Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässäkö Pirkanmaan kovin joulufani: Jonnan, 32, kotona on kymmenen joulukuusta, myös vessassa"Mieluummin överit kuin vajarit"

Vierailija
19.12.2022 |

https://www.tamperelainen.fi/paikalliset/5602324?fbclid=IwAR3_2ZMS1tZX1…

Hitto, että ahdistaa tollanen krääsän määrä, oikeen laivakaupalla Kiinasta rahdattu. Itse päinvastoin olen yrittänyt vähentää turhaa ostelua, niin toiset sitä vastoin vaan painaa kaasua. Ilmasto ja luonto kiittää!

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika ahdistava asunto, mutta olisi kiva käydä ihmettelemässä 

Vierailija
2/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielummin överit kuin vajarit liittyy päihteisiin eikä joulukoristeisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän käy miestä ja koiria sääli.

Vierailija
4/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei peseydy?

Enivei, nyt olisi tosi hyvä idea käydä neuropsykiatrilla ja tarkastaa mahtaisiko olla autisminkirjolaisuutta taustalla toiminnassa.

Vierailija
5/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän käy miestä ja koiria sääli.

Kuin myös. Mies ei ole kovin innoissaan tuon jutun mukaan, mutta silti joutuu sietämään. Koiratkin varmaan puetaan joihinkin tonttuhepeniin, jotta saahaan hienoja instakuvia.

Vierailija
6/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisten ihmisten takia maailma hukkuu pashaan. Ei minkäänlaista ympäristövastuuta.

Vierailija
7/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei peseydy?

Enivei, nyt olisi tosi hyvä idea käydä neuropsykiatrilla ja tarkastaa mahtaisiko olla autisminkirjolaisuutta taustalla toiminnassa.

No tuossa jutussa mainittiin, että käyttävät alakerran suihkua, kun yläkerran suihku on varattu joulukuuselle. Ja tuskin hän itse ymmärtää tuossa olevan mitään ihmeellistä negatiivisessa mielessä. Olisi kyllä kiva, jos hän jotenkin tajuaisi, että millaiset vaikutukset hänen shoppailullaan on luonnolle.

Vierailija
8/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten ihmisten takia maailma hukkuu pashaan. Ei minkäänlaista ympäristövastuuta.

Itse pidän isompaa vastuuta näitä tuottavilla ja rahtaavilla tahoilla, kuin yksittäisillä ihmisillä, "kuluttajilla"

Vierailija
9/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuusi pitää olla aito tai sitten ei kuusta ollenkaan.

Vierailija
10/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän isompaa vastuuta näitä tuottavilla ja rahtaavilla tahoilla, kuin yksittäisillä ihmisillä, "kuluttajilla"

Tottahan tuokin. Mutta on myös kuluttajien vastuulla vähän höllätä sitä kaasua eikä vain laput silmillä ja suu vaahdossa tarvihte ostaa jokaikistä asiaa, jota sattuu halajamaan.

Vierailija
11/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei peseydy?

No tuossa jutussa mainittiin, että käyttävät alakerran suihkua, kun yläkerran suihku on varattu joulukuuselle. Ja tuskin hän itse ymmärtää tuossa olevan mitään ihmeellistä negatiivisessa mielessä. Olisi kyllä kiva, jos hän jotenkin tajuaisi, että millaiset vaikutukset hänen shoppailullaan on luonnolle.

Jutun mukaan myös yläkerrassa oleillaan eniten. Mies varmaan tykkää kun suihkun takia pitää ravata portaista koska muijan joulukuusi.

Vierailija
12/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuokin. Mutta on myös kuluttajien vastuulla vähän höllätä sitä kaasua eikä vain laput silmillä ja suu vaahdossa tarvihte ostaa jokaikistä asiaa, jota sattuu halajamaan.

Piti vielä tähän lisätä, että nykyinen kapitalistinen maailma toimii kysynnän ja tarjonnan mukaan. Niin kauan ku ihmiset ostaa, niin yritykset on dollarin kuvat silmissä vääntämässä lisää paskaa markkinoille. On myös yksittäisen ihmisen vastuulla ymmärtää turhan kuluttamisensa vaikutus.

T. AP

Vierailija
13/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe kuvissa yhtään joulukuusta, ainoastaan helvetisti muovikrääsää.

Vierailija
14/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei peseydy?

Höpöhöpö. Hän tuskin heittää joka vuosi koristeita roskiin ja ostaa seuraavana uudet? Tunnen yhden tuollaisen superjouluihmisen, kämppä on täynnä koristeita lokakuusta asti. Osa koristeista on lapsuudenkodistaan, osa kirppiksiltä yms, mitään ei koskaan heitä roskiin. Ei ostele krääsää muutoin ja elää melko ekologisesti. Ei ole autoa, ei lennä ympäri maailmaa, ei syö lihaa. Aika tympeää syyllistää ihmistä jonkun hemmetin joulukoristeiden takia!

Vierailija
15/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksittäiset ihmiset näitä viime kädessä tuottaa ja raahaa, kun yrittävät tulla toimeen.

Vierailija
16/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuo nyt sympaattista omalla tavallaan ja hienoa että ihminen iloitsee jostain jutusta noin paljon. Toivottavasti julkisuus ei pilaa hänen iloaan, varmasti saa paljon kuraa niskaan. Toisaalta pakko olla samaa mieltä että aika kamalaa krääsää koristeina. Jos harrastus jatkuu vielä tämänkin jälkeen, niin ehkä voisi miettiä vähän kestävämpää tyyliä. Esim vaikka kirpparilta voi ostaa jämälankoja ja virkata todella söpöjä koristeita. Nykyiset näyttää siltä että on ryöstetty Tokmanni. Toivottavasti henkilö ei lue tätä ketjua mutta jos lukee, go sinä go! Älä välitä negaajista.

Vierailija
17/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miettii ihmisten menneisyyttä, sitä miten ollaan metsästäjäkeräilijöinä eletty ikuisuuksia, niin voihan olla, että se luontainen keräily on muuttunut teollisen krääsän ja muun materian keräilyksi nykypäivänä. Enemmän vastuuta kapitalistisioille, joiden ainut tavoite on rikastua ihmisten luontaisia tarpeita hyväksikäyttämällä ja manipuloimalla.

Vierailija
18/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei peseydy?

Jutun mukaan myös yläkerrassa oleillaan eniten. Mies varmaan tykkää kun suihkun takia pitää ravata portaista koska muijan joulukuusi.

Jos on niin p*skassa kunnossa että tuo on ongelma niin niitä portaita sietäisi ravata paljon enemmänkin. 

Vierailija
19/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei peseydy?

Eihän hän välttämättä itse ole ostanut kaikkea uutena. Voi olla vaikka kaikki kierrätettyä. Parempihan se on että joku käyttää jos toinen ei tarvitse. Kaatopaikka on ihan väärä paikka ehjälle tavaralle.

Vierailija
20/47 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä se nykyään on lähes kaikissa asioissa: v a j a k i t ottaa övereitä...