Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitähän naapuri tekee kokoajan? On yksin kotona ja ihan hiljaa, mutta ravaa suihkussa kokoajan.

Vierailija
18.12.2022 |

Ensin hiljaisuus ehkä puoli tuntia, sitten käy vesssa ja lotraa vedellä.
Sitten kuuluu muita normaaleja ääniä kunnes taas hiljenee ja kohta suihkuun ja vessaan.
Tätä on toistunut useamman kerran tänään ja monesti vapaa päivinä juurikin.
Aion kohta valittaa liiasta veden kulumisesta.
Meillä on kiinteä vesimaksu.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ootko ihan kellottanu myös et kauan on suihkussa? Pystytään paremmin yhdessä tuumin sit tätä pohtiin sunnuntai illan ratoksi. Et onko sellanen 2min suunnilleen, jos huuhtooki tiskirättiä? Vai sellanen 5min munan huuhtelu? Vai löörääkö ihan 20 min alvariinsa?

Niin no sanoisin, että ehkä pari minuuttia.

Yleensä kerran päivässä tekee pitkän suihkun ja sitten ottaa noita pikasuihkuja välillä. Arkisin harvemmin.

Pesasee käsisuihkulla alapäänsä, onhan se aivan sallittua?

Vierailija
42/43 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun niinkin minua kiinnostaisi tietää, että mitä tapahtuu tuon hiljaisuuden aikana ennen suihkua.

Jotain outoa tuossa on. Olisipa minulla röntgen katse.

Ap-

Joku tuolla jo ehdottikin kroonista suolistosairautta. Kun itse olin haavaisen paksusuoleni kanssa oikein huonossa kunnossa, niin nukuin lääkityksen ja huonon olon vuoksi paljon päivisinkin. Heräsin sitten välillä useita kertoja tunnissa päivin öin ulostamaan veristä, limaista ripulia, jonka haju oli tulehduksen vuoksi vielä ihan omaa luokkaansa kuvottavuudessa. Että ei välttämättä sen jännittävämpää siinä suihkussa ja vessassa käynnin välissä tee kuin yrittää pysyä elossa ja levätä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvitettävä!!!

Mitä jos se on rikollinen etkä siksi pysty keskittymään opiskeluihisi ja työntekoon, koska pelkäät että sinä olet seuraava joka tuupataan nyytissä takakonttiin!!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä seitsemän