Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei ole ollut "aikaa" ostaa mulle joululahjaa. Anoppi varmaan hakee kirpparilta villasukat?

Vierailija
19.12.2022 |

Joka joulu, syntymäpäivä ja äitienpäivä sama juttu. Pitäisi jo tietää (ja kyllä, ostan itselleni pari pakettia kuusen alle). Tänä vuonna ostin miehelle uuden puhelimen, entinen on rikki, joten uusi tulee tarpeeseen. Mies aina vitsailee ennen joulua tms että pitäisikö minun päästä vaikka kampaajalle, hehheh, tai hierontaan, hehheh, mutta eipä sitten "ehdi" ostaa mitään. Toiveeni oli 15e hulavanne tai 25e vaellustarvike tänä vuonna. Ostan ne itse.

Ja joo, lasten, sukulaisten, kummilasten lahjat ostan minä. Olisi kyllä kiva edes joskus saada jotain mieheltäkin, ajatuksella ostettu pienikin juttu. Rahasta se ei ole kiinni ja hyvin on aikaa shoppailla esimerkiksi Motonetissä.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aikuinen vinkuu joululahjoja?

Vierailija
2/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vaan lämmittävää saada kun joku on ajatellut minua! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös ostan itselleni lahjat ja paketoin kuusen alle. Lasten vuoksi, en itseni.

Olen myös oppinut tekemään saman kun mennään anoppilaan jouluksi. Anoppi ostaa vävyilleen aina kivat lahjat, minulle ei mitään :(

Olen alkanut miettiä, että ehkä ei pitäisi mennä sinne ollenkaan.

Vierailija
4/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sinä ostat tuollaiselle ukolle jotain puhelimia?

Vierailija
5/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myönnän, että olen siinä vähän lapsellinen. Tykkään ostaa ja saada lahjoja 😄 t. Ap

Vierailija
6/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostat itse mitä tarvitset. Ihan turhaa kiukuttelua toi nyt kyllä on.

Vierailija
7/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoittaa, että miehen puhelin on rikki? Onko se täysin käyttökelvoton? En tajua, että aikuinen ihminen ei osta itselleen uutta puhelinta, vaan odottaa jouluun asti, että saa sellaisen kumppaniltaan.

Älä jatkossa osta miehelle enää mitään. 

Vierailija
8/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hoida miehen lahjaostokset sukulaistensa tai kummilastensa suuntaan. Jos mies ei ostaisi koskaan mitään, en minäkään ostaisi hänelle ja ostaisin itse itselleni lahjan.

Vierailija
9/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä myös ostan itselleni lahjat ja paketoin kuusen alle. Lasten vuoksi, en itseni.

Olen myös oppinut tekemään saman kun mennään anoppilaan jouluksi. Anoppi ostaa vävyilleen aina kivat lahjat, minulle ei mitään :(

Olen alkanut miettiä, että ehkä ei pitäisi mennä sinne ollenkaan.

Onpa kyllä tympeää :( Minustakin olisi mukavampaa saada yllätyksiä, nythän tiedän lähes aina mitä saan. Tosin nyt yksi lapsista on täysi-ikäinen ja saattaa jotain pientä laittaa. Hänkin tulee saamaan useampia kivoja paketteja! Pitäisi olla joku lahjaryhmä, jossa tällaiset voisivat ostaa ja saada yllätyslahjoja 😅 ap

Vierailija
10/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ostat tuollaiselle ukolle lahjan? Varmaan ostat miehen sukulaisillekin lahjat, hohhoijaa.

Vierailija
11/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, se ei halua ostaa mitään.

Vierailija
12/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska kuitenkin on kiva antaa niitä lahjoja. En osta sillä mittarilla että pitäisi olla jotenkin samanlainen tms. Ja lasten vuoksi.

Vierailija
13/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet sen miehen kanssa? Kyllä minä ostaisin lahjoja jos olis oma nainen.

Vierailija
14/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hoida miehen lahjaostokset sukulaistensa tai kummilastensa suuntaan. Jos mies ei ostaisi koskaan mitään, en minäkään ostaisi hänelle ja ostaisin itse itselleni lahjan.

Just noin. En todellakaan ostele lahjoja miehen sukulaisille tai kummilapsille. Poikkeuksen tekee anoppi, hän muistaa aina minua henkilökohtaisesti, joten minäkin muistan häntä.

Vierailija
15/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sulla tylsä mies. Ei sitä tarvitse sinunkaan huomioida. Mitä tarkoitat, että ostat lasten vuoksi miehelle puhelimen?

Vierailija
16/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska kuitenkin on kiva antaa niitä lahjoja. En osta sillä mittarilla että pitäisi olla jotenkin samanlainen tms. Ja lasten vuoksi.

Justhan sä marmatit ettei mies osta sinulle mitään? Noin törpölle ukolle en ostaisi lahjaa.

Vierailija
17/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en itse ole varsinaisesti sitä lahjaa vailla, mutta sitä kyllä olen, että puolisoni vaivautuu hetken miettimään ja ajattelemaan mua. Mikä mua ilahduttaisi, mistä voisin tykätä, mitä ehkä tarvitsisin. Lahjan arvolla ei ole mulle merkitystä, mutta sillä on, että ajattelee mua, miettii mua ja toiveitani ja tarpeitani ja näkee edes vähän vaivaa asian eteen.

Netistä voi tilata vaikka parilla kympillä kauniin lämminvesipullon vilukissalle, kuivista käsistä kärsivälle voi hakea vaikka käsivoiteen, jne.Ihan pienikin käy, mutta henkilökohtainen pitää olla.

Jos joulu tulee joka vuosi yllärinä, eikä ikinä ehdi tai jaksa panostaa yhtään, niin mulle se on selkeä viesti, ettei jaksa panostaa oikein muutenkaan ja olen hänelle itsestäänselvyys, joka ei tartte mitään huomiointia koskaan.

Vierailija
18/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy järkevämpää rahanmenoa kuin krääsän ostaminen aikuiselle.

Vierailija
19/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava kuulla että autat miestä puhelimen kanssa. Ehkä hänellä on vaikeuksia joskus ostella tai noutaa paketti, jos posti vie kaukaiseen pisteeseen, ei tiedä mihin. Eli joskus kivijalka parempi tai matkahuolto tms. Olisi kiva tietenkin jos hän muistaa ajoissa, koska jotkut miehet eivät muista joulun olevan tulossa, ehkä joku muistuttaa heitä vihjaamalla.

Vierailija
20/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lasten vuoksi ostat miehelle puhelimen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä neljä