Onko Lehtisaari hyvä asuinalue
Olen katsellut asuntoja Helsingistä ja Lehtisaari näyttää kivalta alueelta. En ole ikinä käynnyt, joten kaipaisin mitä tahansa tietoa tuosta alueesta.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Helsingin parhaita paikkoja sellaiselle, joka haluaa asua omakotitalossa ja ajaa yksityisautolla.
Ja missäköhän siellä mahtaa olla omakotitaloja? En minä ainakaan ole nähnyt siellä kuin kerrostaloja ja rivareita. Nekin järjettömän ylihintaisilla vuokratonteilla.
"Kaukana parhaasta ja se vilkas läpikulkuväylä halkaisee Lehtisaarenkin. Vuokratontteja enimmäkseen ja uudet tontinvuokrat, eräässä rivariyhtiössä 24.000 vuodessa nousi 240.000,-, siksi neliöhinnatkin ovat Itä- Helsingin tasoa. Kuka hullu sellaista haluaa maksaa, lehdet vain kirjoittelee "arvoalueesta" ja myynti sakkaa. Tietääkseni Lehtisaaressa ei ole yhtään omakotitaloa ja omaa rantaa lienee vain kahdella rivariyhtiöllä pohjoisrannalla, muualla se ulkoilutie menee rivarien ja rannan välistä. Munkkalaisena en ole kuullutkaan sporasta Lehtisaareen, pikaraitiotie kulkee Leppävaarasta Otaniemen kautta Westendinasemalle jahka valmistuu."
Taidat sekoittaa Lehtisaaren johonkin muuhun asuinalueeseen tai olet ajanut vain ohi Otaniemeen, jolloin olet nähnyt vain ostarin kupeen talot. Saarihan on aika suuri ja omakotitalot rannassa ovat hyvin väljillä tonteilla, mikä miellyttää minua. Niistä on erittäin harvoin myynnissä ja toisella puolella saarta ei ole taloja lainkaan. Kaskisaaren sillan kupeeseen piti tulla talo, mutta tontinvuokra-asian takia hankkeesta peräydyttiin. Kerrostalot ovat ostarin ympärillä. Muualla rivareita ja ok-taloja.
Vierailija kirjoitti:
"Kaukana parhaasta ja se vilkas läpikulkuväylä halkaisee Lehtisaarenkin. Vuokratontteja enimmäkseen ja uudet tontinvuokrat, eräässä rivariyhtiössä 24.000 vuodessa nousi 240.000,-, siksi neliöhinnatkin ovat Itä- Helsingin tasoa. Kuka hullu sellaista haluaa maksaa, lehdet vain kirjoittelee "arvoalueesta" ja myynti sakkaa. Tietääkseni Lehtisaaressa ei ole yhtään omakotitaloa ja omaa rantaa lienee vain kahdella rivariyhtiöllä pohjoisrannalla, muualla se ulkoilutie menee rivarien ja rannan välistä. Munkkalaisena en ole kuullutkaan sporasta Lehtisaareen, pikaraitiotie kulkee Leppävaarasta Otaniemen kautta Westendinasemalle jahka valmistuu."
Taidat sekoittaa Lehtisaaren johonkin muuhun asuinalueeseen tai olet ajanut vain ohi Otaniemeen, jolloin olet nähnyt vain ostarin kupeen talot. Saarihan on aika suuri ja omakotitalot rannassa ovat hyvin väljillä tonteilla, mikä miellyttää minua. Niistä on erittäin harvoin myynnissä ja toisella puolella saarta ei o
Lopeta nyt se omakotitalojankkaaminen. Ei siellä rannassa ole kuin 60-luvulla rakennettuja rivitaloja vuokratonteilla.
"Lopeta nyt se omakotitalojankkaaminen. Ei siellä rannassa ole kuin 60-luvulla rakennettuja rivitaloja vuokratonteilla."
No käy itse katsomassa, jos kerran lähellä asut onko siellä vai eikö ole ok-taloja :) Hölmöä vänkäämistä sinulla, kun et ole ilmeisesti Lehtisaaressa ikinä käynytkään.
Kenen sekoilu sinun mielestäsi on ok? Ei kai hän tarkoittanut että köyhien sekoilu on ok, jos ri pidä rikkaiden sekoiluista