Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan ryyoännyt siihen pisteeseen asti, ettei ole pystynyt huolehtimaan lapsistasi?

Vierailija
12.11.2006 |

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapseni huostaanotettiin.

Vierailija
2/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

onnekis meillä ei tee mieli sellaista, koska ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin kännätä kaikkien lasten nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

enää en käytä alkoholia ollenkaan.

Vierailija
4/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli miksi tekopyhiä? Olen menoni mennyt ennen lapsien tekoa ja todellakin mennyt ja ollut lähestulkoon alkoholisti jos niin voi sanoa siitä, että notkuu baarissa 4-5 iltaa viikossa 7 vuoden ajan, ilman minkäänlaista sisältöä elämässä tai elämäniloa. Mikään alkoholi ei vaan sovi mulle niin silloin on parempi olla ilman ja tämä päätös jo kauan ennen lasten hankintaa tai harkintaa niiden teosta. Mikä tässä on tekopyhää?

Vierailija
5/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisinko edes känniltäni herännyt. Mutta kertamorkkis noin vakavasta asiasta riitti. Välillä tosin ärsyttää, miksi mä olen aina se joka juo maltilla, vaikka kylässä olis mun kavereita tai sukulaisia. Mies ei anna juuri vaihtoehtoa.

Vierailija
6/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä saattaa illan mittaan joskus pullo viiniä mennä. sitä tarkoitin tuolla että kuulostaa tekopyhältä, aivan takuulla moni ottaa joskus vaikka muutaman lasin viiniä vaikka lapset on kotona. Voihan sitä ottaa sivistyneesti ja niin ettei käytös muutu.

Vierailija
7/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta kyllä saattaa illan mittaan joskus pullo viiniä mennä. sitä tarkoitin tuolla että kuulostaa tekopyhältä, aivan takuulla moni ottaa joskus vaikka muutaman lasin viiniä vaikka lapset on kotona. Voihan sitä ottaa sivistyneesti ja niin ettei käytös muutu.

Tai sitten mä en tajunnut aloitusta... ja olen siis hemmetin tyhmä.. :DDDD

Vierailija
8/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei meillä ole mitään paikkaa, mihin lapset tuupata viikonlopuiksi, kotonahan aina kun me vanhemmatkin. En tosin näe mitään ongelmaakaan siinä, että juon lasin viiniä tai pari, tai pari saunaolutta. Näin on tehty minunkin lapsuudenkodissani, eikä ole minusta alkoholistia tullut.

Ai niin, vastaus kysymykseen: ei ole käynyt niin, että en olisi pystynyt huolehtimaan lapsista. Eikä miehellekään.

Vierailija
9/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs jos lapsi vaikka sairastuisi ja teidän pitäisi ajaa lääkäriin? Mitä tekisitte? Omapahan on asianne, kunhan ihmettelen.

Itse en juo ollenkaan, kun ei enää alkoholi jostain syystä maistu. Olen pari siideriä juonut parina iltana, mutta meni päähän sekin vähänen määrä ja sain päänsäryn joten ei huvita enää juoda ollenkaan. Muistan lapsena kuinka isä ja äitipuoli aina korkkasivat kossupullon lauantai-iltana, kaikki oli juotava yhdessä illassa, ja sitten hourailtiin kännissä ja peloteltiin lapset tappeluilla ja sonnanjauhamisella... Lapsista känniset aikuiset ovat pelottavia.

Vierailija
10/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta siis muutaman viinilasillisen jälkeenhän ei autoa voi ajaa, joten menisimme taksilla lääkäriin tarvittaessa, ihan niinkuin muutenkin, koska meillä ei edes ole autoa. 33

Vierailija
11/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis meillä ei juoda niin paljoa että käytös muuttuu tai aletaan örveltää. Siideriä voi nauttia hiljalleen niin ei nouse päähän niin kovaa

Vierailija
12/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en saisi koskaan lapsia minnekään hoitoon (eli jos mies ei voisi jäädä lapsen kanssa kotiin koskaan, kuten nyt toimimme) niin sitten en kävisi missään tietenkään.

Vierailija
13/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän niin vähän alkoholia, että en muista milloin viimeksi olisin jotain ottanut.

Vierailija
14/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli vaan yksi lapsi, tuli yllättäen vieraita illalla ja alettiin maistelemaan viskiä. NO niinhän siinä kävi että olinkin pian hups aikalailla päissäni. Ei se mitään mutta kun mieskin oli... kun tajusin sen niin tuli kyllä karmea fiilis, hyvä etten heti itse soittanu sossun tädille että tuu hakeen lapsi turvaan...

Lapsi oli siis nukkumassa jo kun aloin ottamaan ja menin sitten sen huoneen lattialle nukkumaan että varmemmin heräisin jos sillä on hätä...

aamulla kyllä ei paljon krapula vaivannut kun oli niin " moraalinen krapula" ...

Vierailija
15/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloinkin mies hoitaa lasta jos jotain hoidettavaa yön aikana tulee, jos minä en ole tarpeeksi selvä hoitamaan. Jos siis mies ei voisi jostain syystä olla lapsen kanssa silloin kun tahtoisin juoda enemmän kuin lasillisen viiniä, niin sitten en joisi.

Vierailija
16/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en myös missään nimessä haluaisi lapsen näkevän minua humalassa, huolimatta siitä että PYSTYISINKÖ huolehtimaan hänestä.

Jos olen ottanut hiukan enemmän, niin lapsi on hoidossa mummilassa, eikä näe minua. Mutta näinäkään kertoina en ole siis ollut niin humalassa ettenkö pystyisi huolehtimaan hänestä jos pakko tulisi..

Vierailija
17/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin paljon, etten pystynyt huolehtimaan kahdesta lapsestani...

Vierailija
18/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta kotona dokausta laisinkaan jos lapset kotona ja harvemmin edes silloin, kun ovat poissa ;)

Vierailija
19/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon yhden tai kaksi siideriä esim. saunan jälkeen tai ruoalla, mutta en ikinä sitä enempää. Ja tuon siiderinkin max. pe ja la. Eli humalassa en ole ikinä. Enkä joisi enempää, vaikka lapset saatais hoitoon. En halua olla humalassa.

Vierailija
20/27 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnekis meillä ei tee mieli sellaista, koska ei olisi muuta vaihtoehtoa kuin kännätä kaikkien lasten nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan