Miten Subwaylle voi antaa palautetta?
Nettisivuilla yhteydenottolomake johtaa jonnekin "oops doesn't exist" - sivulle ja Facebook on vain firman mainoskanava. Onko millekään muulle firmalle asiakas yhtä vähäpätöinen? Nämä sämpyläartistinsa ovat todella koppavia silmienpyörittelijöitä järjestään. Leipä on hyvää, mutta ei luokattoman palvelun arvoista.
Kommentit (31)
Aloittaja kertoo aivan selvästi, että yhteydenottolomakke on johtanut vain herjaan, että sivua ei ole olemassa. Voisiko joskus vain näsäviisastelun sijaan uskoa lukemansa?
https://www.subway.com/fi-fi/ContactUs/GuestCare
Sivu tai lomake toimii mutta jos klikkaat jotain toista välilehteä välillä silloin sivu päivittyy atuomaattisesti pois johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
https://www.subway.com/fi-fi/ContactUs/GuestCare
Sivu tai lomake toimii mutta jos klikkaat jotain toista välilehteä välillä silloin sivu päivittyy atuomaattisesti pois johonkin muuhun.
Niin, nyt. Aloituksen aikaan puolitoista vuotta sitten ei aloittajan mukaan päivittynyt muuhun, vaan tuli herja, että sivua ei löydy.
samaa mieltä olen subway palvelusta.Nämä ovat asiakaspalvelu työssä mutta niin törkeitä eivät osaa päivää sanoa kun asiakas tulee.Pyörittäävät vain silmiän.Annoin kyllä palautteen heti henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
samaa mieltä olen subway palvelusta.Nämä ovat asiakaspalvelu työssä mutta niin törkeitä eivät osaa päivää sanoa kun asiakas tulee.Pyörittäävät vain silmiän.Annoin kyllä palautteen heti henkilökohtaisesti.
Eihän tuolla ymmärtääkseni saa kuin jotain vitosen luokkaa tuntipalkkaa, ei voi vaatia jotain Kämpin sviitin palvelutasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla ymmärtääkseni saa kuin jotain vitosen luokkaa tuntipalkkaa, ei voi vaatia jotain Kämpin sviitin palvelutasoa.
Asiallinenkin riittäisi.
Äänestämällä jaloilla eli älä mene enää ikinä.
Ne on varmaan vaikeuttanut palautteen antamista kun ketjua yritettiin painostaa lopettamaan "epäeettisten" eläintuotteiden käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Palautetta voi antaa lopettamalla siellä käymisen.
Se ei ole sama asia
Subway oli juuri tullut Jyväskylään vuonna 2001 Kauppakadulle, kun menin sinne asioimaan. Tilanteessa oli jonoa myös takanani. Tilasin ja maksoin subin, jossa piti olla kokoliha broileria. Myyjä alkoi laittamaan leikkelesiivuja sämpylään ja huomautin ostaneeni maksaneeni kokoliha broilerista tehtävän subin, koska en syönyt leikkeleitä. Myyjä jatkoi leikkeleiden laittamista todeten broilerin olevan loppu ja että leikkeleet käyvät tilalle. Tästä ei kerrottu valinnan ja maksamisen hetkellä. Sanoin, etten halua leikkeleitä, mutta ei kuunneltu, joten minulta ostos oli ensimmäinen ja viimeinen – roskiin meni. Jälkeenpäin ajatellen, olikohan edes broileria vai jotain muuta. Tuotetta ei saanut vaihtaa mihinkään muuhun, jossa oli kokolihaa. Joten kun olin maksanut, joten tuote ei ollut ja vastannut sisältöä listalla olleista tiedoista - tuoteselosteesta. Myyjältä sai siis sijan säkissä vrt. ”älä osta sikaa säkissä".
Vieläkin neljännesvuosisadan jälkeen ihmettelen tilannetta, joka tulee aina – aina mieleen nähdessäni jotain subiin liittyvää. Nuoret lapset, lapsenlapset jne. toivovat joihinkin juhliinsa subia, mutta sellaisia ei tule olemaan minun aikanani. Olen sanonut, jos tulee subeja samaan tilaan kanssani, niin en tule paikalle. Millään matkalla ei ole käyty syömässä subissa, koska on olemassa luotettavia vaihtoehtoja. Aluksi kartoin jopa kauppakeskuksia, joihin tuli subit. Edelleen subwaysta tulee mieleen epäluotettava.
Käsitin kyllä, että tuo palautemahdollisuus on tullut sen jälkeen, kun ketju on aloitettu.
Itse olen antanut tuota kautta palautetta, mutta olipa hankalaa. Toimipaikkahaku ei toiminut Firefoxilla, joten piti tehdä Chromella. Vähän turhan tarkat tiedot pitää antaa, ennen kuin pääsee palautetta antamaan. Ei ole esimerkiksi perusteita puhelinnumeron kysymiseen, sähköpostiosoitteen pitäisi riittää.