Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksupalveluyhtiö Klarna talous- ja oikeusvaikeuksissa

Vierailija
19.12.2022 |

Ruotsin ammattiliitto haastoi talousvaikeuksiin joutuneen maksupalveluyhtiö Klarnan oikeuteen massapotkuista. Liiton mukaan sille ei ilmoitettu irtisanomisista, eikä mahdollisuuksia neuvotteluihin tarjottu. Klarna joutui yllättäen irtisanomaan ison joukon työntekijöitään sillä yhtiö on joutunut pahoihin talousvaikeuksiin.

https://www.kauppalehti.fi/uutiset/maksupalveluyhtio-klarna-oikeuteen-r…

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
11.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitetty:

Lasku maksuvaihtoehtona tarjotaan yhteistyössä Klarnan kanssa. Laskun mukainen saatava siirtyy yhteistyökumppanille Klarna AB:lle, joka puolestaan siirtää saatavan Nordea Finans Sverige Ab:lle.

Vierailija
82/85 |
14.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä muuta yhteistä,noille kaupoille on jotka tarjoaa vain Klarnaa? ? Kenkä laukku kauppoja.Ei edes Ecco tunnettu kauppa tarjoa suoramaksu mahdollisuutta minun pankista.

Sokos,S kaupat ja Prisma ja nuo 3 mainitsemaani nahka alan toimijaa.

Pikku puotikin tarjoaa vaihtoehtoja enempi maaseudulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
16.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klarna lasku tökki utuan kohdalla ja olen ollut onnekas taas ja löysin ja ostin hyvin tehdyn toisen kotimaisen vanhan nahkatehtaan valmistajan laukun. Juuri sellainen jota tarvitsen.

Jos kotimainen yritys aikoo menestyä laittakaa ne netti sivut niin selväksi että heti näkee kohdan Maksutavat ja toimitustavat. Joissain ei näky ei ole mitään txt itse ostamisesta. Minua ei kiinnosta woke höpötys vastuullisuus ja annetaan jotain rahaa jollekin pahantekvöisyys järjestölle. Jos kauppa ei käy niin syys on mallinne ei ole suomalaisia ja vaatteet huonosti suunniteltuja. Ruma on rumaa aina.

Vierailija
84/85 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi niin moni yritys tarjoaa Klarnaa jonka kautta voi ainostaan maksaa ostoksen verkkopankin kautta? En ole ostanut enkä osta. Ajatuksia kaipan omistuksista?

Vierailija
85/85 |
03.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Budbee on Norjan mafiaa, Klarna Ruotsin mafiaa.

Molemmat erinomaisia palveluja tuottavia yrityksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi