Mitä tämä on . Tein juuri lounaan lomalle jo tulleille jouluvieraille. Puoli tuntia olen jo houkutellut syömään.
Ruoka katettuna pöydälle, katselevat vain laitteitaan. Tenavat katsovat piirrettyjä. Uskomatonta. Eivät kuule eivät mäe.
Kommentit (33)
Ovatko nämä vieraat aikuisia lapsiasi vai mitä?
Kursailijoita. Jossain päin Suomea tuota pidetään kuulemma kohteliaana ja kunnioittavana, ettei ole heti haukkana ryntäämässä syömään tai kahville. Minusta tapa on äärimmäisen ärsyttävä, ja aika pian katan itse ruoat tai kahvit pois, jos ei toisellakaan kutsulla kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kellään ole vielä joululoma. Nyt on tiistai.
Ai, kyllä mä oon joululomalla.
Kummia vieraita sulla, jos ei ole tapoja lainkaan.
Miksiköhän ihmiset ylipäätään kutsuvat ja kestitsevät sellasia pönttöjä?
Tykkään rauhottaa joulunajan ihan vaan omalle perheelle, me ei sillon kyläillä eikä oteta vieraita vastaan, on mukavan rauhallista.
Mitähän muuten oli lounaaksi?
Jos joku tarjoaisi mulle jotain kasvis/vegeruokaa lounaaksi niin sanoisin että kiitos ei ole nyt nälkä.
Ja pidän siis salaateista ja raikkaista tuoreista vihanneksista ja hedelmistä, mutta oikeastaan kaikkia lämpimiä kasvisruokia inhoan. Hernekeitto on hyvää ja tomaatti-sipuli-juustopiirakka on hyvää.
Onko kyse lapsistasi ja mahdollisesti heidän lapsistaan? Muuten ihan mahdotonta ymmärtää. Tuijottavat laitteitaan ja eivät ole kuulevinaan sinua. Törkeää omalta jälkikasvultakin, saatika sitten muilta.
Vierailija kirjoitti:
Eihän kellään ole vielä joululoma. Nyt on tiistai.
voi kuule. vain keskiluokka on enää töissä. rikkaat jo nauttii joulusta ja sossunpummeilla on ikuinen loma
ehkä olet sellainen erityisherkkä piipertäjä, ettei kukaan kuulut kutsuasi
Sinäkin istut koneella että mitä sinä edellä sitä muut perässä.
Mun metodi: katan pöydän, kutsun syömään, jos kukaan ei tule, käyn syömään.
Ei huvita leikkiä vetkuttajien kanssa.
Annettu, mikä tarjottu. Jos ei kelpaa, korjaa pois.
Kamat pois pöydästä ja jääkaapin oveen lukko, ei sieltä tarvitse mitään välipalaa käydä närppimässä jos ei lounas maistu.