Ahdistaa mennä anopille, tiedän että tarkkailee painoani
Taas joulun tienoilla kutsuttu käymään. Saattaa olla montakin tapaamiskertaa ihan mukava, mutta ei se noita luonteelleen pidemmän päälle mitään voi. Painoni on hänelle ase, kun ei millään muulla voi minua vastaan päteä.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Pidät painoindeksi siellä alle 20 niin kaikki on tyytyväisiä.
Mee hei vaikka päikkäreille, susta tulee aina niin pirun kiukkuinen krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laihduta.Ei anopin vuoksi, vaan oman itsesi.
Mä oon ihan tyytyväinen, muutama kilo sinne tai tänne. Ap
Jos hän kuittailee painostasi niin..."Oltkos jo arkkua katsellut"..."Ellalla on myynnissä hyvää ryppyvoidetta iäkkäille" jne. Lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mä taisin olla anopin mielestä liiankin laiha. Olin heillä mieheni kanssa joulusaunassa niin anoppi toi mulle lauteille valtavan lasikulhollisen jäätelöä. Ihan kamala kokemus. Hikiset kädet, anopin perintökulho ja litra jäätelöä kuumassa saunassa.
😂 Kaikkea sitä, toihan on kuin jostain "hullu anoppi"-sketsistä
Se oli ensimmäinen ja viimenen kerta siinä saunassa. Meillä oli anopin kanssa seuraavat 20v aika viileät välit mutta ihan toimeen kuitenkin tultiin.
Vaikuttaa niin tutulta! Tätini on ollut aina kova arvostelemaan painoani. Nähtiin viime kesänä äitini synttäreillä ja ensimmäiset sanat oli Voi herranjestas kun sinä olet lihonut kovasti!
Olen vieläkin ihan normaalipainossa, en toki enää niin tikkulaiha kun parikymppisenä, jolloin vain urheilun jatkuvasti (ja oikeasti kärsin lievästä syömishäiriöstä). Täti toki on ei ole ikinä ollut edes näissä nykyisissä mitoissani, vaan huomattavasti lihavampi.
Harmi, kun itsetuntoa ei voi ostaa apteekista. Sillä olisi aloittajallekin paljon käyttöä.
Mun mies sai puoleltani vain kivat sukulaiset.
Heivasin jo seurusteluaikana ne sukulaiset, joilla oli jotain kielteistä huomautettavaa seurustelusta. (Parilla oli, vaikka eivät olleet edes tavanneet poikaystävääni.)