En tajua. Aina kun olen sairas, mies muuttuu ilkeäksi ja kylmäksi
Sitä selkeästi ärsyttää sairastumiseni ja sen todella näyttää. Tuntuu pahalta :( Ihan kuin olisi minun vika, että satun saamaan flunssan. Heittäytyy marttyyriksi ja suureen ääneen voivottelee "no kaipa hänen sitten täytyy tämäkin tehdä, kun ei musta siihen ole".
Ei minkäänlaista sympatiaa, kun makaan sängyssä kuumeessa.
Onko teillä muilla vastaavaa vai olenko voittanut mieslotossa uniikin kultakimpaleen?
Kommentit (80)
Hän on omaksunut hoivattavan roolin suhteessanne. Kun sinä olet sairas, "petät" "sopimuksenne", että sinä olet se joka hoivaa. Vähemmästäkin suuttuu.
Suhteenne on sairas.
Varoitus! Eksälläni oli juuri samanlainen piirre. Tapaa olla tietyssä persoonallisuushäiriössä yleinen, missä muita ihmisiä pidetään vain hyödykkeinä, joilla on pelkkä käyttöarvo.
Vierailija kirjoitti:
Tuttua on, ovat tunnevammaisia tuommoset.
Mikä saa fiksun naisen roikkumaan tunnevammaisissa? Läheisriippuvuus?
Suosittelen että eroatte. Kypsyt tuohon käytökseen lopullisesti ja se painaa mieltä koko ajan.
Ja jos saatte lapsia, kuvittele arki sitten.
Kannattaa miettiä, että onko tuollaisen puolison kanssa hyvä elää ja suunnitella esim yhteistä vanhuutta.
Hän saattaa kadota kuvioista kuin pieru aavikolle, jos sairastut vakavasti tai tarvitset hänen apua arkiaskareissa.
juokse, toi tulee pahenemaan..jos saat jonkun kohtauksen, mikä vaatii lääkärinkäyntiä/lanssia..tyyppi saatta olla kun ei olisi mitään sen kummempaa, saattaa jopa valittaa ettet passaa sitä juuri sillä hetkellä.
Mulla on samanlainen. Siis oma ei vänise eikä marttyroi, mutta näyttää jotenkin olettavan, että sairaslomalla pitäisi olla puuhakas. Mua taas ei vois puuhailu enempää napata 39 asteen kuumeessa. Kiva herätä, tulla keittiöön ja hokata, että kultamussulla on tällä välin hirttänyt kiinni ja astiapino ulottuu noin kattoon eikä ainuttakan puhdasta lusikkaa ole jäljellä. Mistä näitä sikiää? Onko tää joku yhteiskuntaluokkajuttu?
Minulla on yhtä pska mies. Tuo käytös on tullut hiljalleen vuosien myötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi kysyä mikä saa ihmisen kirjoittamaan samat provot aina uudelleen ja uudelleen?
Tai sitten flunssaiset ja kuumeiset aivosi saavat jokaisen miehen eleen ja sanan tuntumaan syytökseltä ja ilkeilyltä.
Olipas ilahduttavaa kuulla, etten ole ainoa. Ihana mies muuten ja huomioiva. Lapsia on ja nekin hoitaa tunnollisesti. Ainoa miinus tosiaan tuo, miten minua kohtelee, kun olen sairas :( Voi hyvinkin liittyä lapsuuteen.
No, sitten vinkkejä kehiin, miten toimin, kun mies sairastuu? Voisin olettaa hänen saavan tämän saman taudin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt pitäisi kysyä mikä saa ihmisen kirjoittamaan samat provot aina uudelleen ja uudelleen?
Joo täysin sama teksti ollut monta kertaa. Ihan kauheeta ettei joillain oikeasti ole parempaa tekemistä.
Ikävää käytöstä :(( Sen kyllä ymmärrän jos haluaa pitää fyysistä etäisyyttä, itseäni ainakin kuumottaisi että sairastuisin itse. Mutta kun toinen on sairaana, pitäisi kyllä mukisematta vähän hyysätä, vaikka kuinka ketuttaisi. Ja muista kiittää sitten kun hän tekee asioita! Eiköhän tuostakin puhumalla selviä, kunhan paranet niin otat asia puheeksi :)
Mitä tekee sellaisella kumppanilla, jolta ei saa tukea ja apua silloin kun sitä tarvii?