Senaatintorin Tuomaan markkinat mauttomuuden huipentuma
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/5598415
Samaa mieltä tämän miehen kanssa. Senaatintorin Tuomaan markkinat ovat suomalaisen mauttomuuden ja huonon tyylitajun huipentuma.
Jouluradion soittaminen sopii ehkä vielä jonnekin markettiin tai ostarille, mutta ei todellakaan Senaatintorin historialliseen ja arvokkaaseen miljööseen! Ja tämän takia lasten karuselli pyörii äänettömänä!
Helsinki on todella lapsivihamielinen kaupunki.
Ja tuota äänisaastetta kun tulee joka tuutista, samoja typeriä joulurenkutuksia, niin pitääkö niitä vielä Senaatintorillakin huudattaa.
Kommentit (49)
Miksi Suomen joulutoreilla nuo kiskat on tuollaisia ankeita paskahuusseja? Olen nähnyt ulkomailla ihan muunlaisiakin ratkaisuja. Olen käynyt ulkomailla.
Karusellimusiikin puuttuminen on lapsivihamielisyyttä? Kuka siellä nyt muutenkaan musiikkia kuuntelee? Tapahtuma näyttää kivalta mutta on aika tylsä.
Vai että lasten karusellista tulisi kakofonia?! Samaa olen ihmetellyt, tuota kaupallisen musiikin soittamista. Missä ovat jouluiset ja tunnelmalliset vaskibändit?
Vaikea kuvitella että kukaan meistä tänne kirjoittelevista olisi käynyt ulkomailla. Tai edes kansakoulun.
Helvetin häiritsevää nuo petteripunakuonot ja tiptapit ovat. Joulutorilla riittäisi iloisten ihmisten puheen ääni, ja se karusellin hymyn huulille tuova musiikki ja lasten iloiset ilmeet.
Miksi kaikki ankeutetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vaikea kuvitella että kukaan meistä tänne kirjoittelevista olisi käynyt ulkomailla. Tai edes kansakoulun.
No kansakouluhan lakkautettiin aikoja sitten, eli oikeassa olet, ei sitä ehkä moni ole käynyt.
Tuleeko radiosta varmasti Kaalimato-mainoksiakin?!
Eräs huipennos samaisilla markkinoilla oli kajareista soitettu Varpunen jouluaamuna. Kyllä tunnelmat laski.
Valivitunvali. Kaikesta sitä voi vajaamielinen mielensä pahoittaa, jopa joulumusiikista joulutorilla.
Tuo nyt on niintyhmä kaupallinen tapahtuma, ei tietoakaan Keski-Euroopan tunnelmallisista tapahtumista.
Kuka noista mitään ostaa? Jotain kamalia villasukkia ja savesta tehtyjä tonttuja
Vierailija kirjoitti:
Miksi Suomen joulutoreilla nuo kiskat on tuollaisia ankeita paskahuusseja? Olen nähnyt ulkomailla ihan muunlaisiakin ratkaisuja. Olen käynyt ulkomailla.
Minäkin olen käynyt ulkomailla.
toinen yksinkertainen palstamiesoletettu
Vierailija kirjoitti:
Kuka noista mitään ostaa? Jotain kamalia villasukkia ja savesta tehtyjä tonttuja
Eikä ole kallistakaan...
Vierailija kirjoitti:
Tuota kutsutaan tyyliksi täällä meillä päin.
Mutta ankeita ovat.
Pakkoko sinne on mennä masentumaan?
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi minä. Ostin lapaset ja sinappia.
Vierailija kirjoitti:
Valivitunvali. Kaikesta sitä voi vajaamielinen mielensä pahoittaa, jopa joulumusiikista joulutorilla.
Et taida ymmärtää mielensä pahoittamisen ja kritiikin eroa.
Miksi siellä ylipäätään pitää soida musiikki? Vieläpä kaupallinen radiokanava?? Joku kaupungin pikkuvirkamies päässyt pienelle lomamatkalle vaimonsa knassa vai?
Vierailija kirjoitti:
Voin vakuuttaa että olen käynyt ulkomailla ja kansakoulua ehdi käydä vuosipari. :)))))
Helsingin keskusta on turisteja varten