Jalkapallon MM-finaali Argentiina Ranska
Kumpi voittaa, minä haluaisin argentiinan voittavan.
Kommentit (525)
Macron katsomossa.....jipiiiiiiii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Argentiina voitti mm. Ranskan tähtiä ei näköjään kiinnosta pelata.
Pitkästä aikaa mm etelä amerikkaan!Mbappe vaan odottelee ja toljottaa. Ei kovin uhrautuvaista.
Laiska ja lapsellinen. Kusi noussut päähän.
Lehtola aiheuttaa tauolla myötähäpeää hunajankusennallaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä kannatan Ranskaa!
🎵Here we go! Allez, allez, allez!
Go, go, go! Allez, allez, allez!
Tonight's the night we're gonna celebrate
The cup of life! Allez, allez, allez! 🎶
Ranskan passiivisuus ei nyt toimi. Ihan p*skaa peliä Ranskalta.
Eikö ne osaa muuta?
Vierailija kirjoitti:
Seksi-Olli tekee hattutempun toisella puoliajalla, 3-2 Ranskalle <3
Lähti jo vaihtoon :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MESSI! MESSI!
Messi on peppupää.
Ja veropetokseen syyllistynyt rikollinen
Jos olisi tavan tallaaja niin mahtaisi olla Messin paikka lukkojen takana noilla rötöksillä
Se oli siinä tämä turnaus. Toivottavasti ei enää koskaan joulukuussa ja ainakaan qatarissa.
Vähiten kiinnostavat mm kisat koskaan mitä olen näitä katsonut. Liekkö ajankohta vai mikä mutta ei ole sellasta intoa katella vaikka lähes kaikki pelit tossa sivu silmällä on tullu katottua.
Kannatan Argentiinaa. Ranskan joukkue ei ole pelaajien perusteella Eurooppaa nähnytkään, vaikuttaa enemmän Afrikkalaiselta joukkueelta.
Nyt on Ranskan pakko nostaa peliä.
Näkyvät ainakin yrittävän. Giroud pois. Kova veto.
Ihan oikein Deschampsille, että häviää finaaliin. Ranskan pelaajamateriaali on helposti kisojen parasta, mutta pelityyli on silti pelkkää sumputusta ja vastaiskujen kyttäämistä. Eipä ihme, ettei seurajoukkuepuolella ole ollut paljon kysyntää herran palveluksille.
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein Deschampsille, että häviää finaaliin. Ranskan pelaajamateriaali on helposti kisojen parasta, mutta pelityyli on silti pelkkää sumputusta ja vastaiskujen kyttäämistä. Eipä ihme, ettei seurajoukkuepuolella ole ollut paljon kysyntää herran palveluksille.
Ei ole kyllä paras materiaali läheskään, kun katsoo loukkaantumislistaa. Brasilialla paras.
Vierailija kirjoitti:
"Ranska" ja lukuisat kehitysmaalaistaustaiset pelaajat maajoukkueessa.
Alles Les Negres!
Noitten argentiinalaisten sukujuuret saattaa olla lähempänä Eurooppaa.
Toinen voittaa ja toinen hävii. Se on pelin henki.
Saiko Fernandez kortin filmaamisesta? Kun pomppasi ripeästi pystyyn samalla kun dumari viittoili hoitajia kentälle, vaikka ensin makaili kuin sydärin saanut.
Vierailija kirjoitti:
Se oli siinä tämä turnaus. Toivottavasti ei enää koskaan joulukuussa ja ainakaan qatarissa.
Vähiten kiinnostavat mm kisat koskaan mitä olen näitä katsonut. Liekkö ajankohta vai mikä mutta ei ole sellasta intoa katella vaikka lähes kaikki pelit tossa sivu silmällä on tullu katottua.
Olen itse kyllä katsonut kaikki pelit. Silti tulee vaan mietittyä kuinka paljon aikaa on mennyt haaskuun. Ei tuo laji vaan oikein itselle ole mieluinen. Liikaa var ja rankkari sekä kieriskely pääosissa.
Messi ratkaisee tämänkin matsin. Se käynnisti hyökkäyksen josta tuli 2-0.
Ranska ei ole kaikkeaan antanut vielä. Vikkeläkinttuiset Afrikan miehet voivat helposti tehdä maalin tai parikin.
Miten tuo Erkka on taas noin tunnetiloissa? Ymmärrän, että hän on hc Argentiina-fani, mutta joku roti. Jos Argentiina tämän onnistuu vielä häviämään, niin Erkka varmaan joutuu osastolle.
Monesko lahjarankkari Argentiinalle näissä kisoissa, kolmas?
Maaaaaaaaallllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii 2-0