Mies, asteikolla 1-10, kuinka miehekäs koet olevasi?
Älä mieti yleistyksiä, vaan mitä miehekkyys sinusta on ja oletko miehekäs sillä tavoin.
Kommentit (15)
Näyttääkö naisista nyt siltä, että kaikki miehet "ajattelevat olevansa keskimääräistä komeampia ja tasokkaampia"?
Vierailija kirjoitti:
Näyttääkö naisista nyt siltä, että kaikki miehet "ajattelevat olevansa keskimääräistä komeampia ja tasokkaampia"?
Voi teitä.
Pieni muna, pieni pituus, vähän lihaksia, ei naiskokemuksia, en osaa miesten juttuja ja olen arka introvertti.
Tosi harvoin koen itseäni miehekkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Pieni muna, pieni pituus, vähän lihaksia, ei naiskokemuksia, en osaa miesten juttuja ja olen arka introvertti.
Ahtaat miehekkyyden raamit rajoittaa miehiä ja saa sättimään itseään. t. Nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En koe niitä ahtaina. Sellaista se miehekkyys vain on.
Laitoin 3, olen homoseksuaali mies. En koe olevani kovinkaan miehekäs.
Keskivertaisen miehekäs lienee oikea lopputulos.
Keskimittainen kalu. Vajaan sentin pidempi kuin globaali keskimitta täydessä kunnossa, mutta täyteen kuntoon en enää aina yllä keski-ikäisenä.
Keski-ikäisyys aiheuttaa keskivertaisuutta, ikää 45.
Painoa 76, lienee kutakuinkin keskimääräinen.
Pituutta alle keskimitan, mutta ollut 170 eli kuitenkin vain 5-6 cm lyhyempi kuin ikäisteni miesten keskipituus. On vähän mennyt tuosta pois iän myötä.
Lihasvoima sairauksien takia keskivertoa alempi, samoin kestävyys.
Olen aviossa oleva, keski-ikäinen lihaa syövä heteromies, jolla on poikalapsi. Tyttökin olisi hyvin käynyt, lisääntymiskyky kuitenkin riittävä eli keskiverto.
Arvosana siis 6/10.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä puhuttu tasokkuudesta mitään. Äänestin 2, mutta vain sille että olen feminiininen mies. Tasoni on kuitenkin hyvin korkea.
Vierailija kirjoitti:
Keskivertaisen miehekäs lienee oikea lopputulos.
Keskimittainen kalu. Vajaan sentin pidempi kuin globaali keskimitta täydessä kunnossa, mutta täyteen kuntoon en enää aina yllä keski-ikäisenä.
Keski-ikäisyys aiheuttaa keskivertaisuutta, ikää 45.
Painoa 76, lienee kutakuinkin keskimääräinen.
Pituutta alle keskimitan, mutta ollut 170 eli kuitenkin vain 5-6 cm lyhyempi kuin ikäisteni miesten keskipituus. On vähän mennyt tuosta pois iän myötä.
Lihasvoima sairauksien takia keskivertoa alempi, samoin kestävyys.
Olen aviossa oleva, keski-ikäinen lihaa syövä heteromies, jolla on poikalapsi. Tyttökin olisi hyvin käynyt, lisääntymiskyky kuitenkin riittävä eli keskiverto.
Arvosana siis 6/10.
Lihansyönti ei tee miestä miehekkääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtaakohan edellä mainitut ominaisuudet merkata yhtään mitään kenellekään heteromiehelle?
Naisille sama kysely: https://www.vauva.fi/keskustelu/4934715/nainen-asteikolla-1-10-kuinka-n…