Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisellä miehellä ei enää ole aamustondista?

Vierailija
21.12.2022 |

Missä iässä miehillä ei enää aamulla ole erektiota?
Onko normaalia jos vähän yli nelikymppisellä ei ole ollut enää vuosiin aamuisin?
Minkä ikäisillä ootte huomannu että ei enää ole?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aamustondis on niin tärkeä ja mitä se kertoo mieskunnosta? Ei minulla mitään aamustondiksia ole kovinkaan usein. Eikö ole tärkeämpää onko stondis silloin kun harrastetaan seksiä? Kivikova stondis on päällä viimeistään siinä vaiheessa kun nainen on riisunut ensimmäisen vaatekappaleensa pois.

Vierailija
22/27 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aamustondis on niin tärkeä ja mitä se kertoo mieskunnosta? Ei minulla mitään aamustondiksia ole kovinkaan usein. Eikö ole tärkeämpää onko stondis silloin kun harrastetaan seksiä? Kivikova stondis on päällä viimeistään siinä vaiheessa kun nainen on riisunut ensimmäisen vaatekappaleensa pois.

Älä nyt sentää rupee jeesustelemaan. Kun toppatakki tippuu naisen päältä, niin kalu pongahtaa pystyyn. Olishan toi jo noloa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo mieskunnosta, unista ja mielikuvituksesta.

Vierailija
24/27 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kertoo mieskunnosta, unista ja mielikuvituksesta.

Mitä se unista kertoo? Kuulisin mielelläni tästä lisää, koska mulla seisoo lähes joka aamu, mutta en muista uniani. Millanen mielikuvitus pitää olla, jotta on aamustondiksia?

Vierailija
25/27 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 57 ja viimeeksi tänä aamuna herätessä oli stondis. Jossain vaiheessa 40-50 ikäisenä oli tosi harvoin, mutta nyt taas on ruvennut olemaan ehkä viitenä aamuna seitsemästä.

Erektio-ongelmia ei ole ollut koskaan.

Vierailija
26/27 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäkää niitä vehkeitä että pysyy hormonit ja halut kohdillaan! Se on kaikkein tärkeintä. Tietysti ruokavalio ja liikunta myös tärkeitä mutta vasta sijalla 2 ja 3.

Sama asia varttuneilla naisilla eli yhdyntä pitää emättimen tikissä.

Tärkeintä on ettei ole järkyttävän stressaantunut ja ettei se jää vuosiksi päälle, se jos mikä vaikuttaa haluihin ja stondikseen.

Vierailija
27/27 |
22.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ikä vaikuttaa, mutta myös niin moni muu asia, joten kysymys on typerä. Mikset kysynyt, että kuinka paljon voi syödä kinkkua, ennen kuin aamustodis katoaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan