Jos ette syö jouluruokaa enää Tapaninpäivänä, niin mitä silloin syötte?
Kommentit (30)
Usein vain suklaata ja vihdoin niitä juustoja tai sitten kiinalaisessa esimerkiksiksi syömässä. Aivan varmasti kuitenkn jotain sellaista ettei tarvitse kokata.
Tapsan traditio on käydä paikallisessa pizzalla ja muutamalla oluella/siideriillä/viinillä.
Blinejä. Taikinaan saa piilotettua lopun perunalaatikon ja blinien kanssa menee monenlaiset joulupöydän jämät, mäti, lohi, smetana ja sillit.
Viimeistään tapanina me pilkotaan loput kinkut kuutioiksi pakastimeen.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minua jaksaa aina ihmetyttää. Pitäähän ihmisellä olla jotain ihmeteltävää :)
Moni kyllästyy jouluruokiin kahdessa päivässä, vaikka niitä syödään kerran vuodessa ja jo tapaninpäivänä pitää syödä pizzaa. Pizzaan ei sitten kyllästytä vaikka sitä jotkut syövät 52 kertaa vuodessa eli joka viikko.
Pizzassa on kuitenkin vaikka mitä variaatioita. En oo itsekään kyllästynyt vaikka tosiaan vähintään kerran viikkoon syön.
Aina ostettu sen verran iso kinkku, että siitä syö viikon, ennen se oli halpaa ruokaa, tänä vuonna ei tiedä mitä tapaninpäivänä syö
Kebab ranskalaisilla. Sama myös jouluaattona ja päivänä. En vietä joulua.
Vierailija kirjoitti:
Tämä minua jaksaa aina ihmetyttää. Pitäähän ihmisellä olla jotain ihmeteltävää :)
Moni kyllästyy jouluruokiin kahdessa päivässä, vaikka niitä syödään kerran vuodessa ja jo tapaninpäivänä pitää syödä pizzaa. Pizzaan ei sitten kyllästytä vaikka sitä jotkut syövät 52 kertaa vuodessa eli joka viikko.
Kyllä moni kyllästyy siihenkin, jos syö 2 päivää aamulla, päivällä ja illalla. Ja jos on aatonaattonakin jo vähän aloiteltu.
Voisihan ne taas pienen tauon jälkeen mennä jouluruoatkin, jos olisi esim. kaupoissa tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Pizza liittyy rentoutumiseen.