Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi keittiön tasot pitää tuupata täyteen kippoa, kauhaa ja kaikkea sälää!

Vierailija
17.12.2022 |

Eikö ole kauhean hankalaa siivoaminenkin, kun tasot on täynnä tavaraa?

Itse en pidä keittiön tasoilla mitään ylimääräistä, kun pöytäpinta-alaa on muutenkin vähän. En koe ollenkaan hankalana ottaa käyttötavaroita kaapista tai laatikosta, ja laittaa niitä käytön jälkeen takaisin. Kahvinkeitin, talouspaperirulla ja käsisaippua ovat sellaiset, joiden säilyttämisen tasolla jotenkin hyväksyn.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitetaanko kodissa, jossa ei ole mitään näkyvissä, edes ruokaa penskoille?

Miksi penskoille pitäisi tehdä erilailla ruokaa kuin aikuisille, ja miksi ne penskojen ruoanlaittovälineet pitäisi just pöydällä säilyttää?

Vierailija
22/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen tavallaan. Minä en tykkää liian tyhjistä ja kliinisistä asunnoista. Pöydällä saa olla hedelmiä, sanomalehtiä, kynttilöitä ja tykkään myös että kauhat ja muut kapustat on käden ulottuvilla omissa purkeissaan. Kokkailen ja leivon paljon.

Mutta ei sinun minun keittiöön tarvitse tulla ihmettelemään, pysy vaan siellä omassas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa unohtaa tarkkaan asetettua oliiviöljy- ja balsamiviinietikkapulloa 😌

Vierailija
24/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en hyväksy edes talouspaperirullaa, sille on teline seinällä!

Sodatream sen sijaan on ehdoton pöydällä, käytetään monta kertaa päivässä.

Ja minä en halua edes tietää mitä muuta et "hyväksy ". Elämä voi olla aika raskasta noin ehdottomana.

Vierailija
25/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet varmaan ihminen joka desinfioi ja valkaisee myös p-reikänsä?

Vierailija
26/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan seuraavaan asuntooni pantryn jonne piilotan kaikki kodinkoneet tasoilta

pantryn?

Vierailija
27/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän eri asia asuuko omakotitalossa naistenlehti-keittiöllä vai viisihenkinen perhe kolmiossa? Keittiöt on aina pieniä. Kaappeja olen hankkinut lisää, mutta esim sähkökaappi ja ikkunan avaaminen pesua varten rajoittaa toisenkin seinän käyttöä.

Osta sellainen irrotettava hyllykkö jonka voit poistaa ikkunaa pestessä . Tai hylly missä pyörät alla .

Vierailija
28/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen päin vastoin alkanut keräilemään tasoilleni tavaraa. Koristeeksi vaan. Näyttää kivemmalle ja kodikkaammalle kun ei ole niin paljasta ja kliinistä.

Vierailija
29/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saa unohtaa tarkkaan asetettua oliiviöljy- ja balsamiviinietikkapulloa 😌

Joskus on myös hyväksyttävää pitää tasolla lasista kulhoa, jossa on sitruunoita tai vihreitä omenoita. Mutta vain, jos ne eivät riitele tason materiaalin värin kanssa.

Vierailija
30/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kodissa on ruokasali. Keittiö on ruuanlaittoa varten, siellä ei syödä. Silloin on ihan sama jos siellä on tasoilla ruuanlaittoon tarvittavaa välineistöä, olkoon, siellähän niitä tarvitaan. Eivät häiritse silmää silloin kun on ruuanlaitto meneillään. Oleskelu- ja ruokailutilat on erikseen. Varmaan jossain avokeittiösysteemissä missä keittiö on osa olkkaria ja sohva sekä nojatuolit + tv on ruokapöydän vieressä, ruuanlaittovälineet rassaakin silmää ja ne haluaa jemmata jonnekin kaapin ovien taakse.

Vierailija
31/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä haluan seuraavaan asuntooni pantryn jonne piilotan kaikki kodinkoneet tasoilta

pantryn?

Ruokakomero

Vierailija
32/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisit varmasti sydänkohtauksen meidän keittiössä. Äkkiseltään laskettuna tasoilta löytyy 4 leipäpussia, piparipussi, lehtikasa, tehosekoitin, leivänpaahdin, kahvinkeitin, talouspaperirulla, servettejä, omena ja appelsiini, valkosipulipurkki, kauhakippoja , kukkia, pari lasten askartelemaa puista tonttua ja .... unohdinkohan vielä jotain :D

Onneksi meillä on iso keittiö ja mulla löysä pipo.

Vierailija
33/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ne ovat kaapeissa ja tiskikoneeseen kerätään likaiset astiat odottamaan sen täyttymistä. 

Vierailija
34/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki säläni on tarjottimien päällä niin voin helposti siirtää tarjottimen sivuun siivouksen ajaksi. Helppoa siis on.

Minun keittiöni palvelee parhaiten minua, ja kun yksin asun ja harvoin vieraita, niin ei tarvitse olla esteettinen keittiö. Nepsy-ihmisenä haluan, että kaikki tärkeä on lähellä ja näkyvissä. Jos lääkkeet on kaapissa, unohdan ottaa ne. Ruokailuvälineitä säilytän tiskikaapissa, eikä ole hajuakaan miksi :D

Vierailija
35/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se varmaan ahdistaa jos koti on muutenkin sotkuinen/ täynnä tavaraa. Tai liian pieni asunto?

Vierailija
36/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset nykyiseen? Etkö osaa järjestää nykyistä tilaa. Mä tein niin, laitoin siivouskomeron tilalle keittiövimpaimille ulosvedettävät hyllyt. ei maksanut mitään, pikkasen piti vain organisoida ja käyttää ruuvaria.

Siivouskomero muutti kodinhoitohuoneeseen.

Vierailija
37/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pieni keittiö ja siksi kaikenlaista on pöydillä, kuten juurikin kauhat purkeissa, kahvinkeitin, leivänpaahdin, vedenkeitin ja vaikka mitä. Mitään kasoja ja roskia ei ole, mutta tavarat eivät mahdu kaappeihin.

Vierailija
38/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vähän eri asia asuuko omakotitalossa naistenlehti-keittiöllä vai viisihenkinen perhe kolmiossa? Keittiöt on aina pieniä. Kaappeja olen hankkinut lisää, mutta esim sähkökaappi ja ikkunan avaaminen pesua varten rajoittaa toisenkin seinän käyttöä.

Pienessä keittiössä ei nimenomaan voi säilyttää mitään tasoilla, kun joku moccamaster vie jo kolmasosan työtilasta.

Ap

Vierailija
39/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sotke niin hirveästi.

Veikkaan, että syynä on, että keittiössä usein tarvitaan moisia pelejä ja vehkeitä.

Vierailija
40/119 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen päin vastoin alkanut keräilemään tasoilleni tavaraa. Koristeeksi vaan. Näyttää kivemmalle ja kodikkaammalle kun ei ole niin paljasta ja kliinistä.

Totta. Instagram on täynnä ihania keittiökuvia, joista otan mallia.