Mies ei tehnyt elettäkään koskettaakseen ensitreffeillä
Olisin edes halauksen halunnut, pususta puhumattakaan.. Halusi kuitenkin tavata uudestaankin. Hän ei kuitenkaan ole naisten kanssa kokematon. Mikä syynä koskemattomuuteem?
Kommentit (36)
Minä halaan yleensä vasta kolmansilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää perätöntä raiskaussyytettä. Siinä menee maine ja loppuelämä pilalle.
Jos noin pelkää, niin Ei kannata olla naisten kanssa missään tekemisissä,koska ei ymmärrä mikä on raiskaus ja miten se tapahtuu. Sama koskee kaikkia teitä yläpeukuttajia.
Eivät kaikki naisetkaan ymmärrä.
En ymmärrä että heti odotetaan koskettelua kun on vasta tavattu. Ei tähän ihmiset edes tunne toisiaan eka tapaamiskerran jälkeen.
Autetaan... Sivuilla vierailee sellaisia joille kelpaa sananmukainen online vaimo. Senpä takia ilmoituksiin pyydetään tarkennusta. Ap menee satavarmasti uuteen osoitteeseen. Tuo avoimesti esille olevasi kupliva sub ja antavainen. Kodinhoito onnistuu. Ja ellei lupaa opetella Youtubesta.
https://www.singlefarmersdating.com/
https://www.farmersdatingapp.com/
https://www.farmersonly.com/
Aina pitää koskea vähintään pimbsiin.
M62
Hyvältä kuulostaa. Nykyäänhän usea odottaa seksiä ensimmäisten treffien päätteeksi. On tosi raikkaan oloista, kun löytyy ihmisiä, jotka haluavat edetä hitaammin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa. Nykyäänhän usea odottaa seksiä ensimmäisten treffien päätteeksi. On tosi raikkaan oloista, kun löytyy ihmisiä, jotka haluavat edetä hitaammin.
Raikasta ehkä jollekin ja täydellinen turn-off ja kemian puute toiselle. Ota näistä selvää.
olen introvertti enkä niin hurjan monilla treffeillä ole käynytkään, pitkässä suhteessa kuitenkin ollut..niin minusta olisi hälyttävää jos tyyppi kävisi ekoilla treffeilla oikein lääppimään..halailukin on vähän niin ja näin. Kaikki eivät harrasta tätä puolen tunnin sisällä tutustumisesta petiin settiä taikka vaihda kielareita ventovieraan kanssa baarissa vain tutustumiseen menee aikaa. Eli minusta tälläinen treffikumppani kuulostaa potentiaalisesti ihan järkevältä tyypiltä. Toki sä oli kourivaa tyyppiä vailla eli ei kannata mennä toisille treffeille, jätä tämä helmi jollekin joka arvostaa.
En pitäisi itse yhtään, että ensitreffeillä käytäis iholle. Tutustumisen alkuvaiheessa. Miksi pitäisi?
Jalkoväliä olisi voinut vähän sipaista lähtiessään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkää perätöntä raiskaussyytettä. Siinä menee maine ja loppuelämä pilalle.
Jos noin pelkää, niin Ei kannata olla naisten kanssa missään tekemisissä,koska ei ymmärrä mikä on raiskaus ja miten se tapahtuu. Sama koskee kaikkia teitä yläpeukuttajia.
Avainsana viestissä johon vastasit onkin "PERÄTÖN"
Voit selvittää mitä se tarkoittaa.
Miehethän ovat jo nykyään saaneet tuomioita naisen puheiden perusteella, jopa vuosia väitetyn tapahtuman jälkeen ilman mitään todisteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämme feministien unelmaa. Miehet on ajettu ahtaalle. Nainen25V
Ajattele naisen tissien ja persen kommentointi ja koskettelu ei enää ole sallittua.
Miehen kehon kommentointi ei myöskään ole sallittua. Kannattaa muistaa se.
Mitä eleitä sinä teit kosketuksen suhteen? Yrititkö halata tai pussata?
WAU mikä mies ( herrasmies).
Minä olisin erittäin kiinnostunut tuollaisesta miehestä.
Yleensä on treffi kokemukset töksähtäneet miehen lääppimiseen.
Ensitreffit ovat ensitreffit, siis ei mikään iholle tuleminen, siis minä olen tätä mieltä.
Ajattele naisen tissien ja persen kommentointi ja koskettelu ei enää ole sallittua.