Syitä siihen miksi mies ei tee aloitetta?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa te naiset ihan omin sanoin että miksi miesten pitäisi tehdä aloite? Onko parempi että nainen tekee aina sen aloitteen niin ei tule väärinkäsityksiä, esim tunnetta että teitä ahdistellaan tms.
Tässä osiossa on vähän ristiriitaista tekstiä tämän asian tiimoilta.
Se voi oikeasti olla miehelle jo liian suuri riski että mies on tänä päivänä aloitteellinen.
Onko parempi olla tekemättä tai sanomatta mitään muuta kuin ihan vain lyhyesti säistä jutellen tai muuta vastaavaa, jos on pakko avata itse suu? Vai mielummin olla avaamatta ollenkaan jos ei erikseen kysytä tai pyydetä?
Ei esim kahville pyyntöjä tai mitään muutakaan. Tuntemattomien kanssa ei ollenkaan kommunikointia?
On hyvin hankala olla samaan aikaan täysin neutraali ja osata samalla aavistaa jokaisen naisen ajatukset.
Jos teet aloitteen olet joku ahdistelija. Jos et lähde juttuun mukaan, olet moukka. Jos tyydyt vastaamaan vain niitä näitä, sitten olet vaan tylsä, ja luultavasti vielä tyhmä.Että näillä eväillä eteenpäin?
Itse olen ainakin niin ujo, etten kehtaa tehdä aloitetta ja toivon miehen tekevän.
En osaa muiden naisten puolesta sanoa, mutta itse en pidä aloitteen tekemistä ahdisteluna. En edes silloin jos mies ei ole kiinnostava. Ahdistelua on mielestäni se, jos ei usko kieltävää vastausta tai alkaa jankkaamaan tai h uo rittelemaan tms.
Mutta sitten tullaan tähän ikuisuuskysymykseen: kuinka moni suhde on tänä päivänä alkanut niin, että rohkea itsevarma mies on tehnyt suhkot tuntemattomalla naiselle live-elämässä aloitteen selvin päin? Suomessa? Kaksikymppisetkin ovat tavanneet Tinderissä tai opiskelijabileissä lähes jokainen. 35+ (mies) ei kannata enää live-elämän aloitteita tehdä ollenkaan.
Juuri näin. Täälläkin naiset korostavat joka käänteessä, ettei julkisella paikalla oleville naisille kannata tehdä aloitetta, koska naiset ovat tulleet paikalle vain treenaamaan/ostoksille/viettämään aikaa kavereidensa kanssa jne. jne. Nettideitit alkavat olla ainoa paikka, jossa miehen on sallittu lähestyä. Miehille ne kuitenkin ovat kuin suossa tarpomista, kun naisia on merkittävästä vähemmän. Parhaat mahdollisuudet kumppanin löytämiseen live-tilanteessa on opiskeluaikana.
Naisena oon huomannu, ettei miehet enää tee aloitteita. En jaksa mitään nettideittejä, kun se on sellainen oma maailmansa, josta en tykkää. Oon joskus tehnyt itse aloitteita miehille ja pakkejakin oon saanu, mutta en ole koskaan lähestynyt täysin tuntematonta miestä enkä usko, että lähtisin treffeille jonkun satunnaisen vastaantulijan kanssa joka pyytäisi.
Varmaan juuri siksi eivät tee aloitteita, ettei sitä pidetä enää standardina nykypäivänä. Itse ainakin miehenä odotan naisen tekevän aloitteen, jos häntä kiinnostaa. Olen aina ajattelut, että jos joku nainen oikeasti on jostain miehestä joskus oikeasti kiinnostunut, ja se sattuisin jostain syystä olemaan juuri minä (joka ei sovi mihinkään naisten miesihanteisiin), niin aivan varmasti tämä nainen todennäköisesti lähestyy minua treffipyynnöillä. Ja jos ei lähesty, niin silloin olen juuri niin kiinnostava, kuin tiedän olevanikin.
Nainen voi itse tehdä aloitteet, näin hän saa sellaisen miehen kun haluaa. Näin kaikki ongelmat ratkeavat.
Olen täysin samaa mieltä. Tuntuu täysin typerältä ajatukselta lähestyä miehenä naista, kun naiset aniharvoin ihastuvat keneenkään mieheen, eivätkä välttämättä ole edes kiinnostuneita kenestäkään ikinä. Eivätkä varsinkaan minun näköisistä miehistä. Ja puhumattakaan, kun ikää on yli 35 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokaa te naiset ihan omin sanoin että miksi miesten pitäisi tehdä aloite? Onko parempi että nainen tekee aina sen aloitteen niin ei tule väärinkäsityksiä, esim tunnetta että teitä ahdistellaan tms.
Se voi oikeasti olla miehelle jo liian suuri riski että mies on tänä päivänä aloitteellinen.
Onko parempi olla tekemättä tai sanomatta mitään muuta kuin ihan vain lyhyesti säistä jutellen tai muuta vastaavaa, jos on pakko avata itse suu? Vai mielummin olla avaamatta ollenkaan jos ei erikseen kysytä tai pyydetä?
Ei esim kahville pyyntöjä tai mitään muutakaan. Tuntemattomien kanssa ei ollenkaan kommunikointia?
On hyvin hankala olla samaan aikaan täysin neutraali ja osata samalla aavistaa jokaisen naisen ajatukset.
Jos teet aloitteen olet joku ahdistelija. Jos et lähde juttuun mukaan, olet moukka. Jos tyydyt vastaamaan vain niitä näitä, sitten olet vaan tylsä, ja luultavasti vielä tyhmä.Että näillä eväillä eteenpäin?
Itse olen ainakin niin ujo, etten kehtaa tehdä aloitetta ja toivon miehen tekevän.
En osaa muiden naisten puolesta sanoa, mutta itse en pidä aloitteen tekemistä ahdisteluna. En edes silloin jos mies ei ole kiinnostava. Ahdistelua on mielestäni se, jos ei usko kieltävää vastausta tai alkaa jankkaamaan tai h uo rittelemaan tms.
Mutta sitten tullaan tähän ikuisuuskysymykseen: kuinka moni suhde on tänä päivänä alkanut niin, että rohkea itsevarma mies on tehnyt suhkot tuntemattomalla naiselle live-elämässä aloitteen selvin päin? Suomessa? Kaksikymppisetkin ovat tavanneet Tinderissä tai opiskelijabileissä lähes jokainen. 35+ (mies) ei kannata enää live-elämän aloitteita tehdä ollenkaan.
Juuri näin. Täälläkin naiset korostavat joka käänteessä, ettei julkisella paikalla oleville naisille kannata tehdä aloitetta, koska naiset ovat tulleet paikalle vain treenaamaan/ostoksille/viettämään aikaa kavereidensa kanssa jne. jne. Nettideitit alkavat olla ainoa paikka, jossa miehen on sallittu lähestyä. Miehille ne kuitenkin ovat kuin suossa tarpomista, kun naisia on merkittävästä vähemmän. Parhaat mahdollisuudet kumppanin löytämiseen live-tilanteessa on opiskeluaikana.
Naisena oon huomannu, ettei miehet enää tee aloitteita. En jaksa mitään nettideittejä, kun se on sellainen oma maailmansa, josta en tykkää. Oon joskus tehnyt itse aloitteita miehille ja pakkejakin oon saanu, mutta en ole koskaan lähestynyt täysin tuntematonta miestä enkä usko, että lähtisin treffeille jonkun satunnaisen vastaantulijan kanssa joka pyytäisi.
Varmaan juuri siksi eivät tee aloitteita, ettei sitä pidetä enää standardina nykypäivänä. Itse ainakin miehenä odotan naisen tekevän aloitteen, jos häntä kiinnostaa. Olen aina ajattelut, että jos joku nainen oikeasti on jostain miehestä joskus oikeasti kiinnostunut, ja se sattuisin jostain syystä olemaan juuri minä (joka ei sovi mihinkään naisten miesihanteisiin), niin aivan varmasti tämä nainen todennäköisesti lähestyy minua treffipyynnöillä. Ja jos ei lähesty, niin silloin olen juuri niin kiinnostava, kuin tiedän olevanikin.
Nainen voi itse tehdä aloitteet, näin hän saa sellaisen miehen kun haluaa. Näin kaikki ongelmat ratkeavat.
Joo miehen voi tainuttaa dildolla tai sit ei
Vierailija kirjoitti:
jos nyt ei ihan teineistä puhuta, niin yli kolmekymppiset naiset ovat kaikki varattuja. ihan turha mennä vieraalle naiselle mitään iskuyritystä tekemään. se on lähes varmasti varattu tai käytetty yh toisen miehen lapsilla. vapaita naisia ei yksinkertaisesti ole enää siinä iässä
Vaikka tämä palsta tuntuu olevan täynnä (varhais)keski-ikäisiä sinkku-veloja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos nyt ei ihan teineistä puhuta, niin yli kolmekymppiset naiset ovat kaikki varattuja. ihan turha mennä vieraalle naiselle mitään iskuyritystä tekemään. se on lähes varmasti varattu tai käytetty yh toisen miehen lapsilla. vapaita naisia ei yksinkertaisesti ole enää siinä iässä
Saat tehdä satoja lähestymisiä, ennen kuin törmäät yhteenkään tuollaiseen live-elämässä. Iän arvioiminen on myös ihan järjettömän vaikeaa 35-vuotiaana. On mahdotonta tietää, onko nainen 33-37-vuotias, joka osuisi naisten asettamaan hyväksyttyyn ikähaarukkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat tehdä satoja lähestymisiä, ennen kuin törmäät yhteenkään tuollaiseen live-elämässä. Iän arvioiminen on myös ihan järjettömän vaikeaa 35-vuotiaana. On mahdotonta tietää, onko nainen 33-37-vuotias, joka osuisi naisten asettamaan hyväksyttyyn ikähaarukkaan.
Rosebrides.com ja amoremi.ee on 40+ naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myönsitkö juuri ettet viitsi pistää tikkua ristiin? Koita ymmärtää meidän elävän vuotta 2022. Moni suosii järkisyistä nettideittailua. Melko harva suhde alkaa työpaikalla ja harrastuksissa. Välillä intohimoinen harrastaja voi tuurilla kohdata jonkun harrastuksissa/somessa - harvoin.
No en myöntänyt. Jos luet viestini, niin mähän kerroin, että oon tehny aloitteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosebrides.com ja amoremi.ee on 40+ naisia.
Aa, okei. Täytyypä tsekata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehethän käsittääkseni on turhankin hanakasti kimpissa, vaikka nainen ei olisi muuta kuin jutellut ihan säästä vain. Heille jo se että nainen kiinnittää huomiota on kiinnostuksen merkki ja aloitetta pukkaa. Ihmetyttää naiset, jotka heittää miehille aivan hävyttömän suoraa flirttiä ja sitten selän takana kauhistelevat että "oijoi, toivottavasti ei nyt käsittänyt väärin".
Eivät ole minun kimpussani ainakaan.
Ap
Mene deittisivuille
En tykkää. Vierastan tuntemattomia ihmisiä.
Ap
No miksi sellaisen pitäisi sitten tehdä aloite, jos vierastat tuntemattomia ihmisiä?
Kyseessä ei ole tuntematon mies.
Ap
Vain yksi syy. Ei kiinnosta tarpeeksi. Kaikki muut syyt ovat tekosyitä tuon tosiasian peittämiseksi. Tämän kun hyväksyy, niin pääsee irti niiden saavuttamattomien perään haikailusta. Ehkä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ne vapaat ole kiinnostuneita ihmisestä, joka käyttää toisesta ihmisestä termiä "käytetty". Eiköhän sinusta huou niin vahva u*limiesviba että kuka tahansa aivollinen nainen juoksee pakoon.
Vierailija kirjoitti:
Ei uskalla nykyään mahdollisen ahdistelusyytteen pelossa tehdä aloitetta.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
höpöhöpö, jos tuollainen mietityttää, teet jotain aika helvetin väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Jos et ymmärrä, milloin aloite on ahdistava ja milloin todennäköisesti toivottu, niin ehkä kannattaakin jättää väliin.
Olen naisena tehnyt neutraalin aloitteen, mutta sen jälkeen mies ei uskalla tehdä vastinealoitetta, vaikka jokseenkin kiinnostuneelta vaikuttaa. Mikä meni pieleen!? Onko mies pupupöksy? Hämmennys overdrive error syntax?
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 2022. Liikaa menetettävää.
Ensi vuonna uuden lainsäädännön myötä vielä enemmän.
Tutussa paikassa kun tekee aloitteen kuten kaupassa tai työpaikalla, siitä voi tulla ongelma jos saa pakit. Ainakin se alkaa hävettää.
Jos on kolme markkaa täynnä niin sitten alkaa olla jo ne mielipiteensä siitä miten asiat on ja miten niitten pitäisi olla eli sen ikäisenä solmitut suhteet ei pysy kuin korkeintaan sen aikaa, että nainen saa mukulansa tehtyä. Jos elinikäistä parisuhdetta haluaa niin sitte pitää pariutua lukioihastuksensa kanssa ja pysyä kanssa yhdessä.
On kyllä