Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaako rapakuntoinen läski mennä salille?

Vierailija
21.12.2022 |

Kunto täys nolla jos ei pakkasen puolella. Ei myöskään ole mitään hienoja salivermeitä.
Kroppa niin kankea ja kunto niin huono että nyt on vaan pakko tehdä jotain. Olisi pitänyt mennä jo aikoja sitten, mutta sohva, viini ja suklaa vieneet voiton. Kotona treenaaminen ei ole vaihtoehto.
Ruokailukin pistettävä kuntoon.
Uskaltaako tällainen rapakuntoinen valas mennä salille? Joskus vuosia vuosia sitten kävin mutta loppui kun nämä salikarjut ja fitnespimut katsoivat kieroon ja suurinpiirtein häätivät laitteista pois kun heillä treeni kesken. Onkohan näitä edelleen esim. Liikku saleilla?
Painoa nyt 90kg ja pituutta 178cm

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskaltaa. Mielestäni se on vaan merkki typeryydestä, jos joku katselee arvostellen ja sellaset pitää jättää omaan arvoonsa. Keskity sinä vaan omaan treeniisi. Olen itsekin kaukana jostain fitnesspimusta, mutta olen käynyt salilla, jossa onneksi käy ihmisiä laidasta laitaan, ja jos näen jonkun ylipainosen alottelijan, ajattelen vaan, että hieno juttu kun tekee jotain!

Vierailija
2/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yrittäjä toivoo nimenomaan kaltaisiasi salilleen. Salikarjut- ja pimut kun tulee joka tapauksessa sinne niin teikäläisillä vallataan sitten uusia asiakasryhmiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihmeessä! Suosittelen, että teetät kuntosaliohjaajan kanssa sinulle sopivan aloittelijan treenin. On mielekästä mennä salille kun on etukäteen tiedossa mitä teet. Ainakin omalla salilla missä käyn on toiset huomioiva ja kannustava ilmapiiri.

Vierailija
4/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina jaksan ihmetellä näitä aloituksia, että missä ihmeen saleilla te oikein käytte? Minä olen käynyt vuodesta -96, salikokemuksia joku pari-kolmekymmentä. Ikinä en ole nähnyt mitään kieroon katsomista tai muuta tylytystä, ja joka ikisellä salilla on pyörinyt ihan arkisia pullukoita verkkareissaan. Mutta siis kokemuskeni mukaan, kyllä uskaltaa.

Vierailija
5/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää löytää sellainen sali, jossa toiminnan fokus on treenaamisessa eikä persselfieiden kuvaamisessa.

Vierailija
6/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itsekin menen sairaalaan vain terveenä.

Vierailija
7/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn kunnan uimahallien yhteydessä olevilla saleilla. Siellä ainakin ilmapiiri on aina todella leppoisa ja hyväksyvä, lähinnä ikäihmisten kanssa treenaan. Laitteet ovat laadukkaita ja vapaita painoja löytyy pääsäänyöisesti hyvin. Kunnan saleilla järjestetään edullisesti myös fysioterapeuttien toimesta kuntosaliohjausta/kursseja, kannattaa kysellä.

Vierailija
8/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina jaksan ihmetellä näitä aloituksia, että missä ihmeen saleilla te oikein käytte? Minä olen käynyt vuodesta -96, salikokemuksia joku pari-kolmekymmentä. Ikinä en ole nähnyt mitään kieroon katsomista tai muuta tylytystä, ja joka ikisellä salilla on pyörinyt ihan arkisia pullukoita verkkareissaan. Mutta siis kokemuskeni mukaan, kyllä uskaltaa.

Olen samaa mieltä. Se on omien korvien välissä tuo "katsominen". Ei mulla ole ainakaan aikaa siellä ketään katsella kun pitää keskittyä omiin homiin.

Kyllä sinne voi pieruverkkareissa mennä!

Sinne vvaa!

Vierailija
9/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullla piuus 168 cm ja paino 100 kg, tosin on lihaksiakin

mies, tosin en jaksa salille koska sielllä on niitä muita ihmisiä ja eläkeläisiä rimpuloimassa, on oma penkki, ja uimassa vaan käyn

Vierailija
10/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jollain antaa vinkkiä sellaisesta salista jossa olisi ns salliva ilmpiiri eli missä ei hirveesti liiku näitä fitnespimun kaltaisia tyyppejä.

Alueena mieluiten Helsinki (itä) mutta säädyllisen matkan päähän voin myös ajaa.

Onko vinkkejä miten valita salilta valmentaja kun minut on selkäleikattu kahteen kertaan ja pelkään että teen jotain väärin ja rikon selän taas uudestaan. Kaularangassakin jonkinasteista nikamamadaltumaa joka aiheuttaa tietyissä asennoissa säteilyä toiseen käteen. Mietin että kävisin ns omalla fyssarilla kenen kanssa tuota kuntoutettiin ja kysyisin neuvoja ennen aloittamista.

Ap

Vierailija
11/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan mene Easyfittiin, siellä huonot ja pinnalliset ohjaajat. Myös elixia suht huono.

Suosittelen Fressiä. Se lämminhenkinen ja ammattitaitoinen paikka.

Vierailija
12/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa.. tai sitten ei.

Itse olen lopettanu kolmella salilla koska fitnesskisut ja bodarijannet mulkoilee halveksuen ja heittelee ties mitä kommentteja.

Pukuhuoneessa joku ruikula valitteli kaverilleen kuinka paljon hänellä on läskiä ja löllölöllönönnönöö. Samalla katsahti minuun ja oli vaan "No toki huonomminkin vois olla", ja kun kaverinsa katsoi myös minuun niin repesivät nauruun.

Joku salijanne taas tuli toisella salilla tönimään että menetköt siitä pois jo kun ei tuosta tule mitään ja hänellä on joku tärkeämpi kroppakuuri menossa ja pilaan hänen flownsa.

Että on saleilla paljonkin inhottavia ihmisiä.

Vierailija
13/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salilla ei sua kukkaan kattele, tai ylipäätään misssään jos menet esim lenkille... Se on vaan kaikki turhaa olettamusta. Mä oon 30v hyvässä kunnossa oleva urheileva mies, jos mä nään ylipainoisen jossain urheilemassa mä ajattelen ihan päinvastoin.. "Vau hienoa, totta on vahva ihminen joka haluaa muutosta" ja nostan hattua. 

Vierailija
14/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salilla ei sua kukkaan kattele, tai ylipäätään misssään jos menet esim lenkille... Se on vaan kaikki turhaa olettamusta. Mä oon 30v hyvässä kunnossa oleva urheileva mies, jos mä nään ylipainoisen jossain urheilemassa mä ajattelen ihan päinvastoin.. "Vau hienoa, totta on vahva ihminen joka haluaa muutosta" ja nostan hattua. 

Tossa**sori typo

Vierailija
15/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kyllä mennä. Tosin en tuohon lähimpään teinihelevettiin vaan kauemmas, tavalliselle kaikenikäisten salille.  Ei mulle ole kukaan koskaan  nauranut, päin vastoin kannustusta olen saanut jos joku jotain joskus sanonut. Yleensä salilla ei kiinnitetä toisiin huomiota

Vierailija
16/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin ensin jonkun hyvän salin. Itse tykkäsin aloittaa liikkumisen vain naisten salilla. Siellä oli ihan tavallisia ihmisiä ja hyvä fiilis. Ohjaajat oli kannustavia ja jos halusit neuvontaa niin sitä uskalti pyytää matalalla kynnyksellä koska arvostivat kaikkia asiakkaitaan.

Vierailija
17/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kukaan toisten asioita salilla katso, sinne vaan... Yleensä kaikki on ihan omassa moodissaan, kuuntelee musaa yms. Ja ajattelee ihan samaa :D

hienoa <3

Vierailija
18/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaa!  Olen ensvuoden puolella menossa paikalliseen Lady Lineen typerehtämään laitteiden kanssa, saan myös ystävän mukaan mikä helpottaa sitä ahdistusta mitä voi tulla. Olen ylipainoinen ja rapakunnossa, pelkäsin mennä tutustumaan tuohon paikkaan, mutta se oli erittäin mukava kokemus. :) 

Puhdasta, pt oli tosi mukava ja ymmärtäväinen pelkojani yms kohtaan ja ne muutamat treenaajat jotka siellä kävi, hymyilivät minulle hyvin lämpimästi. Varmaan ajattelivat "hienoa, että tänne tulee uusi ihminen pitämään huolta kehostaan". Olen oikeastaan innoissani ja odotan että pääsen aloittamaan salilla käynnin.

Vierailija
19/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saleilla on aina se merkkivaatteisiin pukeutunut kikattelijoiden ryhmä. Hassua, kun "miehet" trikoissa kikattaa muille.

Vierailija
20/27 |
21.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jollain antaa vinkkiä sellaisesta salista jossa olisi ns salliva ilmpiiri eli missä ei hirveesti liiku näitä fitnespimun kaltaisia tyyppejä.

Alueena mieluiten Helsinki (itä) mutta säädyllisen matkan päähän voin myös ajaa.

Onko vinkkejä miten valita salilta valmentaja kun minut on selkäleikattu kahteen kertaan ja pelkään että teen jotain väärin ja rikon selän taas uudestaan. Kaularangassakin jonkinasteista nikamamadaltumaa joka aiheuttaa tietyissä asennoissa säteilyä toiseen käteen. Mietin että kävisin ns omalla fyssarilla kenen kanssa tuota kuntoutettiin ja kysyisin neuvoja ennen aloittamista.

Ap

Mitä jos ajaisit vähemmän ja liikkuisit jalan enemmän? Kunto kohenee ihan ilman saliakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan