Olen kolmekymppinen totaalikokematon nainen ja allerginen kissoille :(
Ainekset olisi kasassa täydelliseen kissanaisen uraan, mutta kohtalon julmasta oikusta olen allerginen kaikelle söpölle ja pörröiselle. Mikä avuksi? Mistä sisältö elämään, kun herra Miukuliini ja Kis-Kis nimiset kissat jäävät vain haaveiksi. Parhaat ehdotukset tiskiin!
Kommentit (33)
Ota koira tai kolme. Alat harrastaa niiden kanssa jotain nuuskutusleikkejä, tokoa ja agilityä ja sekoat siihen touhuun täysin. Näin on käynyt monelle hyvälle ryyppynaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen K-miestä. K-miehen saa aina.
Meinaatko, ettei sen miehen mielipidettä kysellä lainkaan? Uhkaavasti vaikuttaa siltä, etten ole mikään miesten unelmien prinsessa
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ota koira tai kolme. Alat harrastaa niiden kanssa jotain nuuskutusleikkejä, tokoa ja agilityä ja sekoat siihen touhuun täysin. Näin on käynyt monelle hyvälle ryyppynaiselle.
Koirat kuuluvat myös kategoriaan "söpö ja pörröinen", olen allerginen niillekin ;(
Ap
Meriakvaario. Perehdy vesipitoisuuksiin ja kaloihin. Jotkut firmat tulee tänä päivänä siivoamaan suuria altaita. Selvitä.
Poikamiehellä meriallas on OK. Naisella...
Karvattomat kissat voisit ehkä ottaa ystäviksesi?
Vierailija kirjoitti:
Hommaa joku häkkilintu.
Jostain syystä lintuharrastus sallitaan naisilla. Jyrsijä menee jos niitä on max.2
Ota kilpikonna. Ne eivät pölyä ja ovat symppiksiä.
Vierailija kirjoitti:
Nehän vois helposti yhdistää akvaario harrastukseen.
Ihan ekaksi lopeta miesten vihaaminen. Kukaan mies ei halua inceliä. Toiseksi, itselläni oli kissa-allergia, mutta otin kissan ja ekat pari kuukautta oli ihan karseeta, mutta sitten alkoi hellittämään. M27
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekaksi lopeta miesten vihaaminen. Kukaan mies ei halua inceliä. Toiseksi, itselläni oli kissa-allergia, mutta otin kissan ja ekat pari kuukautta oli ihan karseeta, mutta sitten alkoi hellittämään. M27
Miehet ite kehittelee kummallisia sääntöjä mitä lemmikkejä naisilla saa olla.
Vierailija kirjoitti:
Kilpikonna voisi olla kyllä mukava veikko! Myös kääpiösiilistä olen haaveillut, mutta en varmaan osaisi sitä hoitaa riittävän hyvin.
Ap
Kissat on jo last season. Viherkasvit on in! Niitä parisataa ympäri kämppää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kilpikonna voisi olla kyllä mukava veikko! Myös kääpiösiilistä olen haaveillut, mutta en varmaan osaisi sitä hoitaa riittävän hyvin.
Ap
Kilpikonna voi elää pitkään.
Vierailija kirjoitti:
En koe suurta murhetta miehen puutteesta, joten en suunnittele valintojani miesten mieltymyksiä ajatellen.
Olen jonkun kesän asunut opiskeluaikoina eläintaloudessa, enkä siedättynyt yhtään:/
Ap
Taas yksi palstanainen lisää inceliarmeijaan vihaamaan suomalaisia miehiä. Onnea vain valitsemalla tielläsi.
Vierailija kirjoitti:
Taas yksi palstanainen lisää inceliarmeijaan vihaamaan suomalaisia miehiä. Onnea vain valitsemalla tielläsi.
Toisissa keskusteluissaan vakuutetaan, ettei nainen voi olla incel ollenkaan. Ikävän epämääräisiä nämä määritelmät selvästi.
Ap
Käärmeelle et tod. näk. ole allerginen hommaa sellainen ja vielä iso, sitten vaan pätkiä tubeen tiktökkiin yms.
Kisuli kyllä täytyy olla . Testaappa niin et ole kauaa allerginen . Ei koiraa . Se tulee todella kalliiksi ja pitää kusettaa vähän välii.
Suosittelen K-miestä. K-miehen saa aina.