Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auton merkillä/mallilla väliä kun tapaat ihmisen ensi kertaa treffeillä?

Vierailija
18.12.2022 |

Edellinen poistettiin, ei ollut minun ketju. Mutta kiinnostava aihe, kertokaahan kokemuksenne.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta autolla ei väliä, kunhan ei mikään överihieno suhteessa muuhun oletettuun tulotasoon (jos panostaa liikaa autoon minusta antaa huonon kuvan).

Vierailija
2/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasta aito Dazia Duster iskee sydämiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään merkitystä. Edellisellä kumppanilla ei ollut autoa ollenkaan(eikä ole minullakaan). 

Vierailija
4/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ford Anglia

Vierailija
5/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos omistaa yksityissaastuttimen niin ei jatkoon.

Vierailija
6/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on vain mulkeroilla, joten se siitä siinä tapauksessa.

Vierailija
7/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fillaroiva mies olisi minun makuun.

Vierailija
8/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä tulin tapaamaan, että hänen autoaan.

Vierailija
9/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan vanhahkolla romulla, vaikka työpaikan puolesta saisi edullisesti leasing-auton.

Miksikö? 

- En saa mitään kiksejä siitä, että ajan uudella autolla ja voisin näyttää sen muille.

- Tykkään puuhailla kaikenlaista, joten öljyn/renkaanvaihdot on tervetullutta puuhaa.

- Säästäähän tässä tietysti jonkin verran rahaakin, mutta ymmärrän hyvin että täydestä huolettomuudesta mielellään hieman maksaa

Jos joku vetää herneen nenäänsä siitä, että ajelen autovanhuksellani. Se olkoon heidän ongelmansa.

Olen vakuuttunut, että 90-luvulla tehtiin parhaat autot luotettavuuden suhteen: tarpeeksi kehittynyttä välttääkseen liialliset mekaaniset ongelmat - mutta tarpeeksi yksinkertaista välttääkseen sähköiset vikavalo-show:t.

Vierailija
10/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän Ferrari olisi hyvä olla, tai edes Porsche.

Vierailija
11/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se auto kertoo paljon. Itse olen suosinut ns. järkevillä autoilla ajavia, esim. VW, Skoda, Toyota ja siis uudehkoja tällaisia. Toki itsellänikin on ollut Audia jne. , että kelpaa nuo saksalaisilla ja vaikka Volvolla tai uusilla sähköautoilla ajavat tietysti, kunhan auto on uudehko, eikä mikään romu.

Autottomuutta n. 40v miehellä pidän epäilyttävänä.

N38

Vierailija
12/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Audi on aivan kuin ikä, vain numero, neljä nollaa.

Vierailija
13/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina ollut vaan Porscheja. Olen huomannut, että sillä on merkitystä.

Vierailija
14/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä auto saattaa vaikuttaa ajatuksiini miehestä.

Esimerkiksi jos miehellä on joku vanha ruosteinen kärry, jossa ei ole mm. mitään nykyaikaisia turvallisuusvarusteita, niin enpä usko, että miehellä on muutenkaan kovin korkealla oma ja muiden turvallisuus.

Jos auto on joku käyttötarkoitukseensa katsoen liian iso vempele, niin jatkeena sen ajattelen. Tottakai jos mies tarvitsee vetää autollaan usein vaikka peräkärryä huonoilla mökkiteillä, niin se on ok, mutta kaupunkiajossa turha.

Ranskalaisten merkkien ajajia hieman ihmettelen, mutta toisaalta ihan sama.

Vierailija
15/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajan vanhahkolla romulla, vaikka työpaikan puolesta saisi edullisesti leasing-auton.

Miksikö? 

- En saa mitään kiksejä siitä, että ajan uudella autolla ja voisin näyttää sen muille.

- Tykkään puuhailla kaikenlaista, joten öljyn/renkaanvaihdot on tervetullutta puuhaa.

- Säästäähän tässä tietysti jonkin verran rahaakin, mutta ymmärrän hyvin että täydestä huolettomuudesta mielellään hieman maksaa

Jos joku vetää herneen nenäänsä siitä, että ajelen autovanhuksellani. Se olkoon heidän ongelmansa.

Olen vakuuttunut, että 90-luvulla tehtiin parhaat autot luotettavuuden suhteen: tarpeeksi kehittynyttä välttääkseen liialliset mekaaniset ongelmat - mutta tarpeeksi yksinkertaista välttääkseen sähköiset vikavalo-show:t.

Tuota noin, mikä estää vaihtamasta vaikka viisi vuotta vanhaan autoon itse öljyjä? Tai renkaita...?

Outo olet.

Vierailija
16/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksikö? 

Tuota noin, mikä estää vaihtamasta vaikka viisi vuotta vanhaan autoon itse öljyjä? Tai renkaita...?

Outo olet.

Vertasin tässä lähinnä tuohon leasing-vaihtoehtoon, niihinhän ei saa itse koskea. Uudehkossa omistusautossa vain jo arvonalenema on niin rajua että sillä saa vanhempaan vuoden bensatkin.

Vierailija
17/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se auto kertoo paljon. Itse olen suosinut ns. järkevillä autoilla ajavia, esim. VW, Skoda, Toyota ja siis uudehkoja tällaisia. Toki itsellänikin on ollut Audia jne. , että kelpaa nuo saksalaisilla ja vaikka Volvolla tai uusilla sähköautoilla ajavat tietysti, kunhan auto on uudehko, eikä mikään romu.

N38

Eli pitäisi ajaa järkevästi, mutta pitäsi olla uusi?

Valitse toinen. Uudella autolla ajaminen ei koskaan ole järkevää ainakaan taloudellisessa mielessä.

Uuden auton arvonalenema on esimerkiksi 15% vuodessa, laskekaa siitä paljonko haihtuu ilmaan esim 50 000€ autossa.

Vierailija
18/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyt autot on plussaa, muuten ei merkitystä. Enemmän merkitsee se, millaisessa kunnossa se ihminen pitää autonsa. Jos auto on sekä sisältä että ulkoa paskainen, niin ei kiitos. Tai jos treffikumppani alkaa kehuskella jollain tavanomaistakin tavanomaisella munanjatkeella, niin ei kiitos silloinkaan.

Vierailija
19/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietyt autot on plussaa, muuten ei merkitystä. Enemmän merkitsee se, millaisessa kunnossa se ihminen pitää autonsa. Jos auto on sekä sisältä että ulkoa paskainen, niin ei kiitos. Tai jos treffikumppani alkaa kehuskella jollain tavanomaistakin tavanomaisella munanjatkeella, niin ei kiitos silloinkaan.

Itse en ymmärrä auton ylenpalttista puhtauden ihannointia (varsinkaan ulkopuolelta).

Niin se elämä vain menee, että kumisaappaat ovat sitä varten, että selviät kuralätäköistä yli.

Auto on sitä varten, että se vie perille kelissä kuin kelissä - se voi vähän siinä likaantua mutta seuraava sade pesee.

Vierailija
20/56 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N38

Eli pitäisi ajaa järkevästi, mutta pitäsi olla uusi?

Valitse toinen. Uudella autolla ajaminen ei koskaan ole järkevää ainakaan taloudellisessa mielessä.

Uuden auton arvonalenema on esimerkiksi 15% vuodessa, laskekaa siitä paljonko haihtuu ilmaan esim 50 000€ autossa.

Uudehko kirjoitin. Itse olen ostanut autoni aina 2v vanhoina. Pointti nyt lähinnä se, ettei ole mikään 2000-luvun alun rotisko, joka on koko ajan korjaamolla ja vetelee viimeisiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän