Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Syitä siihen miksi mies ei tee aloitetta?

Vierailija
18.12.2022 |

Kertokaa.

Kommentit (139)

Vierailija
61/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän käsittääkseni on turhankin hanakasti kimpissa, vaikka nainen ei olisi muuta kuin jutellut ihan säästä vain. Heille jo se että nainen kiinnittää huomiota on kiinnostuksen merkki ja aloitetta pukkaa. Ihmetyttää naiset, jotka heittää miehille aivan hävyttömän suoraa flirttiä ja sitten selän takana kauhistelevat että "oijoi, toivottavasti ei nyt käsittänyt väärin".

Eivät ole minun kimpussani ainakaan.

Ap

Mene deittisivuille

En tykkää. Vierastan tuntemattomia ihmisiä.

Ap

Me ei enää eletä menneessä. Nettideittailu on normi. Tinderin rinnalle voi ottaa vaihtoehtoja. Tietenkään et lähde joka jannun matkaan.

Olen kokeillut useampaakin palvelua, mutta ihan sama ongelma on kaikissa. Ihastun olemukseen ja se ei yhdessäkään deittisovelluksessa tule ilmi.

Ap

Vierailija
62/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo uhka

Ihan samalla tavalla naistenkin pitää miettiä, että kokeeko joku mies naisen käytöksen ahdisteluna. Ainakin kaikki työpaikalla tapahtuva voidaan helposti kokea ahdistavana.

N41

Omasta kuormasta ei syödä. Koskaan.

Juu. Yksikään parisuhde ei maailman historian aikana ole alkanut työpaikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en kelpaa kuitenkaan

Vierailija
64/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehethän käsittääkseni on turhankin hanakasti kimpissa, vaikka nainen ei olisi muuta kuin jutellut ihan säästä vain. Heille jo se että nainen kiinnittää huomiota on kiinnostuksen merkki ja aloitetta pukkaa. Ihmetyttää naiset, jotka heittää miehille aivan hävyttömän suoraa flirttiä ja sitten selän takana kauhistelevat että "oijoi, toivottavasti ei nyt käsittänyt väärin".

Ap

Mene deittisivuille

Ap

Me ei enää eletä menneessä. Nettideittailu on normi. Tinderin rinnalle voi ottaa vaihtoehtoja. Tietenkään et lähde joka jannun matkaan.

Olen kokeillut useampaakin palvelua, mutta ihan sama ongelma on kaikissa. Ihastun olemukseen ja se ei yhdessäkään deittisovelluksessa tule ilmi.

Ap

Silloin palataan takas piirongin tykö. Deittailu strategiassa on selvästi hiomisen varaa.

Vierailija
65/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian läski

Vierailija
66/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinulle on sellaista väittänyt? Suhteessa, kun kummallakin on oma tahto eikä sinulla ole valtaa päättää toisen puolesta rakastuuko ja rakastaako hän sinua vaikka olisitkin epävarma itsestäsi.

Vierailija
67/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

#metoo

Vierailija
68/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Metoo uhka

Ihan samalla tavalla naistenkin pitää miettiä, että kokeeko joku mies naisen käytöksen ahdisteluna. Ainakin kaikki työpaikalla tapahtuva voidaan helposti kokea ahdistavana.

N41

Omasta kuormasta ei syödä. Koskaan.

Juu. Yksikään parisuhde ei maailman historian aikana ole alkanut työpaikalla.

Nyt onkin 2022, ei 1950

Vierailija
69/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) Olen "varattu."

2) Ei kiinnosta.

3) Ei kiinnosta tarpeeksi.

4 )Kuinka ihmeessä tuollainen nainen olisi muka vapaa?

5) Kuinka ihmeessä saisin tuollaisen naisen pidettyä?

6) Kuinka ihmeessä saisin tuollaisen naisen kiinnostumaan minusta?

7) Mitä? Hä? Oliks toi nainen?

8) Vaikka melkein aina panettaakin, niin just nyt ei.

Vierailija
70/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa te naiset ihan omin sanoin että miksi miesten pitäisi tehdä aloite? Onko parempi että nainen tekee aina sen aloitteen niin ei tule väärinkäsityksiä, esim tunnetta että teitä ahdistellaan tms.

Tässä osiossa on vähän ristiriitaista tekstiä tämän asian tiimoilta.

Se voi oikeasti olla miehelle jo liian suuri riski että mies on tänä päivänä aloitteellinen.

Onko parempi olla tekemättä tai sanomatta mitään muuta kuin ihan vain lyhyesti säistä jutellen tai muuta vastaavaa, jos on pakko avata itse suu? Vai mielummin olla avaamatta ollenkaan jos ei erikseen kysytä tai pyydetä?

Ei esim kahville pyyntöjä tai mitään muutakaan. Tuntemattomien kanssa ei ollenkaan kommunikointia?

On hyvin hankala olla samaan aikaan täysin neutraali ja osata samalla aavistaa jokaisen naisen ajatukset.

Jos teet aloitteen olet joku ahdistelija. Jos et lähde juttuun mukaan, olet moukka. Jos tyydyt vastaamaan vain niitä näitä, sitten olet vaan tylsä, ja luultavasti vielä tyhmä.

Että näillä eväillä eteenpäin?

Vierailija
71/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kiinnostunut sinusta, oliskohan??

https://tinyurl.com/v9tzz5na

Vierailija
72/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mene deittisivuille

Ap

No miksi sellaisen pitäisi sitten tehdä aloite, jos vierastat tuntemattomia ihmisiä?

Vierailija
73/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttiys

Vierailija
74/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) ei kiinnosta

B) ujo

ja varattu status kuuluu myös kohtaan a.

Vierailija
75/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanokaa te naiset ihan omin sanoin että miksi miesten pitäisi tehdä aloite? Onko parempi että nainen tekee aina sen aloitteen niin ei tule väärinkäsityksiä, esim tunnetta että teitä ahdistellaan tms.

Se voi oikeasti olla miehelle jo liian suuri riski että mies on tänä päivänä aloitteellinen.

Onko parempi olla tekemättä tai sanomatta mitään muuta kuin ihan vain lyhyesti säistä jutellen tai muuta vastaavaa, jos on pakko avata itse suu? Vai mielummin olla avaamatta ollenkaan jos ei erikseen kysytä tai pyydetä?

Ei esim kahville pyyntöjä tai mitään muutakaan. Tuntemattomien kanssa ei ollenkaan kommunikointia?

On hyvin hankala olla samaan aikaan täysin neutraali ja osata samalla aavistaa jokaisen naisen ajatukset.

Jos teet aloitteen olet joku ahdistelija. Jos et lähde juttuun mukaan, olet moukka. Jos tyydyt vastaamaan vain niitä näitä, sitten olet vaan tylsä, ja luultavasti vielä tyhmä.

Ensinnäkin kahville/treffeille pyytäminen ei ole ahdistelua. Tilanne muuttuu ahdisteluksi, jos kiellosta huolimatta edelleen tinkaa. 

Vierailija
76/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi painat naisia alas, etkä pyydä naisilta aloitetta. Suomessa olisi valtavasti naisia, jotka tarvitsisivat seksiä paljon miehiä enemmän.

Vierailija
77/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinulle on sellaista väittänyt? Suhteessa, kun kummallakin on oma tahto eikä sinulla ole valtaa päättää toisen puolesta rakastuuko ja rakastaako hän sinua vaikka olisitkin epävarma itsestäsi.

Jokainen meistä, jotka tietävät, etteivät kelpaa kenellekään, tietävät sen kyllä. Naiset rakastuvat pääasiassa samanlaisiin miehiin.

Vierailija
78/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkin kahville/treffeille pyytäminen ei ole ahdistelua. Tilanne muuttuu ahdisteluksi, jos kiellosta huolimatta edelleen tinkaa. 

Ymmärtääkseni tällaisessa tilanteessa joku on jo tehnyt aloitteen? Naiset kieltävät tekemästä suoria treffialoitteita.

Vierailija
79/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin niin ujo, etten kehtaa tehdä aloitetta ja toivon miehen tekevän.

En osaa muiden naisten puolesta sanoa, mutta itse en pidä aloitteen tekemistä ahdisteluna. En edes silloin jos mies ei ole kiinnostava. Ahdistelua on mielestäni se, jos ei usko kieltävää vastausta tai alkaa jankkaamaan tai h uo rittelemaan tms.

Vierailija
80/139 |
19.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ainakin niin ujo, etten kehtaa tehdä aloitetta ja toivon miehen tekevän.

En osaa muiden naisten puolesta sanoa, mutta itse en pidä aloitteen tekemistä ahdisteluna. En edes silloin jos mies ei ole kiinnostava. Ahdistelua on mielestäni se, jos ei usko kieltävää vastausta tai alkaa jankkaamaan tai h uo rittelemaan tms.

Mutta sitten tullaan tähän ikuisuuskysymykseen: kuinka moni suhde on tänä päivänä alkanut niin, että rohkea itsevarma mies on tehnyt suhkot tuntemattomalla naiselle live-elämässä aloitteen selvin päin? Suomessa? Kaksikymppisetkin ovat tavanneet Tinderissä tai opiskelijabileissä lähes jokainen. 35+ (mies) ei kannata enää live-elämän aloitteita tehdä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan