Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No mies: mikä naisessa herättää kiinnostuksesi?

Vierailija
17.12.2022 |

Ja mikä saa sen pysymään?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykkää alkoholista.

Vierailija
22/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka ja sporttinen, iloinen luonne, katsoo silmiin ja hymyilee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nörttikulttuuri herättää kiinnostuksen.

Kiinnostus pysyy, jos nainen on neitsyt, ei-feministi ja osaa laittaa ruokaa ja siivota. M27

Vierailija
24/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostus pysyy, jos nainen on neitsyt, ei-feministi ja osaa laittaa ruokaa ja siivota. M27

Jos sinäkin olet neitsyt niin ei mikään kohtuton pyyntö. Voitte kummatkin elää aseksuaalista elämäänne yhdessä. Sinä makselet 35e tunti kotitöiden teosta vielä kaiken päälle.

Vierailija
25/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sinäkin olet neitsyt niin ei mikään kohtuton pyyntö. Voitte kummatkin elää aseksuaalista elämäänne yhdessä. Sinä makselet 35e tunti kotitöiden teosta vielä kaiken päälle.

En maksa senttiäkään. Jos nainen ei tee 50% kotitöistä ja ruuasta, niin se nainen dumpataan. M27

Vierailija
26/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne aikuiset neitsyet on käytännössä kehitysvammaisia tai hyvin ylipainoisia, mutta hyvä että niillekin on faninsa.

Vierailija
27/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa senttiäkään. Jos nainen ei tee 50% kotitöistä ja ruuasta, niin se nainen dumpataan. M27

Oot normi. Siksi päädyin Keltaisen Ruusun miesnukkeen. Suositan toisille naisille samaa.

Vierailija
28/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen loppututkinto oikeista tieteistä. Oikeistolainen maailmankuva. 

Vierailija
29/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään sellaisista lutmaisesti pukeutuvista tummista transnaisista, joilla isot tissit ja pitkät hiukset ja rakennekynnet.

Vierailija
30/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä tykkään sellaisista lutmaisesti pukeutuvista tummista transnaisista, joilla isot tissit ja pitkät hiukset ja rakennekynnet.

Lutkamaisesti

Vierailija
31/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iloinen kikattelu ja hieman tohelo kaikessa. Tuttu blondi ajoi autolla poliisin puhallusratsiaan. Poliisi pyysi puhaltamaan alkometriin niin nainen sanoi "mun pitää hetki miettiä kumpaa suuntaan puhaltaa tarkoittaa" 😅

Ihana! Minäkin haluan tuommoisen elämääni vaikka olen nainen

Minä taas en missään nimessä. Menisi hermot alta aikayksikön.

Vierailija
32/32 |
17.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sometähtien sinkkuelämää -sarjassa Esko sai puhelun naiselta, joka kuulosti ihan kaikelta siltä mitä en itse haluaisi.

Kyse oli treffeistä, ja nainen vastaili kysymyksiin kylmästi, virallisesti ja lyhyen asiallisesti. Itse olen 40 v sinkku ja etsin naista, joka olisi lämmin, äidillinen, huumorintajuinen ja joka tuollaisessa tilanteessa käsittäisi, että ei tuollaista kylmäkköä kukaan halua nähdä kotona töiden jälkeen.

Esko vaikutti kuitenkin olevan positiivisilla fiiiliksillä. Mitähän tuostakin tuli?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi