Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein nainen jättää kiinnostuksensa ilmaisematta?

Vierailija
17.12.2022 |

Olen joskus miettinyt, kun minusta usein kiinnostuu lähinnä sellaiset sosiaaliset hölöttävät bimbonaiset, vaikka itse en mielestäni heitä vastaava persoona olekaan. Onko heillä sitten vain enemmän uskallusta lähestyä luonteensa puolesta, tiedä sitten.
Siksi kysynkin, että kuinka usein naiset jättää kiinnostuksensa ilmaisematta ihan lähinnä vain rohkeuden puuttuessa?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jätän kiinnostuksen lähes aina näyttämättä enkä tee aloitteita. Johtuu nuoruuden traumoista. Tiedän, että on melko epätervettä jäädä ikivanhoihin tapahtumiin kiinni mutta pelkään torjutuksi tulemista. Pahinta olisi joutua naurunalaiseksi tai jopa julkisesti nöyryytetyksi. En usko olevani kiinnostava miesten mielestä.

Vierailija
42/46 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on ehkä yritetty iskeä työkaverin toimesta. Suhtaudun kuitenkin häneen kuin työkaveriin. Hän on naimisissa ja vaikkei olisikaan, en olisi riittävän kiinnostunut nyt, enkä myöhemminkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jokin iskemissivusto väitti, että nainen ei tee aloitetta mutta sijoittaa itsensä paikkaan, jossa mies puolestaan voi iskeä hänet helposti. Joten tarkkailkaa selustojanne.

Vierailija
44/46 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmaise kiinnostusta miehiä kohtaan, koska olen vamhanaikainen. Miehen pitää tehdä aloite.

Vierailija
45/46 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin ottamassa loparit työpaikasta ja samaan syssyyn sitten laitoin eräälle työkaverinaiselle viestiä, missä tein selväksi kiinnostukseni. No rukkasethan siinä tuli, mikä ei ollut enää kauhea juttu kun muutenkin olin häipymässä. Varmasti alkoi juttu siellä naispiireissä vähintään liikkumaan ja olisi saanut asiasta kuulla jatkossa enempivähempi piruilevaan sävyyn työkavereilta.

Niin ja unohtui mainita, että tuota ennen nainen oli mielestäni näyttänyt selkeästi kiinnostuksen merkkejä. Opinpahan taas, ettei niihin kuvittelemiinsa merkkeihin kannata luottaa.

Mitä merkkejä? Olen kuullut miehiltä omituisia selityksiä siitä miksi muka olin kiinnostunut heistä heidän mielestään.

Minä ainakaan EN ole kiinnostunut niistä miehistä, joiden seurassa kykenen olemaan rento ja hyväntuulinen. Kiinnostavien seurassa olen välttelevä, kummallinen ja täysin epäjohdonmukainen.

Ja vastaus ap:n kysymykseen omalta osaltani: Aina. En vaan uskalla, kun pelkään tulevani nolatuksi. Ja kun miehet eivät myöskään lähesty minua, niin en usko olevani kovin viehättävä.

Ja kun sinä et myöskään lähesty miehiä, niin en usko heidän olevan kovin viehättäviä.

Vierailija
46/46 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko usein. Kolmekymppiseksi saakka en ollut saanut yhtään aloitetta naisilta, mutta jälkeen päin olen saanut kuulla olleeni häkellyttävän usean naisen kiinnostuksen kohde.

Vanhemmiten olen saanut naisilta aloitteita muutaman kerran.

En ole koskaan ollut mitenkään suosittu mies enkä sen näköinenkään. Mutta nyt nelikymppisenä tulee mieleen ehkä kaksi-kolme tilannetta, jotka voisi tulkita kiinnostukseksi hyvällä tahdolla. Olen aina pyrkinyt suojautumaan väärinkäsityksiltä ja naurunalaiseksi tulemiselta, joten minkäs sille sitten teet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kaksi