Mies, lähtisitkö vaellusretkelle jos naisesi sitä pyytäisi?
Esim Karhunkierros 60-80 km. Yöpyminen teltassa tai majassa.
Kommentit (30)
Yllättyisin kysymyksestä, koska hän ei harrasta vaeltamista. Mutta en lähtisi ja sen puoliso kyllä tiesi, kun otti ja halusi kaupunkilaismiehen. Eiköhän tuo olisi eräjormia katsellut muussa tapauksessa.
En yhdellekään Napapiirin alapuolella tapahtuvaan. Eli Karhunkierros poissuljettu. Mutta Halti, Muotka, Vätsäri...koska lähdetään?
Karhun kierros on todella tylsä. Siellä ei ole mitään nähtävää olen sen kiertänyt. Lähtisin urho kekkosen kansallispuistoon, olen käynyt siellä kahdesti. Myös lemmenjoen kansallispuistossa olen käynyt kaksi kertaa. Siellä on hienoja autiotupia jossa voi yöpyä, hienoa järviä joiden rannalla voi yöpyä ja voi vaeltaa tunturien huipuille myös. Kyllä siis lähtisin vaeltamaan. Kalastus ja vaellus lapissa on hienoa.
Aika moni varmaan olisi iloinen ehdotuksesta, minä ainakin! Tuttavapiirin perusteella eräharrastukset, vaellus, kalastus, asketismi, telttailu, metsästys yms ovat miesten kesken yleisempiä. Sellaisia naisia on vaikeampi löytää. Ne tykkää käydä jumpassa ja salilla, max. juoksulenkeillä lähistöllä, vaikka olisivat urheilullisiakin. Marjastamaan saa ehkä joskus houkuteltua.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni varmaan olisi iloinen ehdotuksesta, minä ainakin! Tuttavapiirin perusteella eräharrastukset, vaellus, kalastus, asketismi, telttailu, metsästys yms ovat miesten kesken yleisempiä. Sellaisia naisia on vaikeampi löytää. Ne tykkää käydä jumpassa ja salilla, max. juoksulenkeillä lähistöllä, vaikka olisivat urheilullisiakin. Marjastamaan saa ehkä joskus houkuteltua.
Niin, naisille vaeltaminen tai muu autioissa paikoissa kulkeminen ei ole ihan riskitöntä puuhaa. Siksi yleensä käännytään turvallisempien harrastusten puoleen ja pyritään kehittymään niissä.
Miksi painat naisia alas kysymällä miestä vaellukselle?
Olen juuri haaveillut tuollaisesta Karhunkierroksesta. Lähtisin millä
porukalla hyvänsä, mutta ei ole
naista tai sopivaa kaveriporukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun löytäisikin sellaisen tyttöystävän joka tällaista ehdottaa oma-aloitteisesti!
Joo, se olis kyllä tosi iloinen yllätys jos sellaisen tyttöystävän sattuisi jostain löytämään. Helpommin löytää yksisarvisen tai jetin. Yleensä löytää vain niitä Ikeassa vaeltavia.
T: Vaellusta harrastava mies.
Tietty, tosin en pahemmin ole valmiita polkuja tallustellut joten kokemus olisi sekin:)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kun et ole saanut naista aiemminkaan, niin turha haaveille retkipanosta. Retkeile vaan Nyrkki-Kyllikin kanssa niin kuin ennenkin