Miksi minulta usein kysytään onko minulla miestä tai lapsia
Olen ollut kauan sinkku. Mutta miksi tätä kysytään?
Kommentit (18)
Multa ei kysy kukaan vaikka on mies ja lapsia.
Minä kysyn usein miehiltäkin, onko heillä lapsia, se on ylipäänsä tuttavallista juttelua.
Ne on normaaleja jutustelun aiheita. Älä pahastu.
Vierailija kirjoitti:
sinusta ehkä näkee kysymättäkin, ettet ole sellainen reppana kuin ap
Näytät sen ikäiseltä, että sinulla voisi olla mies ja lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sinusta ehkä näkee kysymättäkin, ettet ole sellainen reppana kuin ap
Päinvastoin.
En minä ainakaan kysele tuollaista ihmiseltä, joka on ilmiselvästi sinkku.
Kyselen niitä small talkina ihmisiltä, joilla luultavasti hyvinkin voi jo olla lapsia.
Tuttavat usein vastaavat puolestani että ei hänellä miestä ole. Ap.
Tämän takia oon lopettanut kysymästä ihmisiltä mitään henkilökohtaiseen elämään liittyvää. Etenkin lapsista kysyminen voi osua monella hermoon. Työstä kysyminen jos toinen on työtön on sekin kolaus. Jutustelen niitä näitä ja jos toinen alkaa puhua vaikka koirastaan voin kysyä vasta pari kohteliasta jatkokysymystä. Jotkut ovat epäileväisiä kyselijöiden suhteen ja toiset herkästi loukkaantuvaa sorttia.
Tuollaisia kysytään kivan oloiselta tyypiltä, kun jo jostain tunnetaan ja olisi kiva tutustua vähän paremmin.
Ihmisillä on ilmeisesti joku oletus että "kaikilla" on lapset ja mies, sekö auto ja uraputki. Itsekin olen nunnasinkku ja kysytty.
En pahastu tästä kysymyksestä mutta mietin vain miksi niin moni mies kysyy sitä?
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyn usein miehiltäkin, onko heillä lapsia, se on ylipäänsä tuttavallista juttelua.
Kaikkien mielestä tuollainen utelu ei ole tuttavallista juttelua
pillua tarttis saada, mutta pitää selvittää, että nainen on vapaa eikä ole onnellisesti naimisissa tai käytetty katkera yh.
Nainen ei ole kokonainen ilman miestä ja lapsia. Siksi kysytään.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä on ilmeisesti joku oletus että "kaikilla" on lapset ja mies, sekö auto ja uraputki. Itsekin olen nunnasinkku ja kysytty.
Kiva olla jossain juhlissakin kun naiset ja miehet jakaantuu omiin ryhmiinsä ja ainakin siinä naisten kesken jutustellaan niistä lapsista. Ihan vatun kiinnostavaa näin lapsettoman sinkun näkökulmasta.
Se on vain vittuilua, kun olet tuollainen reppana.