Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaatteiden tilaaminen netistä raivostuttaa.

Vierailija
18.12.2022 |

Nykyään kauppa siirtyy verkkoon ja kivijalkamyymälät vähenee. Olen muutenkin huono shoppailija, suorastaan inhoan shoppailua. Ostin äskettäin nettikaupasta kahdet farkut, ovat saman valmistajan ja samaa tuumakokoa.
Silti toiset olivat 5cm lyhyemmät lahkeistaan. En minä sellaisia halua käyttää, palautukseen menee. Nuo oli ostettu vielä tarjouksesta siten että diiliin sisältyi kaksi paria farkkuja. Joudun nyt sitten palauttamaan molemmat.

Eli iso häslinki turhan takia. Miten tämäkin asia on saatu nykyaikana tehtyä näin hankalaksi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se on. Itsekin tilailin paljon netistä ennen mutta nykyään en oikein enää tykkää. Netissä ei pääse tutkimaan kangasta, ompelujälkeä, miten istuu itselle. Kaikki on vähän sinne päin. Joko menee palautukseen, tai pitää viedä ompelijalle tai itse muokata.

Vierailija
2/2 |
18.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahkeidenjatke ratkaisuna? :D No ei sentään. Luultavasti jotkut ajattelevat että ihmiset matkustavat isoon kaupunkiin ostoksille kivijalkaan, joka on lyhyen aikaa auki päivällä. Bussilla kilometritolkulla. Tai sitten on tilaus tai asuminen isossa kaupungissa. Kaikki on tehty hankalaksi, ellei joku suunnittele näitä tarkemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi