Jalkapallon MM-finaali Argentiina Ranska
Kumpi voittaa, minä haluaisin argentiinan voittavan.
Kommentit (525)
Vierailija kirjoitti:
Kannatan Ranskaa koska se on eurooppalainen joukkue. En kuitenkaan pety kauheasti jos Argentiina voittaa. Enemmän mulla meni pronssipeli tunteisiin. Veikkaan Ranskan vievän 2-1.
Kroatian pronssi oli upea juttu
Vierailija kirjoitti:
Olen Ranskan puolella, mutta tärkeintä, että marokkolaiset siat hävisivät eilen.
Olikohan kivat mellakat ja hulinoinnit? Taatusti oli.
Messistä tulisi Pelen ja Maradonan kaltainen "jumala", jos ja kun nyt voittaa MM:n. Hyvin paljon pelissä hänellä siis yksilönä. Uskon sen näkyvän tänään kyllä hänen otteissaan. Kaikki pelissä, enemmänkin...
Messin takia toivon, että Argentiina voittaa tänään. Jari Tervo oli muuten kirjoittanut päivän hesariin hyvän kolumnin Messistä.
Odotan varovaista alkua. Ranska pelasi näin Marokkoa vastaan ja iski käytännössä vain muutaman kerran vaarallisesti vastustajan maalialueelle.
Katsoja kirjoitti:
Onneksi erkka on ylen studiossa kommentoimassa.
Onneksi kanat ei ole studiossa. Jotain tolkkua sentään.
Vierailija kirjoitti:
Ranskalla on laadukkaampi pelaajapakka, mutta Argentiinalla on Messi.
Vaikea juuri nyt sanoa, kumpi on ratkaisevampaa mestaruuden voittamisen kannalta.
Eikös olisi järkevintä silloin Ranskan huonoimman pelaajan vetää Messi kylmäksi ja Ranska pelaisi 10 vs 11 loppu pelin. Vastassa ei olisi enää Messiä.
Boikotoin edelleen. Työläisille oikeudet mitkä heille kuuluu!
Vierailija kirjoitti:
Boikotoin edelleen. Työläisille oikeudet mitkä heille kuuluu!
Messi ja Argentiina hävisivät finaalin viimeksi juuri sen takia, että lähtivät mukaan Saksan juonimaan 0-0-peruskuvioon.
Odotan Argentiinalta ja etenkin Messiltä siksi selkeästi peliä rakentavampaa ja hyökkäävämpää peliä.
Ranska on osoittanut myös, että se on taktisesti taitava pelin jäädyttäjänä... Kunnes sitten iskee ne ratkaisuosumat... Yksikin voi riittää...
Soisin Messille futisjumaluuden juurikin tänään. Ansaitsee sen tittelin ilman muuta.
Eihän tämä humalapäissään ja/tai uuniperunan kokoinen pottu suussaan selostava sönköttäjä ole nyt "juontotehtävissä"? Tarkoittaisi minulle maanpäällistä helvettiä, pahempaakin olotilaa...
Vierailija kirjoitti:
Katsoja kirjoitti:
Onneksi erkka on ylen studiossa kommentoimassa.
Onneksi kanat ei ole studiossa. Jotain tolkkua sentään.
??
Vierailija kirjoitti:
Saa nähä itkeekö erkka v Lehtola pelin jälkeen onnen vai surun kyyneleitä. Kova Argentiina fani.
Musta tästä erkasta on noussu hirveen iso asia. Saahan sitä kannattaa
Vierailija kirjoitti:
Eihän tämä humalapäissään ja/tai uuniperunan kokoinen pottu suussaan selostava sönköttäjä ole nyt "juontotehtävissä"? Tarkoittaisi minulle maanpäällistä helvettiä, pahempaakin olotilaa...
Äänet pois?
Veikkaan joka tapauksessa alun olevan varovainen. Ellei nyt sitten tosiaan Argentiina lyö täysiä höyryjä heti päälle? Ranska ainakin jarruttelee, toimi niin hyvin Marokkoa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänet pois?
On teillä huolet
Ranskalla on laadukkaampi pelaajapakka, mutta Argentiinalla on Messi.
Vaikea juuri nyt sanoa, kumpi on ratkaisevampaa mestaruuden voittamisen kannalta.