Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä ei ole ollut "aikaa" ostaa mulle joululahjaa. Anoppi varmaan hakee kirpparilta villasukat?

Vierailija
19.12.2022 |

Joka joulu, syntymäpäivä ja äitienpäivä sama juttu. Pitäisi jo tietää (ja kyllä, ostan itselleni pari pakettia kuusen alle). Tänä vuonna ostin miehelle uuden puhelimen, entinen on rikki, joten uusi tulee tarpeeseen. Mies aina vitsailee ennen joulua tms että pitäisikö minun päästä vaikka kampaajalle, hehheh, tai hierontaan, hehheh, mutta eipä sitten "ehdi" ostaa mitään. Toiveeni oli 15e hulavanne tai 25e vaellustarvike tänä vuonna. Ostan ne itse.

Ja joo, lasten, sukulaisten, kummilasten lahjat ostan minä. Olisi kyllä kiva edes joskus saada jotain mieheltäkin, ajatuksella ostettu pienikin juttu. Rahasta se ei ole kiinni ja hyvin on aikaa shoppailla esimerkiksi Motonetissä.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoittaa, että miehen puhelin on rikki? Onko se täysin käyttökelvoton? En tajua, että aikuinen ihminen ei osta itselleen uutta puhelinta, vaan odottaa jouluun asti, että saa sellaisen kumppaniltaan.

Älä jatkossa osta miehelle enää mitään. 

Kivahan se on kun pukki tuo puhelimen, säästyy omat rahat 😂

Vierailija
22/22 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään yleensä saa mitään lahjaa mieheltä. Mutta olen tottunut. Joskus olisi kiva, mutta yleensä olen tyytyväinen, jos en saa mitään turhaa. Voi kun appivanhemmat olisivat antamatta mulle lahjoja. Se ei ole kivaa, että saan jotain ei-yhtään-mun-tyylistä vain siksi, että mullekin jotain pitää antaa. Vaikka olisi kuinka puhuttu, ettei aikuisille mitään lahjoja. Eli olen mieluummin ilman lahjoja kuin saan jotain turhaa (koska en ole hyvä hankkiutumaan siitä turhasta eroon, minkä myös tietävät kaikki). Omalta puolisolta arvostaisin toki vähän tyhmää ja turhaakin lahjaa. Annan itse hänelle jotain, jos sattuu tulemaan idea, mutta en odota saavani mitään. Voin siis ottaa rennosti ja ajatella, ettei minunkaan ole pakko antaa lahjaa, ja se on kivaa. Lasten lahjoissa on ihan tarpeeksi stressattavaa. Elämä on muutenkin mukavampaa, kun ei odota jotain mitä tuskin saa. Totean siis, että puoliso on monin tavoin hyvä, mutta lahjojen antamisessa surkea. Olen nähnyt myös, miten vaikea hänen on ollut keksiä lahjaa, jos on ollut pakko jollekulle muulle hankkia, ja kauhea stressi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän