Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikkea pitää maistaa vai pitääkö? Kysymys kuuluu että mitä ruokia ja juomia kuuluu teidän joulupöytään?

Vierailija
17.12.2022 |

Lipeäkala taitaa jäädä pois joulupöydästä tänä vuonna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä maistaa kaikkea. Meidän joulupöydässä on sellaista mitä Kaikki tai ainakin yksi syö. Kellekään ei jää nälkä vaikkei söisi kun sitä mistä pitää. Lipeäkalaa ei ole koskaan, siitä ei välitä meillä kukaan. Pakko ei ole muutenkaan maistaa vaikka toki siihen kannustetaan.

Vierailija
2/5 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin asuvana laitan isoon uunivuokaan lanttulaatikkoa, herneitä, palapaistia.  Keitän perunat sillä aikaa laatikko lämpiää.

Alkuruoka rosollia, fetajuustosalaattia, silliä.

Ruokajuomana olutta.

Valmiiseen pöytään jos menee, maistan melkein kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihaa monin tavoin samaten kalaa - jokaiselle jotakin.

Äsken laitoin jääpaistin uuniin. Syömme siitä huomenna ja osan pakastan jouluherkuksi.

Minusta joulu ei ole aikaa, milloin pitäisi maistaa, vaan jokainen saa kasata omanlaisensa herkkuannoksen.  

Vierailija
4/5 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pakko maistaa kaikkea, mun mielestä on täysin ok jos ei tykkää kaikesta, kunhan ei valita tarjoiluista. Meillä on tosi perinteinen joulupöytä, laatikot, kinkku, karjalanpaisti, perunat, rosolli, sienisalaatti, joku tuoresalaatti, graavilohi, silli, ehkä kylmä- tai lämminsavustettu lohi. Itse syön kaikkea paitsi silliä, mutta jos joku söisi vaikka vain kahta noista niin ihan sama minulle.

Vierailija
5/5 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin vegaaninen joulupöytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä