Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako rapakuntoinen läski mennä salille?

Vierailija
21.12.2022 |

Kunto täys nolla jos ei pakkasen puolella. Ei myöskään ole mitään hienoja salivermeitä.
Kroppa niin kankea ja kunto niin huono että nyt on vaan pakko tehdä jotain. Olisi pitänyt mennä jo aikoja sitten, mutta sohva, viini ja suklaa vieneet voiton. Kotona treenaaminen ei ole vaihtoehto.
Ruokailukin pistettävä kuntoon.
Uskaltaako tällainen rapakuntoinen valas mennä salille? Joskus vuosia vuosia sitten kävin mutta loppui kun nämä salikarjut ja fitnespimut katsoivat kieroon ja suurinpiirtein häätivät laitteista pois kun heillä treeni kesken. Onkohan näitä edelleen esim. Liikku saleilla?
Painoa nyt 90kg ja pituutta 178cm

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa mennä. Itse käyn kaupungin saleilla eikä kukaan katso kieroon enkä huomaa että muitakaan katsoisi. Jos katsoo niin omapahan on ongelmansa. Ei sun siitä tarvi välittää ja kun keskityt omaan tekemiseen niin et edes huomaa. Vaatteet voi olla mitä tahansa jossa liikkuminen onnistuu. Itse kilpailen sm tasolla ja liikun resuvaatteissa.

Tsemppiä elämänmuutokseen! Tärkeää on löytää itselle mieluinen laji jota jaksaa tehdä :)

Vierailija
22/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene. Tai mihin vaan liikkumaan. Kunhan aloitat. Äläkä vertaile itseäsi muihin, nyt ja jatkossa. Ikinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käyn kunnan uimahallien yhteydessä olevilla saleilla. Siellä ainakin ilmapiiri on aina todella leppoisa ja hyväksyvä, lähinnä ikäihmisten kanssa treenaan. Laitteet ovat laadukkaita ja vapaita painoja löytyy pääsäänyöisesti hyvin. Kunnan saleilla järjestetään edullisesti myös fysioterapeuttien toimesta kuntosaliohjausta/kursseja, kannattaa kysellä.

Aloita kävelyllä .lisäät sillä hapenotto kykyä.Kuin hyötylikunalla askel keralla.Et tarvitse hissiä sääntö numero 1.Mene terveyskeskus terveyden hoitajalle , puuhuu ruokarytmistä ,hän nevoo sinua. Jokaisessa kaupungissa on ureilupuistot auki 24h.7 päivää kuntolaiteet ilmaiset ulkona. Laiteissa ohjeeet miten käytää ja mihin kehon osaan vaikutaa. Se tosin ei monia kiinosta kun ilmaista! Sama asia  on kävely.Kuin mennä ilmaiseen terveysasema tervyden hoitajan kanssa keskustelee ravinosta ja ruoka rytmistä,liikunasta.Jopa elämän tilanteestasi.

Vierailija
24/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa, mutta kannattaa hankkia joku asiantunteva tekemään ohjelman, opettamaan liikkeet yms. Kannattaa aloittaa maltillisesti, muuten vain rikkoo itsensä.

Rapakuntoa voi alkaa hoitamaan myös esim. kävelemällä ja kotijumpalla.

Vierailija
25/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kunnan ylläpitämän uimahallin

yhteydessä olevalle salille. Siellä käy

ihan meitä tavallisia jamppoja, jotka

treenaavat ihan omaksi ilokseen.

En muista, että kukaan olisi katsellut

tai kommentoinut toisen treenaamista.

On vain hyvä asia, että olet kiinnostunut

omasta terveydestäsi.

Vierailija
26/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin itse salille 05.30 aina ettei siellä ollut muita.

Vierailija
27/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä uskaltaa, mutta kannattaa hankkia joku asiantunteva tekemään ohjelman, opettamaan liikkeet yms. Kannattaa aloittaa maltillisesti, muuten vain rikkoo itsensä.

Rapakuntoa voi alkaa hoitamaan myös esim. kävelemällä ja kotijumpalla.

Ei kannata. Itse kun tekee niin tulee tuloksia. Siihen ei kannata jonkun idiootin antaa tulla neuvomaan. Minäkin laihduin 35 kg ihan itse. Kukaan ei salilla edes ole koskaan huomannut että laihduin 35 kg.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän