Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mia15

12.11.2006 |

olen poikaystäväni kanssa suunnitellut vauvan tekoa, ja haluaisin kysyä että miten imetyksen käy kun rintani kuitenki vielä kehittyvät. ??

huom, en halua kommentteja kypsymättömyydestä tai muusta, haluaisin vain vastauksen kysymykseeni :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
13.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko joku kertoa ? please !

Vierailija
2/3 |
15.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän raskaus ja imetys vaikuttaa aina jonkin verran rintoihin oli ne sitten täysin kehittynyt tai ei. Ihokudos venyy aina kasvaessaan ja varsinkin maidon noustessa rintoihin ja kun imetys lopetetaan niin venynyt iho ei täysin palaudu vaan rinnat veltostuvat, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. tietenkin mitä nuorempi on niin sitä paremmin ihokin yleensä palautuu.

Jos mietit sitä että häiriintyykö rintojen kasvu jotenkin, niin tuskimpa. itse olen ollut vain 16 vuotias ku olen esikoiseni saanut eikä rintojen kehityksen kannalta ole ollut ongelmia. Eivät ne nyt seitsemän vuotta jälkeenpäin enää samanlaiset ole kuin ennen raskautta. Ikä,painovoima, raskaus, imetys ja rinnan koko vaikuttaa aina. Tietenkin jos rinnat evät ole viellä lähes laisinkaan kehittyneet niin tilanne voi olla erinlainen, en tiedä vaikuttaako sitten jotenkin esemerkiksi maidon tuloon...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinulla on kiire? Jos tuollaiset asiat mietityttävät sinua niin suosittelen odottamaan vielä. Anna rintojen ja muunkin kehittyä vielä. Odota edes, että olet 18v, silloin olet edes lain mukaan täysi-ikäinen.