Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ollut suurkaupungin keskustassa viikon hotellissa ja tinderissä 1 tykkäys

Vierailija
06.06.2026 |

Ei vissiin taida sovellus enää toimia kuten 10 vuotta sitten jolloin tuli 200 tykkäystä päivässä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista se on jos olet keskiverto alle 180cm mies. Jos olisit komea, väkivaltainen linnakunda ja kenties n****ri niin saisit sata mätsiä päivässä. Suomalaiset naiset ovat pilalla eikä heistä ole vaimoksi tai äidiksi.

Kiltti Mies31

Vierailija
2/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista se on jos olet keskiverto alle 180cm mies. Jos olisit komea, väkivaltainen linnakunda ja kenties n****ri niin saisit sata mätsiä päivässä. Suomalaiset naiset ovat pilalla eikä heistä ole vaimoksi tai äidiksi.

Kiltti Mies31

Luoja mikä vätys olet. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan helpostikin kymmeniä tykkäyksiä Aasiasta kauniilta naisilta, vaikka olen Turengissa.

Vierailija
4/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki

Vierailija
5/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla valkoinen heteromies. Suv akkihuor uus ja rotupetturuus on nykyään muotia ja valkoiset miehet pyritään syrjäyttämään. Äärivasemmistolainen sairaus on myrkyttänyt Suomen. 

Vierailija
6/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts!

Vierailija
7/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti Mies31

Luoja mikä vätys olet. 

Moneltako somalilta olet ottanut tänään suihin?

Vierailija
8/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohitan.. x

Vierailija
9/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ovat yli perus-ukoista, jotka haluavat yhden illan iltaseksulia ja sitten katsellaan saako nainen tulla r aiskatuksi tämän miehen toimesta uudestaankin. Koko konsepti on aivan mätä eikä ketään kiinnosta tuollainen. Tinderissä ja muissa tosiaan näkyy vielä ukkoja jotka elävät jotain ysärin "hei me saadaan panna avion ulkopuolella" -psykoosia. Naiset menivät jo seuraavaan junaan.

Vierailija
10/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse saan helpostikin kymmeniä tykkäyksiä Aasiasta kauniilta naisilta, vaikka olen Turengissa.

Ja mitä iloa niistä on? Ethän sä tapaa niitä koskaan, vaan jatkat sitä yksinäistä runkkarielämääsi ilman naista.

Vierailija
11/11 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiltti Mies31

Luoja mikä vätys olet. 

Moneltako somalilta olet ottanut tänään suihin?

Onko se sun runkkufantasiasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan