Miten Subwaylle voi antaa palautetta?
Nettisivuilla yhteydenottolomake johtaa jonnekin "oops doesn't exist" - sivulle ja Facebook on vain firman mainoskanava. Onko millekään muulle firmalle asiakas yhtä vähäpätöinen? Nämä sämpyläartistinsa ovat todella koppavia silmienpyörittelijöitä järjestään. Leipä on hyvää, mutta ei luokattoman palvelun arvoista.
Kommentit (30)
Aloittaja kertoo aivan selvästi, että yhteydenottolomakke on johtanut vain herjaan, että sivua ei ole olemassa. Voisiko joskus vain näsäviisastelun sijaan uskoa lukemansa?
https://www.subway.com/fi-fi/ContactUs/GuestCare
Sivu tai lomake toimii mutta jos klikkaat jotain toista välilehteä välillä silloin sivu päivittyy atuomaattisesti pois johonkin muuhun.
Vierailija kirjoitti:
https://www.subway.com/fi-fi/ContactUs/GuestCare
Sivu tai lomake toimii mutta jos klikkaat jotain toista välilehteä välillä silloin sivu päivittyy atuomaattisesti pois johonkin muuhun.
Niin, nyt. Aloituksen aikaan puolitoista vuotta sitten ei aloittajan mukaan päivittynyt muuhun, vaan tuli herja, että sivua ei löydy.
samaa mieltä olen subway palvelusta.Nämä ovat asiakaspalvelu työssä mutta niin törkeitä eivät osaa päivää sanoa kun asiakas tulee.Pyörittäävät vain silmiän.Annoin kyllä palautteen heti henkilökohtaisesti.
Vierailija kirjoitti:
samaa mieltä olen subway palvelusta.Nämä ovat asiakaspalvelu työssä mutta niin törkeitä eivät osaa päivää sanoa kun asiakas tulee.Pyörittäävät vain silmiän.Annoin kyllä palautteen heti henkilökohtaisesti.
Eihän tuolla ymmärtääkseni saa kuin jotain vitosen luokkaa tuntipalkkaa, ei voi vaatia jotain Kämpin sviitin palvelutasoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolla ymmärtääkseni saa kuin jotain vitosen luokkaa tuntipalkkaa, ei voi vaatia jotain Kämpin sviitin palvelutasoa.
Asiallinenkin riittäisi.
Ne on varmaan vaikeuttanut palautteen antamista kun ketjua yritettiin painostaa lopettamaan "epäeettisten" eläintuotteiden käyttö.
Vierailija kirjoitti:
Palautetta voi antaa lopettamalla siellä käymisen.
Se ei ole sama asia
Käsitin kyllä, että tuo palautemahdollisuus on tullut sen jälkeen, kun ketju on aloitettu.
Itse olen antanut tuota kautta palautetta, mutta olipa hankalaa. Toimipaikkahaku ei toiminut Firefoxilla, joten piti tehdä Chromella. Vähän turhan tarkat tiedot pitää antaa, ennen kuin pääsee palautetta antamaan. Ei ole esimerkiksi perusteita puhelinnumeron kysymiseen, sähköpostiosoitteen pitäisi riittää.