Jalkapallon MM-finaali Argentiina Ranska
Kumpi voittaa, minä haluaisin argentiinan voittavan.
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Kylien Mpabbe turnauksen paras pelaaja.
Turnauksen mustin pelaaja ainakin.
Toivon, että Ranska voittaa, Argentiina pelaa rumaa aina.
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaisena olen enemmän Ranskan puolella, mutta kyllähän Messi ansaitsisi sen kirkkaimman kruunun urallaan päähänsä... Eli oikeastaan kumman tahansa voitto tänään käy.
Ei Ranska ole eurooppalainen, vaan puoliksi afrikkalainen joukkue.
Argentiinassa on paljon enemmän eurooppalaistaustaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsoja kirjoitti:
Onneksi erkka on ylen studiossa kommentoimassa.
Onneksi kanat ei ole studiossa. Jotain tolkkua sentään.
??
No akat. Heitä ei kaivata miesten jalkapallossa. Saisivat pysyä omien pallojutskiensa parissa.
Itse olet munaton nillittäjä.
Tosimiehiä kaivataan sinun tilalle.
Ottaako hiekan pois pimpusta?
Keskity peliin "veltto".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eurooppalaisena olen enemmän Ranskan puolella, mutta kyllähän Messi ansaitsisi sen kirkkaimman kruunun urallaan päähänsä... Eli oikeastaan kumman tahansa voitto tänään käy.
Juu kyllä, varsinkin Saksan suunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä? Syntyperäisiä ranskalaisia koko joukkue ja puhut täällä Afrikasta .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko tyhmä? Syntyperäisiä ranskalaisia koko joukkue ja puhut täällä Afrikasta .
Oletko tyhmä? Siellä on paljon afrikkalaistaustaisia, olivat syntyneet missä tahansa. Katso vaikka ihonväriä.
Heh, ei todellakaan ollut rankkari. Miksei tuomari mene var kopille katsomaan. Hidastuksesta kun katsoi niin ei mikään rankkari. No Messi teki maalin rankkarista.
Jopa oli keponen rankkari taas kerran Argentiinalle.
Tuomari haluaa retkaista pelin. Lahjamaali Argentiinalle kaatumatautisesta Dimariasta.
Messi ratkaisee taas. Messi on suurempi jumala kui maradoona.
Tuo on jalkapallossa julmaa, että tulee rankkareita vääristä tilanteista. Julmaa touhua. Toivon Ranskan voittavan. En koskaan ole Ranskaa kannustanut, mutta nyt helppo kannustetaa heitä. On vähän turhaa katsoa kisojen joka peli jos finaali menee siihen, että Argentiina voittaa lahjamaalilla. Tämä on jalkapallon ikävä puoli.
Heh heh heh. 1-0 Argetiinalle ja Suomelle.
Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
MESSI! MESSI!
Messi on peppupää.
Vähän liian kätevää, että just Ranskan pelaajat sairastuu kamelitautiin ennen finaalia.