnettomukksia, on tulipaloja, lunta sataa taivaalta ja tiet lumessa jne.

Suurin osa ei voi edes vaikuttaa oman joulunsa viettoon, vaan on työvelvoite.

Omassa lapsuuden perheissä sain viettää jouluaattoa harvoin, kun molemmat vanhemmat ja isovanhemmat olivat töissä terv.hoidossa ja joulu töissä kiireistä. Ja meillä joulua vietettiin usein joulu jo ennakkoon esim. viikkoa paria ennen, kun oli vanhemmillani työstä vapaata. Enkä mistään jäänyt paitsi.

Vierailija
9/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jouluvuorot arkivuorot voittaa.

Vierailija
10/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä.

Yhoona kaikki raha tarpeen. 8 joulu töissä.

Ja olen hoitaja, työpaikalla jatkuva pula tekijöistä. Koronapotilaita hoitaessa menee tämäkin joulu.

Aloittajan mielestä vissiin voidaan sulkea poliisi, sairaalat,paloasemat.. lähdetään joukolla joulun viettoon..

Vierailija
11/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan niin hyvän liksan joulun pyhistä, että vaimo ja lapset ovat ikionnellisia siitä.

....2.1.2023 nousee lentokone kohti etelän lämpöä, ja siellä matkustaa yhdessä tuo perhe.

Vierailija
12/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olisin tällä hetkellä jos mahdollista. Monia viikonloppuja olen ylitöitä tehnyt, mutta joulun aikaan ei kai ole mahdollista. Mies sai työpaikan ulkomailta ja on muuttamassa pian pysyvästi pois Suomesta työn perässä. Itse en halua muuttaa. Eroa siis edessä. Tässä tilanteessa tuntuu paremmalta uppoutua työhön kuin small talkata miehen ja sukulaisten kanssa joulupöydässä.

Vierailija
13/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahne ääshouli!

Vierailija
14/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen kyselee näin typeriä? Vastaa typerä ap.

Vierailija
15/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin.

Sä voisit mennä jouluksi kouluun, jäänyt opiskelut kesken näköjään.

Vierailija
16/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilönä olen ollut töissä monet joulut. Noissa vuoroissa on oma tunnelmansa. Joskus on käynyt kuoro tai joulupukki. Syöty hyvin nyyttäriperiaatteella jos on keritty. Autettu maailmaan monia vauvoja ja hoidettu vastasyntyneitä ja äitejä. On paljon huonompiakin tapoja viettää joulua. Tänä vuonna olen yövuoroissa koko joulun. Perhe on tähän tottunut. Vapaillaan sitten joulun jälkeen. Saa olla koululaisten kanssa monta päivää.

Vierailija
17/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia ketjuja luettuani ensimmäisenä tulee mieleen joku, kuka pakenee kotona olevaa jouluhysteerikkoa/pakkosuorittajaa. 😁

Vierailija
18/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen ihminen joka ei voi valita työaikoja, myös sellainen ihminen joka tarvitsee rahaa. Olen itsekin ollut usein jouluna töissä.

Terveisin Lentoemäntä ja minulla on perhe

Vierailija
19/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutamia ketjuja luettuani ensimmäisenä tulee mieleen joku, kuka pakenee kotona olevaa jouluhysteerikkoa/pakkosuorittajaa. 😁

Tämä. Vähempikin riittäisi.

Vierailija
20/28 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin aikoinaan mahdollisimman paljon jouluvuoroja, ettei tarvitsisi mennä anoppilaan tekemään jouluhysteerikon suursiivousta, hullua ruokarumbaa ja katsomaan jouluyön kännimarttyrointia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan