Miksi aina ensimmäisenä ollaan ehdottamassa tinderiä tms kun aikuinen valittelee yksinäisyyttä
Ihan kuin se aikuisiän yksinäisyys olisi sama kuin sinkkuus. En minä ensisijaisesti kaipaa ja etsiä kumppania vaan YSTÄVIÄ.
Aina täälläkin ehdotellaan yksinäisille baareja. Mene baariin, sieltä niitä miehiä löytyy.
Juuri luin jutun kuinka joulu voi olla yksinäisille vaikeaa aikaa ja siinä ehdotettiin pyytämään ystävää kahville tai elokuviin tai johonkin.
Ei minulla ole sitä ystävää, jota pyytää. Juuri siksi olenkin yksinäinen!
Ihan kuin pitäisi se parisuhde olla. Sitten ei ole yksinäinen.
Kommentit (10)
Aloita jokin harrastus. Sitä kautta löytää ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
On minulla harrastuksia, mutta ei niissä muita tapaa Enempää en ehdi harrastaa.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.
Facen harrastusryhmät?
Harrastusten kautta tosiaan löytää ystäviä.
Facebookin kautta olen löytänyt uusiakin ystäviä näin isona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Facen harrastusryhmät?
Ei ole facebookia, kun en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi, kun ei ole ketään kenen kanssa siellä pitää yhteyttä.
Ehkä joskus voisi kokeilla.
Ap.
Itse olen introvertti ja viihdyn yksin. Tutustun kuitenkin helposti uusiin ihmisiin ja moni ehdottaa tapaamisia ja illanviettoja, joihin en millään jaksa lähteä. Vanhoillekaan ystäville ja kavereille ei tahdo löytyä aikaa. Ja olen siis lapseton sinkku.
En halua syyllistää ketään, mutta uskon että yksinäisyys on osin myös oma vika. Terapiassa voi ehkä löytää syyn siihen miksi ei löydä ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap.Facen harrastusryhmät?
Ei ole facebookia, kun en ole nähnyt sitä tarpeelliseksi, kun ei ole ketään kenen kanssa siellä pitää yhteyttä.
Ehkä joskus voisi kokeilla.
Ap.
Ehkä sinun kannattaisi vaihtaa harrastuksia sellaisiin, joissa tapaa muita ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen introvertti ja viihdyn yksin. Tutustun kuitenkin helposti uusiin ihmisiin ja moni ehdottaa tapaamisia ja illanviettoja, joihin en millään jaksa lähteä. Vanhoillekaan ystäville ja kavereille ei tahdo löytyä aikaa. Ja olen siis lapseton sinkku.
En halua syyllistää ketään, mutta uskon että yksinäisyys on osin myös oma vika. Terapiassa voi ehkä löytää syyn siihen miksi ei löydä ystäviä.
Tiedostan hyvin, että kyllä suurimmaksi osaksi yksinäisyys on omaa syytäni. Ei minulla ole koskaan mitään kiinnostavaa sanottavaa ja juteltavaa. Työkavereiden kanssa ei ole paljoakaan puhuttavaa ja jos jään jonkun työkaverin kanssa kahdestaan, niin hiljaisuus laskeutuu ja pian hänkin häipyy paikalta. Olen sosiaalinen ja tykkään olla ihmisten kanssa, mutta en vain keksi mitään puhuttavaa. En neulo enkä katso sarjoja, en tee joululaatikoita tai leivo. Meillä ei ole yhteisiä harrastuksia mistä puhua.
Ap.
Valivali