Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alatko syrjimään ihmistä mikäli tätä ei löydä netistä?

Vierailija
17.12.2022 |

Ei käytä instagramia, ei facebookkia, ei yhtään mitään mistä löytäisi hänen kuviaan.

Jos törmäät tällaiseen henkilöön vaikka työpaikallasi tai harrastuksessa

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten on?

Vierailija
2/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sitä sukupolvea, joten en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta ihmisten some. En syrji. Eiköhän ihmisestä tule esiin se minua kiinnostava ilman someakin? Enhän sentään ole ottamassa ketään puolisoksi ja sitoutumassa tiiviiseen parisuhteeseen.

Vierailija
4/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani pikkupäälikkö on sellainen. Yhdeksän kuukautta päivittäin sai kuulla narinaa tältä naimisissa olevalta "ihmiseltä" siitä kun en ole Tinderissä enkä Facessa. Onneksi sain siirron toiseen yksikköön.

Vierailija
5/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, päinvastoin. En itsekään ole missään sosiaalisessa mediassa.

Vierailija
6/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta minun mielipiteeseen ihmisestä mitenkään, en myöskään ole somessa. Facebook oli ainoa johon "lähdin mukaan" kun oli vielä suosionsa huipussa, senkin poistin suunnilleen kahdeksan vuotta sitten.

Välillä tulee sellainen ajatus että menetänköhän jotain kun en ole esim. IGssä tai Snapissa.. Ja aina tulen samaan lopputulokseen: En.

Tiedän useita ihmisiä jotka varmaan olisivat onneissaan jos ja kun pääsisivät "stalkkaamaan" profiilejani.

Vierailija
7/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yp

Vierailija
8/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään positiivinen piirre ihmisessä. J*malauta nää jotkut joiden on pakko aina esim. kuvata joku kahvittelu someen ja "saanko tägätä" 🤦

Vierailija
9/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vanhempi nainen Itä-Helsingistä.En ole instagram/ En F.B. En hankinut älypuhelin,en vastan ottanut vaikka sen ilmasiksi olisin saanut.Kyllä minua syrjitään ihan lähisuvussa,kuin muuallakin.Täysin ulkoistettu kaikesta! Esim. Yksi minulle läheinen sukulainen kuoli.Minulle ei kerrottu.Kun kysyin miksi? Vastaus olihan se suvun ilmoitustaululla F.B. Vastaaja joka tiesi: en ole F.B.Elämäni on livenä,ei älylaiteiden takana. Jopa TV-jim Arman Pojantähden alla aihesta oli juttu: F.B.ihmiset elää kuplassa ja ovat mentäneet kyvyn elää tosielämää!

Vierailija
10/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin kyllä päästä stalkkaamaan rauhassa netistä toisten asiat koska en pidä kommunikoinnista ihmisten kanssa :(

Ärsyttävää jos joku ei mahdollista sitä :

Vierailija
11/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole stalkkeri millään tavoin. En ole edes ajatellut kyylääväni muita ihmisiä netistä.

Vierailija
12/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syrjii. Ei some ole mikään ihmisen mitta .

Vierailija
13/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

neljä vuotta sitten lähdettiin vaimon kanssa kaikista some alustoista.en ole katunut hetkeäkään..ns. kavereita oli kummallakin melkein 2 tuhatta

Vierailija
14/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan sitä tapahtuu tahattomasti. Luulee pitävänsä yhteyttä kaikkiin läheisiin ihmisiin, mutta käytännössä pitää yhteyttä vain somen kautta ja ne jotka ovat sen ulkopuolella, jäävät ulkopuolelle.

Vierailija
15/15 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä somea, eikä työkaverinikaan käytä.

Musta on kummiskin muutama lehtijuttu ollut, kun oon ollut lapsi ja ihan nimeltä itseni mainittu niissä, joten oonko syrjittävä tyyppi?

Itse en ainaskaan ymmärrä miksi toisia pitäisi syrjiä hepposesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän