Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kenelläkään muulla tällaista äitisuhdetta?

Vierailija
12.11.2006 |

asumme eri paikkakunnilla. äitini ei koskaan käy meillä kylässä, ei kyllä muuallekaan kotoansa lähde. eli jos haluamme nähdä ja että lapsemme näkevät mummoaan meidän täytyy mennä kylään.

Kun olemme kylässä minä keksin koko porukalle mitä syötäisiin ja valmistan ruokaa, usein saan kyllä apua ruuanlaittoon. Mennessämme saatamme mennä jo ruokakaupan kautta.

Puhelimessa ja kun näemme keskustelut ovat yleensä sitä, että äitini puhuu omista asioistaan ja minä kuuntelen. Olen ollut hänen tukenaan vaikeina aikoina. Kun minulla on vaikeuksia hän ei kysy niistä mitään enkä minäkään sitten viitsi ottaa puheeksi.

Tuntuu että minä olen enemmän äiti hänelle ja huolehdin hänestä, kuin hän minulle. En viitsi tai tohdi koskaan sanoa hänelle tästä tai muustakaan kritiikkiä kun hän ottaa niin helposti itseensä. Koitan aina olla " kiltti" tytär ja haen kai jonkinlaista hyväksyntää ja että hän oikeasti joskus kiinnostuisi minustakin. toisaalta en koskaan omista asioistani hänelle avaudu vaan esitän että kaikki on ihan hyvin ja tavallisesti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei saa arvostella mistään, mutta hän kyllä opettavaisesti neuvoo muita, ihan pyytämättäkin, koska hän on niin hyvä tietämään mitä tulevaisuuden suhteen kannattaa tehdä. Välinpitämättömämpää ihmistä saa hakea. Ei pidä sovituista kiinni, ei suurissa ei pienissä asioissa. Toisen suruun tai ongelmaan suhtautuu aina niin että mitäs nyt tuollaisesta katkeroidut. Olen hyvin oppinut että minun kuuluu niellä ja sietää ihan kaikki käytös. Parilla sanalla sanoen paska ämmä.

Vierailija
2/3 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä kohdat ovat kuin minun näppikseltä:

Puhelimessa ja kun näemme keskustelut ovat yleensä sitä, että äitini puhuu omista asioistaan ja minä kuuntelen. Olen ollut hänen tukenaan vaikeina aikoina. Kun minulla on vaikeuksia hän ei kysy niistä mitään enkä minäkään sitten viitsi ottaa puheeksi.

---

En viitsi tai tohdi koskaan sanoa hänelle tästä tai muustakaan kritiikkiä kun hän ottaa niin helposti itseensä. Koitan aina olla " kiltti" tytär ja haen kai jonkinlaista hyväksyntää ja että hän oikeasti joskus kiinnostuisi minustakin. toisaalta en koskaan omista asioistani hänelle avaudu vaan esitän että kaikki on ihan hyvin ja tavallisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään saavani tyttären, sillä olen varman että äiti-tytärsuhde ei voi onnistua. Vaikka itse äitinä, eli paljon vartijana, yrittäisin miten välttää tuntemani vaikeudet.