Kävin kylässä kaverilla josta toinen kaveri kuuli ja hermostui ihan täysin että miksi kävin ja kauanko olin ja mitä puhuimme :D
Hänellä on ollut joskus ennenkin vähän erikoista käytöstä mutta alkaa olla jo aika paksua...
Kommentit (10)
Mitähän se on sinusta puhunut, luultavammin valehdellut jotain eikä halua jäädä kiinni. Lisäksi pelkää että nyt tiedät ja olette liittoutumassa häntä vastaan. Kiva sosiopaatti kaveri sulla.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän se on sinusta puhunut, luultavammin valehdellut jotain eikä halua jäädä kiinni. Lisäksi pelkää että nyt tiedät ja olette liittoutumassa häntä vastaan. Kiva sosiopaatti kaveri sulla.
Jännä että sinä sen sanoit kun olen aikaisemminkin ajatellut että hänellä on vähän narsistimaisia taipumuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä että sinä sen sanoit kun olen aikaisemminkin ajatellut että hänellä on vähän narsistimaisia taipumuksia.
Luota vaistoosi.
Tollaseen kaveriin kannattaa ottaa etäisyyttä. Luultavasti on tosiaan puhunut susta pahaa mutta voi olla myös mustasukkanen susta. Mun ystävä oli mustasukkanen ja tunnusti ihastuneensa muhun. Ikävä tapaus.
Sieltä on muuten sitten kosto tulossa ,että varaudu siihen. Näiden häiriintyneiden logiikka on se, että he kertoo sinusta valeen, että olet heille tehnyt jotain pahaa värvätäkseen muita vihaamaan sinua. Sinun rikkomus on nyt se, että tajusit jotain. Hänen tarkoitus oli eristää kaikki erillisiksi yksiköiksi joita hän kontrolloi ja tietoa mikä kulkee näiden yksilöiden välillä. Sinä rikoit tätä sääntöä pysyä omassa lokerossasi. Joten nyt pitää aktivoida nämä osat systeemistä kostamaan sinulle tavalla tai toisella hänen kokemaa vääryyttä mitä ikinä ei ole tapahtunut.
Osa kavereista kuvittelee olevansa lähes parisuhteen tyyppisessä kaverisuhteessa ystävänsä kanssa. Sitten ollaan mustasukkaisia.
Se on haukkunut sua tälle kaverille selkäsi takana, ja pelkää tulevansa ilmi, jos te kaveeraatte.