Neljä ihmistä löytynyt kuolleena Kirkkonummella
Kommentit (151)
Meidän toimitus ei vedä huumeita uskokaa jo!
Tuokaa meille viinaa
Vierailija kirjoitti:
Hesalaiset uusavuttomat ovat käyttäneet teknistä laitetta nimeltä takka eivätkä ole osanneet käyttää sitä oikeaoppisesti. Häkämyrkytys tai sitten on vedelty aineita joiden alkuperästä tai sisällöstä ei ole ollut mitään tietoa.
Nyt hiljaa siellä ja osoita kunnioitusta.
Kirkkonummi on maaseutua.
Various The Best 8 oli se CD-, mitä mä hain!!!!!
Ja nyt se tulee mulle postissa!!!!
Jes, hyvää joulua kaikille!!!!!
Tää on tapahtunut Veikkolassa joka kuuluu kirkkonummeen. Väliä on kuiteski monet kilometrit, jopa 20 ainakin. Talo hieman syrjässä.
Häkämyrkytys. Kämppä lämpenee, asukkaat viilenee.
Mun mielestä pitäisi olla ihan lakisääteinen pakko pitää häkävaroitinta taloissa joissa on takka tai muu tulisija kuten leivinuuni jne. Ei ole kallis vempele mutta voi pelastaa hengen.
Vierailija kirjoitti:
Erikoista jos häkämyrkytys vaikuttaisi omakotitalon kaikkiin huoneisiin. Koska eihän nämä samassa tilassa olleet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne on voineet kuolla silloin kun ilmoitus haitallisesta aineesta on tehty, eli joku häkämyrkytys tai jonkin aineen nieleminen ruuassa tai juomassa. Ymmärsin lehtijutun niin että kuolleet löytyivät sattumalta samalla kun tutkittiin jotain haitallista ainetta jota mahdollisesti kaatunut maahan.
Mutta kuka teki ilmoituksen haitallisesta aineesta? Vai menikö esim kotihoito käynnilleen?
Aiemmin kerrotun mukaan olisi ollut postinjakaja joka huomannut kaasunhajun ja soittanut hätäkeskukseen.
Lähde tähän postinjakajajuttuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista jos häkämyrkytys vaikuttaisi omakotitalon kaikkiin huoneisiin. Koska eihän nämä samassa tilassa olleet.
100 kertaa erikoisempaa, jos syynä olisi nestekaasu tai muu myrkytön hajustettu kaasu.
Onko jääkaappipakastimen vuoto jo mainittu?
Aiemmin kerrotun mukaan olisi ollut postinjakaja joka huomannut kaasunhajun ja soittanut hätäkeskukseen.