Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meidän isänpäivä

Vierailija
12.11.2006 |

alkoi aamu seittemältä. keitin kahvit ja paiskasin paketin sänkyyn ja herätin ukon kahville. tässä olen esivalmistellut ruokia kuudelle hengelle. meidän ihana lapsenlapsi tulee ensi kertaa isänpäiväkylään papan luo. yhdessäoloa ja ehkäpä joku kiva elokuva katsotaan porukalla. ulkona kamala pyry...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole lapsia herättämässä ja onnittelemassa. Miehen lapset asuvat niin kaukana etteivät voineet tulla meille. Ei tullut korttiakaan. Toivottavasti soittavat kuitenkin. En oikein tiedä, miten itse olla, meillä kun ei ole lapsia eikä isänpäiväasia oikeastaan minulle kuulu. Sanon ehkä hyvää isänpäivää " Kallen ja Veeran" isälle kun mies nousee, ja leivon " muuten vaan" jonkun kuivakakun mutta muu on minusta liikaa... vai onko...

Vierailija
2/5 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä yösyötti lapsen, keitti aamukahvin, avasi lahjan, sai villapaidan. leikki lapsen kanssa kun äiti luki hesarin. äiti lupasi tilata pizzataksista pizzan, ettei isän tarvitse tänään tehdä ruokaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kynttilää ja muistellaan näin edesmenneitä isoisiäkin. kivaa päivää kaikille jokaiselle ihan omalla tavallaan... ap....

Vierailija
4/5 |
12.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei! Tosi inhottava juttu.

Voimia sulle tuollaisen " miehen" rinnalle!!

Vierailija
5/5 |
12.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pyryä