sen saakelin kånken-repun suosio?
Kommentit (59)
Vierailija kirjoitti:
Lampaat hankkii sitä, mitä on kaikilla muillakin.
En ole lammas. Hankin laukkuni ja reppuni oman mieltymykseni mukaan. Miksi jankkaat kenenkään Repuista, jäikö levy päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainaki aikoinaan sillä teeskenneltiin olevansa tiedostava luonto-ihminen (kettutyttö?)
Sinun kuvitelma asiasta. Olen aina tilanteen mukaan pitänyt, enkä teeskentele mitään.
en minä juuri sinua(kuka sitten oletkin) ole stalkannut vaan ihan yleisesti noin ajateltiin (tais esim. pahkasiassa olla tämmöinen huomio)
Joskus 20-25 vuotta sitten oli vielä kestävä, ihan verrattuna muihin nimimerkkeihin. Nykyisin satasen reppu, joka ei kestä sen enempää kuin kahdenkympin reput.
Vierailija kirjoitti:
Ituhippien juttuja.
En ole ituhippi, ihan sekasyöjä ja fiksu. Ostan omilla rahoillani mitä haluan. Omistan mustan ja punaisen ko. repun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ainaki aikoinaan sillä teeskenneltiin olevansa tiedostava luonto-ihminen (kettutyttö?)
Sinun kuvitelma asiasta. Olen aina tilanteen mukaan pitänyt, enkä teeskentele mitään.
en minä juuri sinua(kuka sitten oletkin) ole stalkannut vaan ihan yleisesti noin ajateltiin (tais esim. pahkasiassa olla tämmöinen huomio)
Pahkasiastako otat vinkkejä ostoksiin ja aatoksiin..
Vierailija kirjoitti:
Ruma reppu ja yleensä likainen ja kulahtanut, nähtävästi juuri siksi kun kestää ja kestää. Mutta hintaa en silti ymmärrä, mikä ihme siinä maksaa.
Itsehän sen sanoit: se kestää ja kestää.
Kånken-hullun julkinen salaisuus on, että hän toivoisi kyseisten reppujen menevän pois muodista, jotta hän VIHDOINKIN voisi ostaa sellaisen itselleen.
Suosio perustuu siihen, että reppu on tyylikäs ja kätevä.
Koko perheelle ja sisarusten lapsille laitoun joulupukin konttiin kånkenit. Eri värejä.
Yksinkertaisesti paras. Juu, hemmetin ruma se on, mutta käyttötarkoituksessaan parempaa ei ole.
Minä pidän Retki- ja Wenger-repuista.
Vierailija kirjoitti:
Yksinkertaisesti paras. Juu, hemmetin ruma se on, mutta käyttötarkoituksessaan parempaa ei ole.
Koulureppuna varmaan yleisimmin käyttävät. Miten se muka siihen olisi paras?
Vierailija kirjoitti:
Kånken-hullun julkinen salaisuus on, että hän toivoisi kyseisten reppujen menevän pois muodista, jotta hän VIHDOINKIN voisi ostaa sellaisen itselleen.
Juuri näin. Mutta, ei se laatutietoisilta mene pois ns. muodista, mitään muotiahan se ei koskaan ole ollut. käyttöarvo kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Huonoja reppuja. Löytyy konkenista seuraava isompi malli joka maksoi 220 markkaa aikoinaan. Kangas on hyvää, ompeleet sieltä täältä liian heikkoja.
Kuvannee mallinsa mukaisesti käyttäjän pehmeitä arvoja. Nykyään saa tosi paljon parempia reppuja samaan hintaan muilta merkeiltä.
Miltä merkeiltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pahkasiastako otat vinkkejä ostoksiin ja aatoksiin..
esimerkkinä siitä, ettei ollut pelkästään minun päähänpistoni tällainen ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulureppuna varmaan yleisimmin käyttävät. Miten se muka siihen olisi paras?
Varmasti kestää kouluajan.
Ymmärrän kyllä, että kun sanon sillä hankitun tietynlaista habitusta, palstan feikkaamista ja teeskentelyä puolustavat voimat aktivoituvat. Niinhän se aina menee. Teeskentely ja kieroilu on täällä pyhää.
Makuasioissa jokainen on oikeassa tai väärässä. Kuopukselle ostin aikoinaan toisen. Kommentti oli: 'pitääkö minun aina käyttää, näitä köyhien reppuja'
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lampaat hankkii sitä, mitä on kaikilla muillakin.
En ole lammas. Hankin laukkuni ja reppuni oman mieltymykseni mukaan. Miksi jankkaat kenenkään Repuista, jäikö levy päälle.
"Vöööö", jäikö sulle?
Saatavilla monesta paikasta ja värivalikoima on tosi iso. Sopivan kokoinen ja kevyt. Sopivat taskut.
Ituhippien juttuja.