Syitä siihen miksi mies ei tee aloitetta?
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pikkasen samanlainen tilanne nyt päällä. Pitäis aloitella keskustelua mutta en osaa valita miten aloittaisin, tuntuu että on liian paljon menetettävää, enkä haluaisi heti alkuun töpeksiä typerällä keskustelun avauksella.
Minä ilahtuisin ihan valtavasti pienestä lahjasta, joka voi olla vaikka ihan puolihuolimattomasti annettu, tyyliin suklaakonvehti tms. Sen jälkeen MINÄ uskaltaisin tehdä sen lopullisen aloitteen. (Naisillakin voi olla huono itsetunto. Kauniillakin..)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mulla on pikkasen samanlainen tilanne nyt päällä. Pitäis aloitella keskustelua mutta en osaa valita miten aloittaisin, tuntuu että on liian paljon menetettävää, enkä haluaisi heti alkuun töpeksiä typerällä keskustelun avauksella.
Se on kuule meillä naisilla ihan sama juttu. Pelkään olevani ihan omituinen räpätäti ja mies säikähtää himpurasti. Rohkeasti vaan!
Päätään ei kannata iskeä toistuvasti tiiliseinään.
Mies voi tehdä aloitteen hienotunteisesti ja sinun pitää ymmärtää se. Jos mies vaikuttaa välinpitämättömältä, hän saattaa leikkiä vaikeeasti tavoiteltavaa ja sinun pitää ottaa haaste vastaan. Jos taas mies tiuskii sinulle, se tarkoittaa, että haluaa sinun käyttävän toista lähestymistapaa tai viestittää, että hetki ei ole sopiva. Miksi naiset eivät ymmärrä romantiikasta mitään?
Tyhjän saa pyytämättäkin. Säästyy solvauksilta ja naurunalaiseksi joutumiselta.
Sain vanhalta tutulta leivonnaisia ja sydänkynttilän, en ole osoittanut mitään kiinnostusta aikaisemmin ja tämän tulkitsin niin että hän on kyllä kiinnostunut. En aio tehdä mitään aloitetta, toivottavasti tajuaa.
Vierailija kirjoitti:
Sain vanhalta tutulta leivonnaisia ja sydänkynttilän, en ole osoittanut mitään kiinnostusta aikaisemmin ja tämän tulkitsin niin että hän on kyllä kiinnostunut. En aio tehdä mitään aloitetta, toivottavasti tajuaa.
Mikset sano ettei kiinnosta? Julmaa...
Olisi mukavaa ettei miehet lähestyisi koska se tuntuu ahdistelulta.
Se on ihan hyvä suoja miehille kun antaa naisten tehdä aloitteet. Jos naiset eivät tee aloitteita, niin tuskinpa siinä menettää yhtään mitään. Naiset tekevät nyt itse aloitteen jos ovat kiinnostuneita. Miehen kannattaa pysyä hyvin coolina ja tyytyä vaan seuraamaan tarkasti sitä näytöstä. Silloin ei tarvitse katua mitään ja on helppo poistua paikalta jos se näytös ei miellytä.
Jotenkin miehenä on jo paljon helpompaa lähestyä tänä kirottuna vuonna 2022 ulkomaalaisia naisia, vaikka äidinkielet olisivat erit.
Tähän on nyt tultu ja päästy. Ja luultavasti sekä Suomalaiset naiset että miehet ovat loppujen lopuksi tyytyväisempiä tähän nykytilanteeseen.
Ainakin minä, kun ei tarvitse enää alkaa esittämään mitään soidinmenoa. Voi keskittyä omaan elämään ja heittää tarvittaessa flirttiä vain sellaisille naisille kenelle sitä voi ja uskaltaa ylipäätään edes heittää.
M50
Vierailija kirjoitti:
Joku tuollainen varta vasten hankittu imelä lahja onkin liian tungettelevaa.
Ap
Hänellä voi olla traumoja, tai on epävarma itsestään tai on varattu jne. mitä näitä nyt on
Jis aloitetta naista kohtaan tarkoitat niin yksi syy voi olla se ettei mies halua.
En tehnyt koskaan aloitteita. En jaksanut nähdä turhan päiväsiin naisiin aikaa jotka harrasti tinderbingoa. Tykkäsin ainoastaan sellaisista naisista jotka oikeasti kiinnosti ja olivat sellaisia joiden kanssa oikeasti olisin voinut kuvitella parisuhdetta (fyysisen vetovoiman perusteella).
Hitaasti mutta hyvin toimi silloin kun olin sinkku. Sosiaalisesti taitavia naisia tapasin ainoastaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei nykyaikana enää uskalla, koska sehän voi olla raiskauksen yritys koska #MeToo.
Taitaa todellisuudessa olla kovin vähässä tapaukset, jossa olisi raiskauksen yrityksestä tai ahdistelusta syytetty mikäli lähestyminen ollut asiallinen. Esimies-alainen tai vastaava tilanne osapuolten kesken helposti tekee tilanteesta myös ei-soveliaan.
Vierailija kirjoitti:
En tehnyt koskaan aloitteita. En jaksanut nähdä turhan päiväsiin naisiin aikaa jotka harrasti tinderbingoa. Tykkäsin ainoastaan sellaisista naisista jotka oikeasti kiinnosti ja olivat sellaisia joiden kanssa oikeasti olisin voinut kuvitella parisuhdetta (fyysisen vetovoiman perusteella).
Hitaasti mutta hyvin toimi silloin kun olin sinkku. Sosiaalisesti taitavia naisia tapasin ainoastaan.
Ihan rehellisesti sanottuna, kun olin itse tinderissä niin suurin osa siellä olleista naisista oli nimenomaan pelaamassa vain tinderbingoa. Koittamassa vielä sitä omaa vetovoimaa tai jotain? Kävin ehkä 5-6 livetreffit ja sitten lopetin koko tinderin kun totesin tämän. Vähemmällä pääsee kun jättää ne treffit ihan suosiolla menemättä.
Heikko libido lienee ainoa syu. Heppi ei nouse, niin aloitteitakaan ei tehdä.
1. Nainen ei ole onnistunut tehtävässään antaa hienovaraisia signaaleja jotka antavat luvan aloitteen tekemiseen.
2. Ei kiinnosta, et ole sellainen saalis kuin kuvittelet