Neljä ihmistä löytynyt kuolleena Kirkkonummella
Kommentit (151)
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hereillä ollessani saanut häkämyrkytyksen, ja se oli kyllä hyvin ikävää (repivä päänsärky, oksentelua jne). Tuttavani oli nukkumassa, kun liian aikaisin kiinni laitetut pellit aiheuttivat hään kertymistä huoneeseen. Hän olisi kuollut nukkuessaan, jos ei olisi koira väkisin herättänyt ja pakottanut ulos.
Eli häkäkuolema on joko tosi inhottava tai ihan huomaamaton, riippuen tilanteesta.
Häkäkuolema on helppo lähtö, ei tiedä edes lähtevänsä.
Niin, ne on voineet kuolla silloin kun ilmoitus haitallisesta aineesta on tehty, eli joku häkämyrkytys tai jonkin aineen nieleminen ruuassa tai juomassa. Ymmärsin lehtijutun niin että kuolleet löytyivät sattumalta samalla kun tutkittiin jotain haitallista ainetta jota mahdollisesti kaatunut maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen hereillä ollessani saanut häkämyrkytyksen, ja se oli kyllä hyvin ikävää (repivä päänsärky, oksentelua jne). Tuttavani oli nukkumassa, kun liian aikaisin kiinni laitetut pellit aiheuttivat hään kertymistä huoneeseen. Hän olisi kuollut nukkuessaan, jos ei olisi koira väkisin herättänyt ja pakottanut ulos.
Eli häkäkuolema on joko tosi inhottava tai ihan huomaamaton, riippuen tilanteesta.
Häkäkuolema on helppo lähtö, ei tiedä edes lähtevänsä.
Omaisten tuskaa se tuskin lievittää.
Sen erottaa ulkoisesti jos on kuollut häkään. Normaalisti vainajan ihonväri on kalpean harmaa tai kellertävä, mutta häkään kuolleen ihonväri voi olla punakka.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä sitä sanotaan että on ihmisille huomamaton, mutta ilmeisesti nuo eläimet huomaa hyvissä ajoin. Yks sukulaispariskunta (juurikin muuten 40-luvulla syntyneitä) oli kans ollut vähällä kuolla häkämyrkytykseen nukkuessaan, mutta niiden kissa oli pelastanut. Se oli tullut herättämään, naukunut ihan tauotta ja oli ollut hirveä hätä päällä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhuuteen kuolleet tai siis joku kuoli vanhuuteen ja muut sitten järkytykseen tästä johtuen. Eikös nuo olleet noin 90-vuotiaita kaikki.
Suosittelen sua lukemaan uutiset aina huolella ennen kuin kommentoit yhtään mitään.
Persuna katson, että tämäkin tapaus on Marinin hallituksen ja mahanmuuttopolitiikan syytä. Kehitysapu ja ilmastovouhotus lisäksi osasyynä. Voi olla että myös sähköautot liittyvät asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Niin, ne on voineet kuolla silloin kun ilmoitus haitallisesta aineesta on tehty, eli joku häkämyrkytys tai jonkin aineen nieleminen ruuassa tai juomassa. Ymmärsin lehtijutun niin että kuolleet löytyivät sattumalta samalla kun tutkittiin jotain haitallista ainetta jota mahdollisesti kaatunut maahan.
Mutta kuka teki ilmoituksen haitallisesta aineesta? Vai menikö esim kotihoito käynnilleen?
Metadoni tai häkä. Joku muu myrkytys. Mutta 4 ei oikein sovi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, perhesurmaa ei kyllä tutkittaisi kuolemansyyntutkintana.
Miten niin, kyllä tutkitaan kuinka on kuollut.
Se termi olisi rikoslääketieteellinen ruumiinavaus sekä rikospaikkatutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Tekijä on luultavasti nuori nainen. Tilastojen mukaan he syyllistyvät usein henkirikoksiin, ja määrä on jopa 50 prosentin kasvussa.
Niin varmasti. Haluatko, että lauma alastomia naisia jahtaa sut jyrkänteeltä alas?
Anteeksi kauheesti mutta mua nauratti kun yksi totesi lakoonisesti : " vanhuuteen " " Että 4 ihmistä täyttää yhtäaikaa 90v. ja sitten ne yhtäaikaa kuolee. Varsinainen salapoliisi.
Lahkolaiset päättivät lähteä jonkun Johtajan luo. Kaivo myrkytetty.??
Häkä ei haise. Ensin lähtee taju.
.
Osanottoni heidän omaisilleen ja rauha heidän muistolleen.
On fiksua jaksaa odottaa eikä arvella muiden kuolinsyytä.
Vanhukset työntää uunipellit liian aikaisin kiinni,häkämyrkytys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekijä on luultavasti nuori nainen. Tilastojen mukaan he syyllistyvät usein henkirikoksiin, ja määrä on jopa 50 prosentin kasvussa.
Niin varmasti. Haluatko, että lauma alastomia naisia jahtaa sut jyrkänteeltä alas?
Toivoisin että naiset voisivat edes jouluna pidättäytyä väkivaltafantasioistaan ja varsinkin kaikelta siltä mu__haamiselta.
Vanhuuteen kuolleet tai siis joku kuoli vanhuuteen ja muut sitten järkytykseen tästä johtuen. Eikös nuo olleet noin 90-vuotiaita kaikki.